Omijanie skręcających w prawo i mandacik

Data: 2020-09-17 16:30:34
Autor: TomN
Omijanie skręcających w prawo i mandacik
Pytanie z cyklu czy i za co mandat:

Miejsce https://goo.gl/maps/JwjPPQoDhw59VCSz5
Kilka pojazdów stoi na DK19 a po prawej stoi tir i chce skręcić w lewo.

Czy można bezkarnie ominąć "zator" lewym pasem? Jeżeli NIE to dlaczego, i jakie przepisy zostaną naruszone.

--
'Tom N'

Data: 2020-09-17 19:36:55
Autor: J.F.
Użytkownik "TomN"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qt01hpmtvfuj$.dlg@emil.not.valid...
[...]

Pomijac inne przepisy - ja tam ciagla linie widze.
Co prawda ... minister tak ja zdefiniowal, ze w zasadzie nie przeszkadza ...

J.

Omijanie skręcających w prawo i mandacik