Omijanie w korku - proszę o linka do przepisów

Data: 2009-11-23 04:54:23
Autor: jeszua
Omijanie w korku - proszę o linka do przepisów
On 23 Lis, 09:49, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
Wiem, że nie raz był tu ten temat poruszany. Czy macie pod ręk± linki do
odpowiednich fragmentów przepisów mówi±cych na ten temat?

jak wiesz, ze byl, to nie mogles sam poszukac? klawiatury wszyscy maja
z grubsza takie same...

inaczej: nie ma przepisow, ktore by tego wprost zabranialy. a czego
nie zabraniaja - to wolno
--
jeszua
ck krakoff

Data: 2009-11-23 17:20:17
Autor: Andrzej
Omijanie w korku - proszę o linka do przepisów
Użytkownik "jeszua" <jeszua@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:a0d6e152-da89-4251-b294-419d57b03398g23g2000vbr.googlegroups.com...

inaczej: nie ma przepisow, ktore by tego wprost zabranialy. a czego
nie zabraniaja - to wolno

dzi¶ jechałem między samochodami, a misiaczki miały zwyczajow± akcję "trzeĽwy poniedziałek" na kiełbasianej górce i nawet się mn± nie zainteresowały - "znaczy, że miał prawo" (swoj± drog± kto pamięta z jakiego to filmu?)

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2009-11-23 21:45:10
Autor: Michał V-R
[...]

No ba, ja bardzo czesto omijam w ten sposob radiowozy i nawet sami zjezdzaja i robia miejsce

Michał V-R
gg 9409047

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
żyje się raz, potem się tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2009-11-24 09:49:32
Autor: Rafael
Michał V-R <michalvet@o2.pl> napisał(a):
No ba, ja bardzo czesto omijam w ten sposob radiowozy i nawet sami zjezdzaja i robia miejsce

No ba, ja ostatnio jechałem za policjantami na motocyklach którzy przejeżdżali
między puszkami :)

Pozdro, Rafael
Szerszeń

--

Omijanie w korku - proszę o linka do przepisów