Data: 2009-11-24 11:49:42 | |
Autor: mi | |
[GE/BPH] Omijajcie ubezpieczenia tego ścierwa z daleka | |
Muszę ostrzec. Pod żadnym pozorem nie korzystajcie z ubezpieczeń oferowanych
przez GE Money Bank (a niebawem będzie się nazywał BPH). TO ścierwo obliczone wyłącznie na wyciągnięcie pieniędzy. 1. Bezczelnie gładkimi obietnicami wciskano mi ubezpieczenie od utraty pracy, choć bank wiedział, że jestem przedsiębiorcą i ubezpieczenie to mnie nie obejmuje. Czyli chodziło wyłącznie o wyciągnięcie pieniędzy. Odmówiłem, jednak... 2. Po wydruku umowy (ubezpieczenie było towarzyszące głównej umowie) ubezpieczenie to jednak magicznie na umowie się pojawiło. Czyli chodziło tylko o to by klient podpisał bez czytania i płacił za co miesiąc abonament za kolumnę Zygmunta. 3. W swej naiwności miałem jednak skorzystać jednak z ubezpieczenia samodzielnego. Przedstawicie wydzwaniał regularnie i wciskał to ścierwo. Zgodziłem się, żeby przesłał materiały (umowa, regulamin, przede wszystkim kto ubezpiecza). Okazało się, że przesyłki nigdy nie otrzymałem. Nie wiem nawet kto jest ubezpieczycielem ani na jakich warunkach ubezpieczenie było oferowane. Bank jednak nie ma oporów przed pobieraniem co miesiąc 35 zł. Wypowiedzenie umowy, prośby o wyjaśnienia i reklamacje są ignorowane. Na rozpatrzenie jednej z reklamacji czekam już prawie 4 miesiące co łamie wprost regulamin przyjęty przez bank. Czyli bank pobiera płatności co miesiąc, nie mogę przestać płacić bo naliczają sami na kartę a nie poinformowali mnie nawet kto jest ubezpieczycielem (bo sami nie są) ani jakie są warunki. Omijajcie to ścierwo z daleka. Jeśli to nie bezczelna polityka wyłudzeń to z pewnością skrajny przypadek bałaganu i wad procedur. Co dla klienta jest równie groźne. Z tego co się domyślam to kurlandzkie ubezpieczenie jest rzekomo oferowane przez Cardiff, ale to tylko moje domysły bo nikt nie raczył mnie poinformować na rzecz kogo są naliczane opłaty. mi -- |
|
Data: 2009-11-24 12:00:56 | |
Autor: azot | |
[GE/BPH] Omijajcie ubezpieczenia tego ścierwa z daleka | |
Użytkownik "mi" <mariano.italianoWYTNIJTO@poczta.onet.pl napisał w wiadomości Czyli bank pobiera płatności co miesiąc, nie mogę przestać płacić bo Zrezygnuj z karty i po bółu. azot |
|
Data: 2009-11-24 12:09:58 | |
Autor: mi | |
[GE/BPH] Omijajcie ubezpieczenia tego ścierwa z daleka | |
Użytkownik "mi" <mariano.italianoWYTNIJTO@poczta.onet.pl Być może tak zrobię. Ale to nie jest rozwiązanie ws. ubezpieczenia. Że już pominę, że wypowiedzenie umowy karty mogą ignorować tak samo jak wypowiedzenie umów ubezpieczenia. mi -- |
|
Data: 2009-11-24 04:05:47 | |
Autor: adp | |
Omijajcie ubezpieczenia tego ścierwa z daleka | |
Być może tak zrobię. Ale to nie jest rozwiązanie ws. ubezpieczenia. Kiedys mialem podobnie. Zalozylem "promocyjna" karte jako karte do bezodsetkowego kredytu ratalnego (karta Castorama). Zastrzegalem sie, ze nie chce zadnych ubezpieczen. Po otrzymaniu karty okazalo sie jednak, ze widac nie dosc glosno zglaszalem niechec do ubezpieczania sie. Co miesiac chcieli mi potracac oplate. Jedyne co moglem zrobic, to wypowiedziec karte przy najblizszej okazji. Oczywiscie tym samym musialem ow "promocyjny" kredyt splacic w calosci. Jednak procedura zamykania rachunku przebiegla sprawnie i bez pomylek. Tak wiec, mysle ze to jedyne sensowne rozwiazanie. A tak w ogole, najlepiej pytac o wszystko i upewniac sie "jeszcze raz" - przed zlozeniem podpisu... Pozdrawiam |
|
Data: 2009-11-24 13:21:26 | |
Autor: mi | |
Omijajcie ubezpieczenia tego ścierwa z daleka | |
A tak w ogole, najlepiej pytac o wszystko i upewniac sie "jeszcze raz" Mam nadzieję, że nie próbujesz stwierdzić, że zwalnia to bank z obowiązku przedstawienia rzetelnej umowy. To, że banki nie są już od dawna instytucjami zaufania publicznego to wiadomo powszechnie, ale nie są uprawnione do wprowadzania w błąd czy wyzyskiwania błędów klienta. To zwykłe oszustwo ścigane karnie. btw, moje ubezpieczenie było zaoferowane telefonicznie. GEMB Nigdy nie przysłał materiałów, nie przedstawił umowy ani regulaminu, nie znam dokładnie strony umowy, na wyciągu nie przedstawia za co dokładnie i dla kogo pobierana jest opłata (lakoniczne stwierdzenie "ubezpieczenie zdrowotne"). mi -- |
|
Data: 2009-11-24 05:24:34 | |
Autor: mic49 | |
Omijajcie ubezpieczenia tego ścierwa z daleka | |
Jak zgłaszałeś reklamację? Telefon czy pisemnie - pocztą czy w
placówce? Na jaki adres wysyłałeś? Ja mam dobre doświadczenia z tym bankiem - mam tu kredyt hopoteczny, również ubezpieczenie od utraty pracy (mam też regulamin, wiem, kto mnie ubezpiecza itp...). Michał |
|
Data: 2009-11-24 14:35:21 | |
Autor: mi | |
Omijajcie ubezpieczenia tego ścierwa z daleka | |
Jak zgłaszałeś reklamację? Telefon czy pisemnie - pocztą czy w Oczywiście zgłosiłem reklamacje. Wypowiedziałem także to ubezpieczenie, nie mam zaufania do kontrahenta, który nie raczy mi udzielić podstawowych informacji. Wszak ubezpieczenie jest potrzebne tylko w sytuacjach problematycznych i nie mam zamiaru wtedy odbijać się od drzwi do drzwi z pytaniami i prośbami. Wszystko pisemnie z potwierdzeniem wpłynięcia. Zgłoszenia telefoniczne to są korzystne dla banku, ale szkodliwe dla klienta. mi -- |
|
Data: 2009-11-24 22:05:06 | |
Autor: Filip | |
Omijajcie ubezpieczenia tego ścierwa z daleka | |
mi pisze:
Wszystko pięknie, tylko że wprowadzenie BTE było umotywowane tym, że banki to instytucje zaufania publicznego. To, że BTE nie zostało cofnięte po dziś dzień jest skandalemA tak w ogole, najlepiej pytac o wszystko i upewniac sie "jeszcze raz" |