Omijamy kantory?

Data: 2010-01-15 21:46:39
Autor: Valdi
Omijamy kantory?
"euro" news:hiqfb3$oq$1inews.gazeta.pl

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7458369,Internauci_wymienili_rownowartosc_2_mln_zl_bez_posrednictwa.html
Prosze o opinie, gdzie sie mozna na tym poslizgnac, macie jakies
doswiadczenia?

Pozwole sobie jeszcze raz odpisac na twój post.
Mianowicie - czytales komentarze pod tym artykulem?

Osobiscie musze sie zgodzic z jednym z komentujacych, który pisze cos
takiego:

"a co gdy wlasciciel serwisu zechce ulotnic sie z zawartoscia konta? wolne
zarty - w kantorze kasa idzie z reki do reki, w banku dochodzi jeszcze marka
renoma. tutaj mamy tylko dane jakiejs spólki o kapitale 50 tys. Sorki, ale
za
takim przedsiewzieciem powinien stac wiekszy kapital i partner z renoma. Nie
budzi to mojego zaufania. zwlaszcza jak czytam komentarz powyzej, prezes ma
juz "doswiadczenie"...
Radze uwazac."

Oczywiscie jest to opinia subiektywna, ale ja osobiscie sie z nia zgadzam.
Kantor/bank daje mi wieksza pewnosc i komfort psychiczny przy zawieraniu
transakcji. Zas co do spredów - jezeli ktos splaca kredyt w walucie
"samodzielnie" tj. zanosi gotówke do banku to zamiast angazowac sie ww.
produkty warto rozgladnac sie za jakims kantorem z dobrymi kursami.

Omijamy kantory?