Ominęła mnie wątpliwa przyjemność oglądania ceremoniału krzywoprzysięstwa w Sejmie RP

Data: 2010-08-06 21:57:08
Autor: Marek Czaplicki
Ominęła mnie wątpliwa przyjemność oglądania ceremoniału krzywoprzysięstwa w Sejmie RP
Antenka w piątek, 6 sierpnia 2010 21:51 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

Jeśli prezydentem zostaje ktoś niewiarygodny i nie mający
predyspozycji do pełnienia tego urzędu, po prostu nie pamięta się o
tak mało znaczącej dacie w kalendarzu.
jakoś większość Polaków uznała, że p. Komorowski predyspozycje do pełnienia
urzędu ma.
--
1, 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-06 23:38:09
Autor: Jaksa
On Fri, 06 Aug 2010 21:57:08 +0200, Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl>  wrote:

[...]

jakoś większość PolakĂłw uznała, Ĺźe p. Komorowski predyspozycje do  pełnienia
urzędu ma.

Wiekszosc Polakow to plebs, Polska to najbardziej plebejski kraj UE,
moze poza panstwami balkanskimi.

Jaksa

Data: 2010-08-07 01:04:01
Autor: Marek Czaplicki
Jaksa w piątek, 6 sierpnia 2010 23:38 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Wiekszosc Polakow to plebs, Polska to najbardziej plebejski kraj UE,
moze poza panstwami balkanskimi.
mamy więc plebejskiego prezydenta. osobiście to mi bardziej odpowiada niż
prezydent-erudyta, czy inteligenckie zacietrzewienie mający. :-)
--
1, 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-06 18:49:53
Autor: magdaverakosiorek
Ominęła mnie wątpliwa przyjemność oglądania ceremoniału krzywoprzysięstwa w Sejmie RP
On Aug 6, 6:04 pm, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
Jaksa w piątek, 6 sierpnia 2010 23:38 pisze, na grupie pl.soc.polityka:> Wiekszosc Polakow to plebs, Polska to najbardziej plebejski kraj UE,
> [...]

--
1, 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67....

Oh, gdyby Prezydentem został Jarosław Kaczyński to by była
uroczystość, zapewne nieziemska, jestem pewna że na niebie ukazała by
się Matka Boska w towarzystwie Ojca Rydzyka i ta cała hołota PO-wska
padła by na twarz i prosiła o przebaczenie.

magdavera

Data: 2010-08-07 11:18:25
Autor: jadrys
Ominęła mnie wątpliwa przyjemność oglądania ceremoniału krzywoprzysięstwa w S ejmie RP
  W dniu 2010-08-06 23:38, Jaksa pisze:

Wiekszosc Polakow to plebs,

Jaksa

To zarzut?

Ominęła mnie wątpliwa przyjemność oglądania ceremoniału krzywoprzysięstwa w Sejmie RP