[GE/BPH] Omijajcie ubezpieczenia tego ścierwa z daleka

Data: 2009-11-24 11:49:42
Autor: mi
[GE/BPH] Omijajcie ubezpieczenia tego ścierwa z daleka
Muszę ostrzec. Pod żadnym pozorem nie korzystajcie z ubezpieczeń oferowanych
przez GE Money Bank (a niebawem będzie się nazywał BPH). TO ścierwo obliczone
wyłącznie na wyciągnięcie pieniędzy.

1. Bezczelnie gładkimi obietnicami wciskano mi ubezpieczenie od utraty pracy,
choć bank wiedział, że jestem przedsiębiorcą i ubezpieczenie to mnie nie
obejmuje. Czyli chodziło wyłącznie o wyciągnięcie pieniędzy. Odmówiłem, jednak...
2. Po wydruku umowy (ubezpieczenie było towarzyszące głównej umowie)
ubezpieczenie to jednak magicznie na umowie się pojawiło. Czyli chodziło tylko o
to by klient podpisał bez czytania i płacił za co miesiąc abonament za kolumnę
Zygmunta.

3. W swej naiwności miałem jednak skorzystać jednak z ubezpieczenia
samodzielnego. Przedstawicie wydzwaniał regularnie i wciskał to ścierwo.
Zgodziłem się, żeby przesłał materiały (umowa, regulamin, przede wszystkim kto
ubezpiecza). Okazało się, że przesyłki nigdy nie otrzymałem. Nie wiem nawet kto
jest ubezpieczycielem ani na jakich warunkach ubezpieczenie było oferowane. Bank
jednak nie ma oporów przed pobieraniem co miesiąc 35 zł. Wypowiedzenie umowy,
prośby o wyjaśnienia i reklamacje są ignorowane. Na rozpatrzenie jednej z
reklamacji czekam już prawie 4 miesiące co łamie wprost regulamin przyjęty przez
bank. Czyli bank pobiera płatności co miesiąc, nie mogę przestać płacić bo
naliczają sami na kartę a nie poinformowali mnie nawet kto jest ubezpieczycielem
(bo sami nie są) ani jakie są warunki.

Omijajcie to ścierwo z daleka.

Jeśli to nie bezczelna polityka wyłudzeń to z pewnością skrajny przypadek
bałaganu i wad procedur. Co dla klienta jest równie groźne.

Z tego co się domyślam to kurlandzkie ubezpieczenie jest rzekomo oferowane przez
Cardiff, ale to tylko moje domysły bo nikt nie raczył mnie poinformować na rzecz
kogo są naliczane opłaty.

mi

Data: 2009-11-24 12:00:56
Autor: azot
[GE/BPH] Omijajcie ubezpieczenia tego ścierwa z daleka

Użytkownik "mi" <mariano.italianoWYTNIJTO@poczta.onet.pl
napisał w wiadomości  Czyli bank pobiera płatności co miesiąc, nie mogę przestać płacić bo
naliczają sami na kartę a nie poinformowali mnie nawet kto jest ubezpieczyciele

Zrezygnuj z karty i po bółu.

azot

Data: 2009-11-24 12:09:58
Autor: mi
> [...]
> naliczają sami na kartę a nie poinformowali mnie nawet kto jest > ubezpieczyciele

Być może tak zrobię. Ale to nie jest rozwiązanie ws. ubezpieczenia.

Że już pominę, że wypowiedzenie umowy karty mogą ignorować tak samo jak
wypowiedzenie umów ubezpieczenia.

mi

Data: 2009-11-24 04:05:47
Autor: adp
[...]

Kiedys mialem podobnie. Zalozylem "promocyjna" karte jako karte do
bezodsetkowego kredytu ratalnego (karta Castorama). Zastrzegalem sie,
ze nie chce zadnych ubezpieczen. Po otrzymaniu karty okazalo sie
jednak, ze widac nie dosc glosno zglaszalem niechec do ubezpieczania
sie. Co miesiac chcieli mi potracac oplate. Jedyne co moglem zrobic,
to wypowiedziec karte przy najblizszej okazji. Oczywiscie tym samym
musialem ow "promocyjny" kredyt splacic w calosci. Jednak procedura
zamykania rachunku przebiegla sprawnie i bez pomylek. Tak wiec, mysle
ze to jedyne sensowne rozwiazanie.
A tak w ogole, najlepiej pytac o wszystko i upewniac sie "jeszcze raz"
- przed zlozeniem podpisu...

Pozdrawiam

Data: 2009-11-24 13:21:26
Autor: mi
Omijajcie ubezpieczenia tego ścierwa z daleka
A tak w ogole, najlepiej pytac o wszystko i upewniac sie "jeszcze raz"
- przed zlozeniem podpisu...

Mam nadzieję, że nie próbujesz stwierdzić, że zwalnia to bank z obowiązku
przedstawienia rzetelnej umowy. To, że banki nie są już od dawna instytucjami
zaufania publicznego to wiadomo powszechnie, ale nie są uprawnione do
wprowadzania w błąd czy wyzyskiwania błędów klienta. To zwykłe oszustwo ścigane
karnie.

btw, moje ubezpieczenie było zaoferowane telefonicznie. GEMB Nigdy nie przysłał
materiałów, nie przedstawił umowy ani regulaminu, nie znam dokładnie strony
umowy, na wyciągu nie przedstawia za co dokładnie i dla kogo pobierana jest
opłata (lakoniczne stwierdzenie "ubezpieczenie zdrowotne").

mi

Data: 2009-11-24 05:24:34
Autor: mic49
Omijajcie ubezpieczenia tego ścierwa z daleka
Jak zgłaszałeś reklamację? Telefon czy pisemnie - pocztą czy w
placówce? Na jaki adres wysyłałeś?

Ja mam dobre doświadczenia z tym bankiem - mam tu kredyt hopoteczny,
również ubezpieczenie od utraty pracy (mam też regulamin, wiem, kto
mnie ubezpiecza itp...).

Michał

Data: 2009-11-24 14:35:21
Autor: mi
Omijajcie ubezpieczenia tego ścierwa z daleka
Jak zgłaszałeś reklamację? Telefon czy pisemnie - pocztą czy w
placówce? Na jaki adres wysyłałeś?

Oczywiście zgłosiłem reklamacje. Wypowiedziałem także to ubezpieczenie, nie mam
zaufania do kontrahenta, który nie raczy mi udzielić podstawowych informacji.
Wszak ubezpieczenie jest potrzebne tylko w sytuacjach problematycznych i nie mam
zamiaru wtedy odbijać się od drzwi do drzwi z pytaniami i prośbami.

Wszystko pisemnie z potwierdzeniem wpłynięcia. Zgłoszenia telefoniczne to są
korzystne dla banku, ale szkodliwe dla klienta.

mi

Data: 2009-11-24 22:05:06
Autor: Filip
mi pisze:
[...]

  Wszystko pięknie, tylko że wprowadzenie BTE było umotywowane tym, że banki to instytucje zaufania publicznego. To, że BTE nie zostało cofnięte po dziś dzień jest skandalem

[GE/BPH] Omijajcie ubezpieczenia tego ścierwa z daleka