Omijanie pojazdu

Data: 2019-05-18 17:55:50
Autor: Tom N
Omijanie pojazdu
I znowu miałem bliskie spotkanie z "patrolem", bo się coś nie spodobało, że
z prawej ominąłem trzy stojące pojazdy i pojechałem dalej...

Daleko nie zajechałem -- stały misie w zatoczce (chyba dla nich stworzonej),
ale przebiec musieli się 30 metrów..

Dzień dobry, blebleble
..
..
..
..
..
wyprzedzanie na skrzyżowaniu, blebleble
..
..
Nie wyprzedzałem, te 4 pojazdy stały i czekały nie wiem na co, więc
pojechałem z ich prawej strony.
..
rechot...
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
Ja też zarechotałem i poorosiłem o odczytanie art 23. PoRD:

"Art. 23. Wymijanie, omijanie i cofanie
1. Kierujący pojazdem jest obowiązany:
[...]
2) omijanie pojazdu sygnalizującego zamiar skręcenia w lewo może odbywać się
tylko z jego prawej strony;"
..
..
..
..
..
..

Się zmitygowal panowie.

--
'Tom N'

Data: 2019-05-18 18:06:54
Autor: Shrek
Omijanie pojazdu
W dniu 18.05.2019 o 17:55, (Tom N) pisze:

wyprzedzanie na skrzyżowaniu, blebleble
.
.
Nie wyprzedzałem, te 4 pojazdy stały i czekały nie wiem na co, więc
pojechałem z ich prawej strony.

Więcej szczegółów proszę - bo jak nie wiesz na co, to może rzeczywiście nie należało ich omijać?

Shrek

Data: 2019-05-18 18:30:22
Autor: Tom N
Omijanie pojazdu
Shrek w <news:5ce02d9e$0$529$65785112news.neostrada.pl>:

[...]

To mi chcieli wcisnąc policaje, że z lewej i prawej jechały samochody --
owszem, toczyły sie, a te ominięte czekały na miejsce po horyzont-- stąd
korki...

--
'Tom N'

Data: 2019-05-18 18:36:21
Autor: Shrek
Omijanie pojazdu
W dniu 18.05.2019 o 18:30, (Tom N) pisze:

[...]

Zapytam po prostu jeszcze raz - "te 4 pojazdy stały i czekały nie wiem na co" to figura retoryczna, czy rzeczywiście nie wiedz po co stały? Bo jak nie wiesz to przynajmniej _bardzo_ szczególna ostrożność jest zalecana do czasu aż stwiedzisz po co stoją. Btw - raz stoją, raz jadą - zdecyduj się.

Shrek

Data: 2019-05-18 19:27:59
Autor: Tom N
Omijanie pojazdu
Shrek w <news:5ce03485$0$530$65785112news.neostrada.pl>:

[...]

Odpisze po raz ostatni: stały!!!
Ja je ominąłem, bo stały bez powodu (dlatego napisałem , że nie wiem na co
czekały), z prawej i z lewej coś tam jechało, ale...

czy rzeczywiście nie wiedz po co stały?

Po polsku potrafisz?

Btw - raz stoją, raz jadą zdecyduj się.

Mylisz te ominięte od tych z poprzecznej...

Ale mnie to nie dziwi, wielokrotnie swoje imaginacje usiłowałeś w usta
interlokutorow wsadzić.

--
'Tom N'

Data: 2019-05-18 19:48:01
Autor: Shrek
Omijanie pojazdu
W dniu 18.05.2019 o 19:27, (Tom N) pisze:

Odpisze po raz ostatni: stały!!!
Ja je ominąłem, bo stały bez powodu (dlatego napisałem , że nie wiem na co
czekały)

Napisałeś, że nie wiesz po co, a nie że stały bez powodu. Dlatego zapytałem. Co w tym dziwnego, zwłaszcza, że zwykle samochody nie stoją bez powodu.

Mylisz te ominięte od tych z poprzecznej...

Ale mnie to nie dziwi, wielokrotnie swoje imaginacje usiłowałeś w usta
interlokutorow wsadzić.

Ok - źle cię zrozumiałem.

Shrek

Data: 2019-05-19 19:50:26
Autor: 'Tom N'
Omijanie pojazdu
Shrek w <news:5ce04550$0$500$65785112news.neostrada.pl>:

Ok - źle cię zrozumiałem.

Szacun :)

--
'Tom N'

Data: 2019-05-18 20:23:10
Autor: cef
Omijanie pojazdu

Btw - raz stoją, raz jadą zdecyduj się.

Mylisz te ominięte od tych z poprzecznej...

O poprzecznej nic nie było - z takiego opisu jak podałeś,
to można wywnioskować co się chce.
Nie napisałeś czy te ominięte sygnalizowały zamiar skrętu w lewo
(bo ten przepis cytujesz)
czy ominąłeś je bo zaparkowały tam na środku drogi.

Data: 2019-05-19 09:32:55
Autor: Tom N
Omijanie pojazdu
cef w <news:5ce04d8d$0$521$65785112news.neostrada.pl>:

Btw - raz stoją, raz jadą zdecyduj się.

Mylisz te ominięte od tych z poprzecznej...

O poprzecznej nic nie było - z takiego opisu jak podałeś,
to można wywnioskować co się chce.

Zapytał Shrek o szczegóły, i tam było: " z lewej i prawej jechały samochody --
owszem, toczyły sie, a te ominięte czekały na miejsce po horyzont"

Nie napisałeś czy te ominięte sygnalizowały zamiar skrętu w lewo
(bo ten przepis cytujesz)

Można się domyśleć, że sygnalizowały, skoro ominąłem z prawej i odpowiedni
przepis tez sie znalazł

--
'Tom N'

Data: 2019-05-19 09:47:22
Autor: cef
Omijanie pojazdu
W dniu 2019-05-19 o 09:32, (Tom N) pisze:

Nie napisałeś czy te ominięte sygnalizowały zamiar skrętu w lewo
(bo ten przepis cytujesz)

Można się domyśleć, że sygnalizowały, skoro ominąłem z prawej i odpowiedni
przepis tez sie znalazł

Domyślałem się akurat zupełnie inaczej, skoro policja interweniowała.
A sam opis - nawet uszczegółowiony na żądanie - nie wyjaśniał sprawy.

Data: 2019-05-19 19:57:40
Autor: 'Tom N'
Omijanie pojazdu
cef w <news:5ce10a0a$0$17360$65785112news.neostrada.pl>:

skoro policja interweniowała.

"Się zmitygowal panowie."

To była trzecia albo czwarta akcja w tej wsi -- z 18 lat temu pisałem, jak
to mnie za "ruszenie z piskiem opon" zatrzymali...

--
'Tom N'

Data: 2019-05-19 10:52:42
Autor: Shrek
Omijanie pojazdu

Nie napisałeś czy te ominięte sygnalizowały zamiar skrętu w lewo
(bo ten przepis cytujesz)

Można się domyśleć, że sygnalizowały, skoro ominąłem z prawej i odpowiedni
przepis tez sie znalazł

Napisałeś też że nie wiadomo na co czekały, więc nie jest to takie oczywiste. Jak migają w lewo, to można się domyślić, że nie stoją tam bez celu.

Shrek.

Data: 2019-05-19 19:48:17
Autor: 'Tom N'
Omijanie pojazdu
Shrek w <news:5ce1195b$0$31100$65785112news.neostrada.pl>:

[...]

Oczywiście, napisałem, że nie wiem na co czekały, bo miejsca i czasu do
pojechania było tyle, że zdążyłem z prawej ominąć "zator".

--
'Tom N'

Data: 2019-05-19 19:56:48
Autor: Shrek
Omijanie pojazdu
W dniu 19.05.2019 o 19:48, 'Tom N' pisze:

[...]

Dlatego cię _grzecznie_ zapytałem czy to była figura retoryczna, czy rzeczywiście stały CHGW po co? Bo to wcale oczywiste nie było. Nie moja wina, że się nakręcasz.

Shrek

Data: 2019-05-19 20:10:47
Autor: Tom N
Omijanie pojazdu
Shrek w <news:5ce198df$0$17349$65785112news.neostrada.pl>:

[...]

Grzecznie odpisałem

--
'Tom N'

Data: 2019-05-19 21:02:19
Autor: Shrek
Omijanie pojazdu
W dniu 19.05.2019 o 20:10, (Tom N) pisze:

Dlatego cię _grzecznie_ zapytałem

Grzecznie odpisałem

No tak średnio grzecznie  - nie mnie oceniać;)

Shrek

Data: 2019-05-19 19:26:39
Autor: Tom N
Omijanie pojazdu

Shrek sie dopytał i napisałem:

" z lewej i prawej jechały samochody --
owszem, toczyły sie, a te ominięte czekały na miejsce po horyzont"

Nie napisałeś czy te ominięte sygnalizowały zamiar skrętu w lewo
(bo ten przepis cytujesz)

Pewnie celowo zacytowałem :P

czy ominąłeś je bo zaparkowały tam na środku drogi.

Czekały na możliwość wjazdu na poprzeczną.

--
'Tom N'

Data: 2019-05-19 19:34:13
Autor: Tom N
Omijanie pojazdu
cef w Przepraszam, test, bo juz dwa wysłałem i nie widze

--
'Tom N'

Data: 2019-05-19 21:36:13
Autor: J.F.
Omijanie pojazdu
Dnia Sat, 18 May 2019 19:27:59 +0200, Tom N napisał(a):
Shrek w
[...]

Chlor. Tak sie nie zeznaje, bo sie wychodzi na idiote :-)

[...]

Na razie to prostej sprawy nie potrafisz opisac :-P

J.

Data: 2019-05-19 23:07:35
Autor: kk
Omijanie pojazdu
On 2019-05-18 17:55, (Tom N) wrote:
I znowu miałem bliskie spotkanie z "patrolem", bo się coś nie spodobało, że
z prawej ominąłem trzy stojące pojazdy i pojechałem dalej...

Masz filmik? Nie? To po ..j piszesz. Żebyś chociaż umiał się wypowiedzieć...

:-)

Data: 2019-05-21 21:22:45
Autor: Tom N
Omijanie pojazdu

On 2019-05-18 17:55, (Tom N) wrote:
z prawej ominąłem trzy stojące pojazdy i pojechałem dalej...
Masz filmik?

Mam, i mogę pokazać

Nie? To po ..j piszesz.

[Ciach reszta wypocin idioty]

Właśnie zrezygnowałeś z szansy, by go obejrzeć, a wystarczyło poprosić...

--
'Tom N'

Data: 2019-05-22 00:26:27
Autor: kk

[...]