Data: 2009-11-24 12:00:56 | |
Autor: azot | |
[GE/BPH] Omijajcie ubezpieczenia tego ścierwa z daleka | |
Użytkownik "mi" <mariano.italianoWYTNIJTO@poczta.onet.pl napisał w wiadomości Czyli bank pobiera płatności co miesiąc, nie mogę przestać płacić bo Zrezygnuj z karty i po bółu. azot |
|
Data: 2009-11-24 12:09:58 | |
Autor: mi | |
[GE/BPH] Omijajcie ubezpieczenia tego ścierwa z daleka | |
Użytkownik "mi" <mariano.italianoWYTNIJTO@poczta.onet.pl Być może tak zrobię. Ale to nie jest rozwiązanie ws. ubezpieczenia. Że już pominę, że wypowiedzenie umowy karty mogą ignorować tak samo jak wypowiedzenie umów ubezpieczenia. mi -- |
|
Data: 2009-11-24 04:05:47 | |
Autor: adp | |
Omijajcie ubezpieczenia tego ścierwa z daleka | |
Być może tak zrobię. Ale to nie jest rozwiązanie ws. ubezpieczenia. Kiedys mialem podobnie. Zalozylem "promocyjna" karte jako karte do bezodsetkowego kredytu ratalnego (karta Castorama). Zastrzegalem sie, ze nie chce zadnych ubezpieczen. Po otrzymaniu karty okazalo sie jednak, ze widac nie dosc glosno zglaszalem niechec do ubezpieczania sie. Co miesiac chcieli mi potracac oplate. Jedyne co moglem zrobic, to wypowiedziec karte przy najblizszej okazji. Oczywiscie tym samym musialem ow "promocyjny" kredyt splacic w calosci. Jednak procedura zamykania rachunku przebiegla sprawnie i bez pomylek. Tak wiec, mysle ze to jedyne sensowne rozwiazanie. A tak w ogole, najlepiej pytac o wszystko i upewniac sie "jeszcze raz" - przed zlozeniem podpisu... Pozdrawiam |
|
Data: 2009-11-24 13:21:26 | |
Autor: mi | |
Omijajcie ubezpieczenia tego ścierwa z daleka | |
A tak w ogole, najlepiej pytac o wszystko i upewniac sie "jeszcze raz" Mam nadzieję, że nie próbujesz stwierdzić, że zwalnia to bank z obowiązku przedstawienia rzetelnej umowy. To, że banki nie są już od dawna instytucjami zaufania publicznego to wiadomo powszechnie, ale nie są uprawnione do wprowadzania w błąd czy wyzyskiwania błędów klienta. To zwykłe oszustwo ścigane karnie. btw, moje ubezpieczenie było zaoferowane telefonicznie. GEMB Nigdy nie przysłał materiałów, nie przedstawił umowy ani regulaminu, nie znam dokładnie strony umowy, na wyciągu nie przedstawia za co dokładnie i dla kogo pobierana jest opłata (lakoniczne stwierdzenie "ubezpieczenie zdrowotne"). mi -- |
|
Data: 2009-11-24 05:24:34 | |
Autor: mic49 | |
Omijajcie ubezpieczenia tego ścierwa z daleka | |
Jak zgłaszałeś reklamację? Telefon czy pisemnie - pocztą czy w
placówce? Na jaki adres wysyłałeś? Ja mam dobre doświadczenia z tym bankiem - mam tu kredyt hopoteczny, również ubezpieczenie od utraty pracy (mam też regulamin, wiem, kto mnie ubezpiecza itp...). Michał |
|
Data: 2009-11-24 14:35:21 | |
Autor: mi | |
Omijajcie ubezpieczenia tego ścierwa z daleka | |
Jak zgłaszałeś reklamację? Telefon czy pisemnie - pocztą czy w Oczywiście zgłosiłem reklamacje. Wypowiedziałem także to ubezpieczenie, nie mam zaufania do kontrahenta, który nie raczy mi udzielić podstawowych informacji. Wszak ubezpieczenie jest potrzebne tylko w sytuacjach problematycznych i nie mam zamiaru wtedy odbijać się od drzwi do drzwi z pytaniami i prośbami. Wszystko pisemnie z potwierdzeniem wpłynięcia. Zgłoszenia telefoniczne to są korzystne dla banku, ale szkodliwe dla klienta. mi -- |
|
Data: 2009-11-24 22:05:06 | |
Autor: Filip | |
Omijajcie ubezpieczenia tego ścierwa z daleka | |
mi pisze:
Wszystko pięknie, tylko że wprowadzenie BTE było umotywowane tym, że banki to instytucje zaufania publicznego. To, że BTE nie zostało cofnięte po dziś dzień jest skandalemA tak w ogole, najlepiej pytac o wszystko i upewniac sie "jeszcze raz" |