Ominęła mnie wątpliwa przyjemność oglądania ceremoniału krzywoprzysięstwa w Sejmie RP

Data: 2010-08-06 12:51:15
Autor: Antenka
Ominęła mnie wątpliwa przyjemność oglądania ceremoniału krzywoprzysięstwa w Sejmie RP
Jeśli prezydentem zostaje ktoś niewiarygodny i nie mający
predyspozycji do pełnienia tego urzędu, po prostu nie pamięta się o
tak mało znaczącej dacie w kalendarzu.

Wieczorem dowiedziałam się z mediów, że bóbr coś wydukał w Sejmie.
Podobno bardzo pobożnie złożył swe pazurki i wzywał imienia
Najwyższego! Żmijowskie plemię, oj zmijowskie :-E

Antenka

Data: 2010-08-06 21:57:08
Autor: Marek Czaplicki
Antenka w piątek, 6 sierpnia 2010 21:51 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

Jeśli prezydentem zostaje ktoś niewiarygodny i nie mający
predyspozycji do pełnienia tego urzędu, po prostu nie pamięta się o
tak mało znaczącej dacie w kalendarzu.
jakoś większość Polaków uznała, że p. Komorowski predyspozycje do pełnienia
urzędu ma.
--
1, 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-06 23:38:09
Autor: Jaksa
On Fri, 06 Aug 2010 21:57:08 +0200, Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl>  wrote:

[...]

jakoś większość PolakĂłw uznała, Ĺźe p. Komorowski predyspozycje do  pełnienia
urzędu ma.

Wiekszosc Polakow to plebs, Polska to najbardziej plebejski kraj UE,
moze poza panstwami balkanskimi.

Jaksa

Data: 2010-08-07 01:04:01
Autor: Marek Czaplicki
Jaksa w piątek, 6 sierpnia 2010 23:38 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Wiekszosc Polakow to plebs, Polska to najbardziej plebejski kraj UE,
moze poza panstwami balkanskimi.
mamy więc plebejskiego prezydenta. osobiście to mi bardziej odpowiada niż
prezydent-erudyta, czy inteligenckie zacietrzewienie mający. :-)
--
1, 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-06 18:49:53
Autor: magdaverakosiorek
Ominęła mnie wątpliwa przyjemność oglądania ceremoniału krzywoprzysięstwa w Sejmie RP
On Aug 6, 6:04 pm, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
Jaksa w piątek, 6 sierpnia 2010 23:38 pisze, na grupie pl.soc.polityka:> Wiekszosc Polakow to plebs, Polska to najbardziej plebejski kraj UE,
> [...]

--
1, 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67....

Oh, gdyby Prezydentem został Jarosław Kaczyński to by była
uroczystość, zapewne nieziemska, jestem pewna że na niebie ukazała by
się Matka Boska w towarzystwie Ojca Rydzyka i ta cała hołota PO-wska
padła by na twarz i prosiła o przebaczenie.

magdavera

Data: 2010-08-07 11:18:25
Autor: jadrys
Ominęła mnie wątpliwa przyjemność oglądania ceremoniału krzywoprzysięstwa w S ejmie RP
  W dniu 2010-08-06 23:38, Jaksa pisze:

Wiekszosc Polakow to plebs,

Jaksa

To zarzut?

Data: 2010-08-06 22:00:11
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-06 21:51, Antenka pisze:
[...]

A wiesz co on obiecał Polakom, tym biedniejszym Polakom? - Ni mniej, ni więcej tylko bezpłatną pomoc prawną.. Ciekawi mnie ogromnie jak on się wywiąże z tej obietnicy? :-\

Data: 2010-08-06 22:09:05
Autor: Lorn
[...]

Z tym brakiem prezencji, to poleciałaś jakbyś się naćpała i Jarusia widziała, jako dwumetrowego *niby* męża stanu... :>

Data: 2010-08-06 13:16:23
Autor: Antenka
On 6 Sie, 22:09, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
> [...]

Z tym brakiem prezencji, to poleciałaś jakbyś się naćpała i Jarusia
widziała, jako dwumetrowego *niby* męża stanu... :>

Oj głupiutak ta Lala, zupełnie wymóżdżona. Ktoś zapomniał wlać oleju
przez mały otworek w łepetynie.

Antenka

Data: 2010-08-06 22:17:45
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-06 22:16, Antenka pisze:
[...]

Oj głupiutak ta Lala

*Głupiutak* ? jednak naćpana :> Wycinaj sygnaturki.

Data: 2010-08-06 16:41:35
Autor: Bruner

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote in message news:i3hql9$aug$3news.onet.pl...
*Głupiutak* ? jednak naćpana :> Wycinaj sygnaturki.

Antentka to stary facio po 50tce i do tego ciota, po paru zimnych lechach zawsze tu bredzi od sensu

Data: 2010-08-07 11:20:25
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-06 22:41, Bruner pisze:

[...]

Owa "Antentka" to może jest facetem, ale Antenka jest kobietą. I to piękną Kobietą.

Data: 2010-08-07 12:12:21
Autor: %heÂŽsk%
On Sat, 07 Aug 2010 11:20:25 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> Antentka to stary facio po 50tce i do tego ciota, po paru zimnych > lechach zawsze tu bredzi od sensu

Owa "Antentka" to może jest facetem, ale Antenka jest kobietą. I to piękną Kobietą.

 przeciez to transwestyta.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-07 12:37:56
Autor: Antenka
On 6 Sie, 22:17, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

> Oj głupiutak ta Lala

*Głupiutak* ? jednak naćpana :> Wycinaj sygnaturki.

Nieee! Nie będę wycinać, ty głupia łajzo! Spadówa!

Antenka

P.s. Czego głupia się czepia? Tej literówki? Napisz coś sensownego, bo
jak dotąd niczego godnego mojej uwagi nie napisałaś - niczego, co
można by pociągnąć dalej, niczego godnego poważnej dyskusji.  Ileż
można komentować te nędzne złośliwe wypociny! Lala, w zasadzie robię
ci wielką łaskę reagując na te bzdety, więc się ciesz.
Aha i na sam koniec. "Wyciąć" to ja ci mogę, ale większą dziurę w
mózgownicy, do rzeczonego oleju, co go ci brak. Spadówa!

Data: 2010-08-06 22:54:56
Autor: raff
[...]

Porn nie rozroznia prezencji od predyspozycji.

Ale glosuje toto i ma prawo wyboru prezydenta.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-06 22:58:08
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-06 22:54, raff pisze:

Ale glosuje toto i ma prawo wyboru prezydenta.

Każde *toto-ty* ma prawo głosu :> Demokracja.

Data: 2010-08-06 23:36:37
Autor: Jaksa
On Fri, 06 Aug 2010 22:58:08 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

W dniu 2010-08-06 22:54, raff pisze:

Ale glosuje toto i ma prawo wyboru prezydenta.

Każde *toto-ty* ma prawo głosu :> Demokracja.

To jest jej powazny mankament. Ty i tobie podobni nie powinni miec prawa  glosu.
Nie jestes wystarczajaco dojrzaly (rozwiniety umyslowo).

Jaksa

Data: 2010-08-07 00:13:20
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-06 23:36, Jaksa pisze:
[...]

Tylko ty i tobie podobni fanatycy powinni wybierać Prezydenta/posła/wojewodę/wójta? :> Nie będzie mniejszość talibanu dyktować swych praw większości. :>

Nie jestes wystarczajaco dojrzaly (rozwiniety umyslowo).

Widzę jacy jesteście rozwinięci umysłowo pod Krzyżem ;-P

Data: 2010-08-07 00:28:07
Autor: Jaksa
On Sat, 07 Aug 2010 00:13:20 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

[...]

Tylko ty i tobie podobni fanatycy powinni wybierać  Prezydenta/posła/wojewodę/wĂłjta? :> Nie będzie mniejszość talibanu  dyktować swych praw większości. :>

Ludzie dojrzali umyslowo, wiec ty sie nie lapiesz.

Salazar i inni probowali z cenzusem wyksztalecenia lub majatku,
ale nie jestem pewien czy te proby do konca byly udane.

Ajatollachowie przyjeli odmienna taktyke, poprzez filtrowanie
dopuszczalnych kandydatow.

Byc moze miks z tych dwoch podejsc byly najlepszy, ale i tak
nie jestem zwolennikiem demokracji, nawet jesli probuje sie
jakos postawic tamy zbydleceniu prymitywow twojego pokroju.

Demokracja jest systemem ktory moze pracowac poprawnie tylko w
szczegolnych okolicznosciach i spoleczenstwach.

Polska takim spoleczenstwem nie jest, za duzo tu takich matolow
jak ty.

Jaksa

Data: 2010-08-07 00:29:59
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-07 00:28, Jaksa pisze:

Ajatollachowie przyjeli odmienna taktyke, poprzez filtrowanie
dopuszczalnych kandydatow.

Tak jak Jarusiowa dyktatura :> Tylko sobie podobnych dobiera do swego boku :>

Data: 2010-08-07 00:32:56
Autor: Jaksa
On Sat, 07 Aug 2010 00:29:59 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

W dniu 2010-08-07 00:28, Jaksa pisze:

Ajatollachowie przyjeli odmienna taktyke, poprzez filtrowanie
dopuszczalnych kandydatow.

Tak jak Jarusiowa dyktatura :> Tylko sobie podobnych dobiera do swego  boku :>

Znowu widze twoje kwilenia o Jarusiu, masz jakies natrectwa?

Jaksa

Data: 2010-08-07 00:35:23
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-07 00:32, Jaksa pisze:
[...]

Jak widzę Jarusia kłamczucha mam odruch wymiotny... Zalicza się do natręctw? Btw... Pisz po polsku. :>

Ominęła mnie wątpliwa przyjemność oglądania ceremoniału krzywoprzysięstwa w Sejmie RP