Ominęła mnie w±tpliwa przyjemno¶ć ogl±dania ceremoniału krzywoprzysięstwa w Sejmie RP

Data: 2010-08-06 22:09:05
Autor: Lorn
Ominęła mnie w±tpliwa przyjemno¶ć ogl±dania ceremoniału krzywoprzysięstwa w Sejmie RP
W dniu 2010-08-06 21:51, Antenka pisze:
Je¶li prezydentem zostaje kto¶ niewiarygodny i nie maj±cy
predyspozycji do pełnienia tego urzędu

Z tym brakiem prezencji, to poleciała¶ jakby¶ się naćpała i Jarusia widziała, jako dwumetrowego *niby* męża stanu... :>

Data: 2010-08-06 13:16:23
Autor: Antenka
On 6 Sie, 22:09, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
> [...]

Z tym brakiem prezencji, to poleciała¶ jakby¶ się naćpała i Jarusia
widziała, jako dwumetrowego *niby* męża stanu... :>

Oj głupiutak ta Lala, zupełnie wymóżdżona. Kto¶ zapomniał wlać oleju
przez mały otworek w łepetynie.

Antenka

Data: 2010-08-06 22:17:45
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-06 22:16, Antenka pisze:
[...]

Oj głupiutak ta Lala

*Głupiutak* ? jednak naćpana :> Wycinaj sygnaturki.

Data: 2010-08-06 16:41:35
Autor: Bruner

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote in message news:i3hql9$aug$3news.onet.pl...
*Głupiutak* ? jednak naćpana :> Wycinaj sygnaturki.

Antentka to stary facio po 50tce i do tego ciota, po paru zimnych lechach zawsze tu bredzi od sensu

Data: 2010-08-07 11:20:25
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-06 22:41, Bruner pisze:

[...]

Owa "Antentka" to może jest facetem, ale Antenka jest kobiet±. I to piękn± Kobiet±.

Data: 2010-08-07 12:12:21
Autor: %he®sk%
On Sat, 07 Aug 2010 11:20:25 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> Antentka to stary facio po 50tce i do tego ciota, po paru zimnych > lechach zawsze tu bredzi od sensu

Owa "Antentka" to może jest facetem, ale Antenka jest kobiet±. I to piękn± Kobiet±.

 przeciez to transwestyta.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-09 21:27:24
Autor: jadrys
Ominęła mnie wątpliwa przyjemność oglądania ceremoniału krzywoprzysięstwa w S ejmie RP
  W dniu 2010-08-07 12:12, %he®sk% pisze:

Owa "Antentka" to moĹĽe jest facetem, ale Antenka jest kobietÄ…. I to
piękną Kobietą.
  przeciez to transwestyta.
Bez komentarza.

Data: 2010-08-07 12:37:56
Autor: Antenka
On 6 Sie, 22:17, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

> Oj głupiutak ta Lala

*Głupiutak* ? jednak naćpana :> Wycinaj sygnaturki.

Nieee! Nie będę wycinać, ty głupia łajzo! Spadówa!

Antenka

P.s. Czego głupia się czepia? Tej literówki? Napisz co¶ sensownego, bo
jak dot±d niczego godnego mojej uwagi nie napisała¶ - niczego, co
można by poci±gn±ć dalej, niczego godnego poważnej dyskusji.  Ileż
można komentować te nędzne zło¶liwe wypociny! Lala, w zasadzie robię
ci wielk± łaskę reaguj±c na te bzdety, więc się ciesz.
Aha i na sam koniec. "Wyci±ć" to ja ci mogę, ale większ± dziurę w
mózgownicy, do rzeczonego oleju, co go ci brak. Spadówa!

Data: 2010-08-06 22:54:56
Autor: raff
Ominęła mnie wątpliwa przyjemność oglądania ceremoniału krzywoprzysięstwa w S ejmie RP
W dniu 2010-08-06 22:16, Antenka pisze:
On 6 Sie, 22:09, Lorn<ateag...@poczta.fm>  wrote:
W dniu 2010-08-06 21:51, Antenka pisze:

Jeśli prezydentem zostaje ktoś niewiarygodny i nie mający
predyspozycji do pełnienia tego urzędu

Z tym brakiem prezencji, to poleciałaś jakbyś się naćpała i Jarusia
widziała, jako dwumetrowego *niby* męża stanu... :>

Oj głupiutak ta Lala, zupełnie wymóżdżona. Ktoś zapomniał wlać oleju
przez mały otworek w łepetynie.

Porn nie rozroznia prezencji od predyspozycji.

Ale glosuje toto i ma prawo wyboru prezydenta.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-06 22:58:08
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-06 22:54, raff pisze:

Ale glosuje toto i ma prawo wyboru prezydenta.

Każde *toto-ty* ma prawo głosu :> Demokracja.

Data: 2010-08-06 23:36:37
Autor: Jaksa
On Fri, 06 Aug 2010 22:58:08 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

W dniu 2010-08-06 22:54, raff pisze:

Ale glosuje toto i ma prawo wyboru prezydenta.

Każde *toto-ty* ma prawo głosu :> Demokracja.

To jest jej powazny mankament. Ty i tobie podobni nie powinni miec prawa  glosu.
Nie jestes wystarczajaco dojrzaly (rozwiniety umyslowo).

Jaksa

Data: 2010-08-07 00:13:20
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-06 23:36, Jaksa pisze:
[...]

Tylko ty i tobie podobni fanatycy powinni wybierać Prezydenta/posła/wojewodę/wójta? :> Nie będzie mniejszość talibanu dyktować swych praw większości. :>

Nie jestes wystarczajaco dojrzaly (rozwiniety umyslowo).

Widzę jacy jesteście rozwinięci umysłowo pod Krzyżem ;-P

Data: 2010-08-07 00:28:07
Autor: Jaksa
On Sat, 07 Aug 2010 00:13:20 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

[...]

Tylko ty i tobie podobni fanatycy powinni wybierać  Prezydenta/posĹ‚a/wojewodÄ™/wĂłjta? :> Nie bÄ™dzie mniejszość talibanu  dyktować swych praw wiÄ™kszoĹ›ci. :>

Ludzie dojrzali umyslowo, wiec ty sie nie lapiesz.

Salazar i inni probowali z cenzusem wyksztalecenia lub majatku,
ale nie jestem pewien czy te proby do konca byly udane.

Ajatollachowie przyjeli odmienna taktyke, poprzez filtrowanie
dopuszczalnych kandydatow.

Byc moze miks z tych dwoch podejsc byly najlepszy, ale i tak
nie jestem zwolennikiem demokracji, nawet jesli probuje sie
jakos postawic tamy zbydleceniu prymitywow twojego pokroju.

Demokracja jest systemem ktory moze pracowac poprawnie tylko w
szczegolnych okolicznosciach i spoleczenstwach.

Polska takim spoleczenstwem nie jest, za duzo tu takich matolow
jak ty.

Jaksa

Data: 2010-08-07 00:29:59
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-07 00:28, Jaksa pisze:

Ajatollachowie przyjeli odmienna taktyke, poprzez filtrowanie
dopuszczalnych kandydatow.

Tak jak Jarusiowa dyktatura :> Tylko sobie podobnych dobiera do swego boku :>

Data: 2010-08-07 00:32:56
Autor: Jaksa
On Sat, 07 Aug 2010 00:29:59 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

W dniu 2010-08-07 00:28, Jaksa pisze:

Ajatollachowie przyjeli odmienna taktyke, poprzez filtrowanie
dopuszczalnych kandydatow.

Tak jak Jarusiowa dyktatura :> Tylko sobie podobnych dobiera do swego  boku :>

Znowu widze twoje kwilenia o Jarusiu, masz jakies natrectwa?

Jaksa

Data: 2010-08-07 00:35:23
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-07 00:32, Jaksa pisze:
[...]

Jak widzę Jarusia kłamczucha mam odruch wymiotny... Zalicza się do natręctw? Btw... Pisz po polsku. :>

Ominęła mnie w±tpliwa przyjemno¶ć ogl±dania ceremoniału krzywoprzysięstwa w Sejmie RP