Omijanie stoj膮cego/wolno poruszaj膮cego si臋 obiektu

Data: 2015-02-03 13:29:48
Autor: MichaelData庐
Omijanie stoj膮cego/wolno poruszaj膮cego si臋 obiektu
Bolko wyduma艂(a) w
news:c5614c3c-c8f0-47de-b7e9-5e4b17669087googlegroups.com :
Witam
Czasami mam sytuacje 偶e bokiem kto艣 idzie albo jedzie na rowerze.
Z naprzeciwka jedzie samoch贸d.
I niezale偶nie czy przyspieszam czy zwalniam w 90% przypadk贸w
okazuje si臋 偶e spotykamy si臋 wszyscy w jednym miejscu.
Co robie 藕le?

Nic. Ja kiedy dojad臋 do skrzyzowania z A7 to musz臋 przepusci膰 pojazdy, kt贸re przecinaj膮 m贸j pas ruchu i maj膮 pierwsze艅stwo. Kiedy je przepuszcz臋 w zasi臋gu wzroku NIC ju偶 nie jedzie przez d艂uzszy czas. W 10% trafiam na sytuacj臋 kiedy "nic nie jedzie" 90% to wlasnie OBCY, kt贸rzy czaj膮 si臋 kiedy doje偶d偶am. Maj膮 wytyczne z systemu KONTROLI (czekaj膮 w ukryciu/poza moim wzrokiem), gdzie jad臋 i z jaka pr臋dko艣ci膮. Nie wazne czy jade powoli czy szybko. Zawsze czekaj膮 aby przemkn膮膰 mi przed nosem. Czasem dla zmy艂ki zatrzymuj臋 si臋 i wysiadam a potem szybko wsiadam i ruszam,zeby ich zmyli膰. Kiedy mi si臋 to uda (nie cz臋sto) to 艣miej臋 si臋 zza szyby jak nie zd膮偶aj膮 zajecha膰 mi drogi. Maja takie wkurzone miny ci OBCY :]呕eby nie by艂o. Potrafi臋 co do sekundy okresli膰 zmian臋 艣wiate艂 lub "wyliczy膰" trajektori臋 moj膮 i pojazd贸w nawet z 3 pas贸w, kt贸re zmierzaj膮 w wyscigu do zajecia jak najlepszej pozycji na najblizszym skrzyzowaniu. Jestem w tym mistrzem, wiec wyliczenia mam bardzo precyzyjne i sie nie myl臋, chyba 偶e w danym momencie trafiam na CZ艁OWIEKA (nie OBCEGO), kt贸ry wylicza podobnie, wtedy oboje zajmujemy r贸wnorzedne pozycje na skrzy偶owaniu i mamy takie banany na ryjku :) Najwiekszy ubaw mam wtedy, kiedy JA JAD臉 g艂贸wn膮 a "OBCY" czekaja na podporzadkowanej, kiedy przejad臋. Wtedy zwalniam, 偶eby czekali d艂u偶ej :] Najbardziej w艣cieka mnie, kiedy sobie jad臋 beztrosko i DOGANIAM "OBCEGO", ch臋 go wyprzedzi膰 ten nagle hamuje i skreca w LEWO. Ci to mnie naprawd臋 wkurzaj膮 :/
--
Michael________鈩

--
Michael________鈩