Data: 2009-12-23 09:08:45 | |
Autor: CeSaR | |
Omega vs Laguna vs Mondeo vs Galant - prosze o porade... | |
te auta, naprawde niezle wyposazenie, do tego duze :) Tylko tak, opinie ze 2.0 to dac sobie spokoj bo to ledwie co jedzie a w spalaniu nie wielka roznica niz 2,5 czy 3,0 Jeśli nie oczekujesz sportowych osiągów to wcale nie jest tak. 2.0 daje radę, do jazdy po mieście nadaje się IMO bardzo dobrze. A ze spalaniem też wcale tragedii nie ma. Ja jeżdzę 2 lata i na stacji benzynowej nie zamieszkałem, gazu nie mam. Kolejny minus to sklonosc do rdzy :/ Rocznik 1997 - rdza nie stanowi żadnego problemu. Ani pod spodem ani na progach, błotnikach itd. Wady omegi to: - słabe światła (bez dramatu ale mogłoby być lepiej) - motor 2.0 powinien mieć wersję z turbiną - obiegowa nienajlepsza opinia - IMO bezpodstawna - silnik 2.0 16V jest podobno najmniej awaryjny - podobno bo nie mogę porównać na sobie, nigdy nie miałem ani 2.5 ani 3.0 . Wtedy byłaby to wada bo wybór dość marny. Ale w sumie w Lagunie i Mondeo też niewiele lepiej jest. Zalety: - bardzo wygodna i komfortowa - pojemna jak cholera - ilość dostępnych części zarówno nowych jak i używek - ogromna - części tanie - materiały w środku bardzo przyzwoite i funkcjonalne - wyposażenie zazwyczaj wysokie (b.często szyberdach razem z klimą co nie często w innych samochodach występuje a rozwiązanie jest użyteczne) Nie mam pojęcia jak się gazuje ale pewnie bez kłopotu. Mnie osobiście w mojej brakuje tylko mocy i automatu - szukam czegoś właśnie takiego :-) O Lagunie wiem tyle, że mi się podoba :-) O Mondeo jeszcze mniej. C |
|
Data: 2009-12-23 10:57:12 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
Omega vs Laguna vs Mondeo vs Galant - prosze o porade... | |
CeSaR wydusił z siebie te słowy:
to własnie obiegowa bzdura ;-) bo wszystko zależy od konkretnego egzemplarza.
Jak jest oryginalna soczewka Hella albo ksenon (oryginalny) to nie ma problemu. Starsze niesoczewki, albo wymienione na DEPO - to jest tragedia. Czasem zdarza sie, ze "plastikowe szkło" zółknie - i wtedy wystarczy zwykla polerka z zewnątrz (30min pracy) i swiatła są jak nowe, ale zwykle ludzie kupują tanie, ładne ale beznadziejne jakosciowo DEPO i zaczynają sie problemy. - motor 2.0 powinien mieć wersję z turbiną nic by to nie dało, bo spalanie wzrosnie do poziomu V6, a moc nie koniecznie ;-) - silnik 2.0 16V jest podobno najmniej awaryjny - podobno bo nie mogę najmniej awaryjny jest 2,0 8V Reszta to w zasadzie bardzo podobne usterkowo silniki i jesli ktoś dba, czyli wymienia olej, naprawia ew. drobne usterki typu jakiś czujniczek czy cóś - to silniki robią kilkasettysięcy i nie ma z nimi problemów (2,0 2,5 i 3,0)
nie ma problemu Mnie osobiście w mojej brakuje tylko mocy i automatu - szukam czegoś Polecam automat, choć do V6 -- Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) Omega B X25XE *przyda mi sie Twoje klikniecie* http://xracer.pl/index.php?ref=10781 |
|
Data: 2009-12-23 10:02:23 | |
Autor: to | |
Omega vs Laguna vs Mondeo vs Galant - prosze o porade... | |
Kuba \(aka cita\) wrote:
to wĹasnie obiegowa bzdura ;-) bo wszystko zaleĹźy od konkretnego "Obiegowe bzdury" nie biorÄ siÄ znikÄ d. JeĹli o jakimĹ aucie mĂłwi siÄ, Ĺźe rdzewieje, to najwyraĹşniej zdarza to siÄ czÄĹciej niĹź w innych modelach. - motor 2.0 powinien mieÄ wersjÄ z turbinÄ MoĹźesz rozwinÄ Ä swojÄ brawurowÄ teoriÄ? -- cokolwiek |
|