Omijanie pojazdu

Data: 2019-05-19 23:07:35
Autor: kk
Omijanie pojazdu
On 2019-05-18 17:55, (Tom N) wrote:
I znowu miałem bliskie spotkanie z "patrolem", bo się coś nie spodobało, że
z prawej ominąłem trzy stojące pojazdy i pojechałem dalej...

Masz filmik? Nie? To po ..j piszesz. Żebyś chociaż umiał się wypowiedzieć...

:-)

Data: 2019-05-21 21:22:45
Autor: Tom N
Omijanie pojazdu

On 2019-05-18 17:55, (Tom N) wrote:
z prawej ominąłem trzy stojące pojazdy i pojechałem dalej...
Masz filmik?

Mam, i mogę pokazać

Nie? To po ..j piszesz.

[Ciach reszta wypocin idioty]

Właśnie zrezygnowałeś z szansy, by go obejrzeć, a wystarczyło poprosić...

--
'Tom N'

Data: 2019-05-22 00:26:27
Autor: kk

[...]