Omijamy kantory?

Data: 2010-01-15 20:24:18
Autor: euro
Omijamy kantory?

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7458369,Internauci_wymienili_rownowartosc_2_mln_zl_bez_posrednictwa.html

Prosze o opinie, gdzie sie mozna na tym poslizgnac, macie jakies doswiadczenia?

Euro

Data: 2010-01-15 21:38:06
Autor: Valdi
Omijamy kantory?
"euro" news:hiqfb3$oq$1inews.gazeta.pl

Prosze o opinie, gdzie sie mozna na tym poslizgnac, macie jakies
doswiadczenia?

Opinie pojawiaja sie na grupie od jakis... dwóch dni? :)

Data: 2010-01-15 21:46:39
Autor: Valdi
Omijamy kantory?
[...]

Pozwole sobie jeszcze raz odpisac na twój post.
Mianowicie - czytales komentarze pod tym artykulem?

Osobiscie musze sie zgodzic z jednym z komentujacych, który pisze cos
takiego:

"a co gdy wlasciciel serwisu zechce ulotnic sie z zawartoscia konta? wolne
zarty - w kantorze kasa idzie z reki do reki, w banku dochodzi jeszcze marka
renoma. tutaj mamy tylko dane jakiejs spólki o kapitale 50 tys. Sorki, ale
za
takim przedsiewzieciem powinien stac wiekszy kapital i partner z renoma. Nie
budzi to mojego zaufania. zwlaszcza jak czytam komentarz powyzej, prezes ma
juz "doswiadczenie"...
Radze uwazac."

Oczywiscie jest to opinia subiektywna, ale ja osobiscie sie z nia zgadzam.
Kantor/bank daje mi wieksza pewnosc i komfort psychiczny przy zawieraniu
transakcji. Zas co do spredów - jezeli ktos splaca kredyt w walucie
"samodzielnie" tj. zanosi gotówke do banku to zamiast angazowac sie ww.
produkty warto rozgladnac sie za jakims kantorem z dobrymi kursami.

Data: 2010-01-16 00:00:45
Autor: Tomasz Opalski
Omijamy kantory?
euro <lokalus@wp.pl> napisał(a):

Prosze o opinie, gdzie sie mozna na tym poslizgnac, macie jakies doswiadczenia?

Co do idei,  to może i fajna sprawa, tyle że ile własnej kasy jesteś w stanie przelać na konto nieznanej spółki z o.o. którą znasz wyłącznie z opisu zamieszczonego na ich własnej stronie internetowej? Ta działalność nie jest w żaden sposób zabezpieczona, kontrolowana ani ubezpieczona. Dodatkowo póki usługa jest darmowa, raczej zabezpieczeń nie ma co się spodziewać, bo to jest koszt, którego nie będą mieli czym sfinansować. Musisz polegać wyłącznie na uczciwości założycieli tego portalu. Przy małych kwotach trochę szkoda zachodu, a przy dużych jest ryzyko. Może gdyby taką usługę zaoferował kantor, który istnieje od lat - takie Intraco na przykład - to może bym się skusił...

Tomek

Data: 2010-01-16 13:38:09
Autor: euro
Omijamy kantory?
Tomasz Opalski napisal:

[...]

zgadzam sie z Wami oczywiscie, projekt jest ciekawy ale niestety doscys niebezpieczny. miejmy nadzieje ze to sie zmieni...

Data: 2010-01-16 13:46:39
Autor: Valdi
Omijamy kantory?
"euro" news:hisbth$9pr$1inews.gazeta.pl

zgadzam sie z Wami oczywiscie, projekt jest ciekawy ale niestety doscys
niebezpieczny. miejmy nadzieje ze to sie zmieni...

Zmieni się? Pod jakim względem? Wieczorem poczytałem to i owo na temat
wcześniejszych projektów gościa, który kręci projektem, o którym teraz
dyskutujemy i... i dochodzę do wniosku, że chyba desperacji się będą w to
bawić.

Data: 2010-01-16 16:46:09
Autor: RobertS
Omijamy kantory?
Valdi pisze:
[...]

a ja się zastanawiam, na czym on zarabia? tylko na oprocentowaniu środków, które ludzie wpłacają?

RobertS

Data: 2010-01-16 17:54:58
Autor: Valdi
Omijamy kantory?
"RobertS" news:hisn03$26r7$1opal.icpnet.pl

a ja się zastanawiam, na czym on zarabia? tylko na oprocentowaniu
środków, które ludzie wpłacają?

na naiwnych i zdesperowanych ludziach?
Czy rzeczywiście te kilka groszy oszczędności jest warte zabawy w taka para
finansowe zabawki, które dodatkowo tworzą ludzie o nie najlepszej reputacji?
Kantorów w Polsce z dobrymi kursami dostatek. Jeżeli nie w naszym mieście to
w innych - np. tam gdzie rodzina nasza, więc zawsze mamy sensowną
alternatywę dla zakupu waluty przez ww. serwisy.

Data: 2010-01-16 21:47:24
Autor: euro
Omijamy kantory?
Valdi napisal:
"RobertS" news:hisn03$26r7$1opal.icpnet.pl

a ja się zastanawiam, na czym on zarabia? tylko na oprocentowaniu
środków, które ludzie wpłacają?

dziaisj byl reportaz na temat tej strony w tv tvn cnbc.
system skojarza kupujacego i sprzedajacego ale nieefektywnie.
nieraz ta inwestycja sie nie oplaca bo na tranzacje czeka sie kilka dni!
dodatkowo brak zadnych zabezpieczen, sam kapital zakladowy spolki zatrwazajaco maly.

Data: 2010-01-21 07:47:47
Autor: edd13
Omijamy kantory?
On 16 Sty, 17:54, "Valdi" <Va...@valdi.pl> wrote:
> [...]

w innych - np. tam gdzie rodzina nasza, więc zawsze mamy sensowną
alternatywę dla zakupu waluty przez ww. serwisy.

Dlaczego uważasz, że człowiek tworzący serwis ma "wątpliwą reputację"?

Data: 2010-01-21 17:44:00
Autor: Valdi
Omijamy kantory?
"edd13"

Dlaczego uważasz, że człowiek tworzący serwis ma "wątpliwą reputację"?

dlaczego tak bronisz człowieka, który tworzy(ł) omawiane w tym temacie
serwisy? Jesteś powiązany z nim jakoś czy co?

Data: 2010-01-21 07:46:26
Autor: edd13
Omijamy kantory?
On 16 Sty, 13:46, "Valdi" <Va...@valdi.pl> wrote:
> [...]

wcześniejszych projektów gościa, który kręci projektem, o którym teraz
dyskutujemy i... i dochodzę do wniosku, że chyba desperacji się będą w to

Witam, twórcą serwisu jest Tomasz Dudziak, człowiek który brał udział
w stworzeniu Allegro, od samego poczatku tego biznesu.
Zatem historia przedsięwzięć tego człowieka jest raczej pozytywna.

Data: 2010-01-21 17:49:23
Autor: ukasbadu
Omijamy kantory?
edd13 wrote:
Witam, twórcą serwisu jest Tomasz Dudziak, człowiek który brał udział
w stworzeniu Allegro, od samego poczatku tego biznesu.
Zatem historia przedsięwzięć tego człowieka jest raczej pozytywna.

Akurat jeżeli chodzi o powstawanie Allegro to sprawa ciągnęła się po
sądach, więc to chyba nie najlepszy argument.

Ł.

Data: 2010-01-16 13:37:04
Autor: plusz
Omijamy kantory?
On 15 Sty, 20:24, euro <loka...@wp.pl> wrote:
Prosze o opinie, gdzie sie mozna na tym poslizgnac, macie jakies
doswiadczenia?

1. ja przetestuję na małej kwocie w poniedziałek. mam konto walutowe w
WBK wiec po 30 minutach powinienem mieć walutę na koncie
2. generalnie sprawdziłem kursy walut na walutomacie i w kantorze
intraco w warszawie, z którego zwykle korzystam - w kantorze 1 grosz
taniej
3. ja też nie widzę tu żadnych gwarancji i zabezpieczeń, a dodatkowo
przy dużych sumach można wymienić po kursie innym niż wstępnie
prezentowany, co jest równoznaczne z graniem na kursach (tyle, że bez
dużego lewara)

--
plusz
www.kalkulatorlokat.pl

Data: 2010-01-17 12:08:24
Autor: RobertS
Omijamy kantory?

[...]

widzialem, ze na ich forum ludzie dogaduja się i spotykają "na mieście" aby wymienić walute...widac zbyt duzego zaufania do serwisu nie ma

RobertS

Data: 2010-01-17 11:56:30
Autor: plusz
Omijamy kantory?
On 17 Sty, 12:08, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

widzialem, ze na ich forum ludzie dogaduja się i spotykają "na mieście"
aby wymienić walute...widac zbyt duzego zaufania do serwisu nie ma

ja właśnie 1000 USD potrzebuję kupić :) może też poszukam kogoś "do
dogadania" w centrum Wawy

--
plusz

Data: 2010-01-17 23:17:41
Autor: euro
Omijamy kantory?
plusz napisal.

ja właśnie 1000 USD potrzebuję kupić :) może też poszukam kogoś "do
dogadania" w centrum Wawy

nie robilbym na Twoim miejscu. Czuje tutaj latwe pole dla bandytow!

Euro

Data: 2010-01-21 13:54:52
Autor: plusz
Omijamy kantory?
On 17 Sty, 23:17, euro <loka...@wp.pl> wrote:

nie robilbym na Twoim miejscu. Czuje tutaj latwe pole dla bandytow!

no i wymieniłem sobie ponad 1500 USD
szybko, sprawnie i bez konieczności udania się do kantoru
zaoszczędziłem ok 1,5-2 grosze na dolarze i duuużo czasu

--
plusz

Data: 2010-01-30 14:50:25
Autor: euro
Omijamy kantory?

plusz

gratuluje, w takim razie warto bylo!

Data: 2010-01-17 12:01:42
Autor: plusz
Omijamy kantory?
taka ciekawostka

zaczęli publikować listę zleceń oczekujących - to już całkiem fajna
funkcja
od razu widzę, że po USD pojadę do kantoru :)

https://www.walutomat.pl/more.php

a swoją droga to ciekawie byłoby jakby zaczęły tam handlować kantory
aby wymieniać nadwyżki :) można na spreadzie trochę zarobić

--
plusz
kalkulatorlokat.pl

Data: 2010-01-19 11:28:27
Autor: plusz
Omijamy kantory?
On 19 Sty, 12:24, we...@amsnet.pl (Wemif) wrote:
plusz <pluszpica...@googlemail.com> wrote:

>https://www.walutomat.pl/more.php

Działa u Was ta strona?

tak
spróbuj wejść przez stronę główną

--
plusz
www.kalkulatorlokat.pl

Data: 2010-01-20 16:53:16
Autor: sorden
Omijamy kantory?
plusz wrote:

zaczęli publikować listę zleceń oczekujących - to już całkiem fajna
funkcja
od razu widzę, że po USD pojadę do kantoru :)

Dlaczego ?
W kolejce czeka wlasnie ponad 9k USD do zgarniecia.

--
in

Omijamy kantory?