Omijać Orange

Data: 2014-10-08 17:52:04
Autor: Marek
Omijać Orange
On Wed, 08 Oct 2014 16:50:19 +0200, Konspirator <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> wrote:
Rozwaliłem Xperię Z. Chciałem kupić nowy telefon w Orange.

Jak, pękł ekran?

--
Marek

Data: 2014-10-08 19:12:47
Autor: Konspirator
Omijać Orange
W dniu 2014-10-08 17:52, Marek pisze:
On Wed, 08 Oct 2014 16:50:19 +0200, Konspirator
<xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> wrote:
Rozwaliłem Xperię Z. Chciałem kupić nowy telefon w Orange.

Jak, pękł ekran?

Ledwo niewidoczna rysa jak się przyjrzałeś pod światło. W gorilla glass, czy co tam dają, takie rzeczy nie powinny się zdarzać.
Co prawda naprawa kosztowałaby mnie jedyne 550 zł, ale ja telefonu potrzebuję na już, a stara Xperia U zaczęła szwankować (np. wpisywałeś SMS-a, próbowałeś tapnąć wyślij i nic. I jeszcze jakieś inne cyrki. Poza tym, po przyzwyczajeniu do większej Xperii, nagle ekranik stał się za mały i nie trafiałem w literki. ;)
W każdym razie już wiem, dlaczego przy przedłużaniu umowy dali mi ją (Zetkę) za darmo i dlaczego tak szybko pojawiały się Z1 i Z2.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-10-08 22:39:26
Autor: GAD Zombie
Omijać Orange
W dniu 2014-10-08 19:12, Konspirator pisze:
[...]

Jakże to? Przecież GG jest niezniszczalne! ;)

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/

Data: 2014-10-09 11:41:13
Autor: Trybun
Omijać Orange
W dniu 2014-10-08 22:39, GAD Zombie pisze:

Ledwo niewidoczna rysa jak się przyjrzałeś pod światło. W gorilla glass,
czy co tam dają, takie rzeczy nie powinny się zdarzać.

Jakże to? Przecież GG jest niezniszczalne! ;)

A gdy już dojdzie do 50generacji to będzie używana do osłony pancerzy czołgów...;-)

Data: 2014-10-09 00:42:04
Autor: Marek
Omijać Orange
On Wed, 08 Oct 2014 19:12:47 +0200, Konspirator <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> wrote:
Ledwo niewidoczna rysa jak się przyjrzałeś pod światło. W gorilla
glass,

Lekka rysa i przestal działać dotyk na całości ekranu? Ja nie wiem jak oni to robią. Xperii play mogła być pajęczyna na całym ekranie i dotyk działał.

--
Marek

Data: 2014-10-09 09:48:02
Autor: Konspirator
Omijać Orange
W dniu 2014-10-09 00:42, Marek pisze:
[...]

Prawdę mówiąc, spadła na kant i ten kant jest ubity, średnica uszkodzenia to może 2 mm, natomiast wyraźnego pęknięcia szybki nie ma. Jest rysa, no ale trudno. Grunt, że telefony T-Mobile nie mają SIM-locków (a może to już standard we wszystkich sieciach?), no i tam, przy niskim abonamencie mam tylko 250 MB Internetu, a na karcie z Orange 3 GB, więc mogę sobie przekładać.
Natomiast moja stara Xperia U zaczęła chyba działać poprawnie, tyle że nie ma LTE, a ekranik na tyle mały, że pisanie SMS-ów jest koszmarem. Przeglądanie Internetu też. Jedynie dzwonić można.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-10-09 10:04:12
Autor: Chris
Omijać Orange
W dniu 2014-10-09 09:48, Konspirator pisze:

Jest rysa, no ale trudno. Grunt, że telefony T-Mobile nie mają
SIM-locków (a może to już standard we wszystkich sieciach?),

W Orange nie dość że masz Sim-locka to jeszcze bootloader jest zablokowany.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-10-09 10:25:57
Autor: Konspirator
Omijać Orange
W dniu 2014-10-09 10:04, Chris pisze:
W Orange nie dość że masz Sim-locka to jeszcze bootloader jest zablokowany.

W Orange dobry jest tylko FunPack. Płacimy 108 zł za telewizję, Internet (teoretycznie 80/8), telefon stacjonarny i opłata jest na jednym rachunku. Z komórki też byłem w sumie zadowolony, bo rabat jakiś z tytułu FunPacka i abonament 70 zł, ale bez limitów, wybrany numer stacjonarny, bodajże 300 min, no i te 3 GB LTE. I jak mi przy przedłużaniu umowy dali tę Xperię za darmo, to też byłem kontent, ale jak widać, telefon strasznie delikatny. Czytałem, że ekran potrafił pękać po włożeniu telefonu do kieszeni z kluczami. Ile w tym prawdy – nie wiem, ale jak telefon jest taki cienki i plastik po bokach, to wcale bym się nie zdziwił. Ale po wygaśnięciu umów, po prostu kupię nowy telefon i włożę jakąś kartę prepaid.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-10-09 10:28:54
Autor: Chris
Omijać Orange
W dniu 2014-10-09 10:25, Konspirator pisze:
[...]

Mam Z2 i jakoś nie narzekam na jakość, tel nie raz już mi wypadł i spadł na podłogę i wszystko działa jak nowy.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-10-09 10:38:51
Autor: Konspirator
Omijać Orange
W dniu 2014-10-09 10:28, Chris pisze:
Mam Z2

No właśnie... Z2. A ja dostałem Z, czyli w sumie prototyp.
Z2 bym kupił, gdybym nie miał innych wydatków.

--

Data: 2014-10-09 12:05:56
Autor: Chris
Omijać Orange
W dniu 2014-10-09 10:38, Konspirator pisze:
W dniu 2014-10-09 10:28, Chris pisze:
Mam Z2

No właśnie... Z2. A ja dostałem Z, czyli w sumie prototyp.
Z2 bym kupił, gdybym nie miał innych wydatków.

Teraz pewnie bym kupił Z3 ale jak kupowałem w czerwcu czy lipcu (nie pamiętam) to jeszcze nie było. A zmieniłem bo był ostatni czas na dobrą sprzedaż 1.5 rocznego SGS3 (sprzedał się za 800zł z case i folią) ale jeszcze miał pół roku gwarancji.