Ominiecie numeru rachunku

Data: 2009-09-02 21:44:04
Autor: Torbut
Ominiecie numeru rachunku
Jutro mam kontrole US za caly 2007 rok. Przegladalem papiery i zobaczylem, ze 2 razy w roku pominalem numeracje rachunku (nie jestem w VAT), np jest rachunk 56/2007 a nastepny 58/2007. co teraz zrobic, czy poprstu napisac oswiadczenie, czy juz jest za pozno na dzialania?

Pozdrawiam...

Data: 2009-09-03 05:48:47
Autor: jureq
Ominiecie numeru rachunku
Dnia Wed, 02 Sep 2009 21:44:04 +0200, Torbut napisał(a):

[...]

W skoroszycie z rachunkami pomiędzy 56 i 58 wpiąć karteczkę z wyjaśnieniem dlaczego nie istnieje 57. Wtedy nawet nie będą zadawać pytań.

Data: 2009-09-03 13:19:09
Autor: wspolna-flaszka.pl
Ominiecie numeru rachunku

Użytkownik "Torbut" <nie@mam.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h7mhsq$a4v$1achot.icm.edu.pl...
[...]

kontrole czy czynnosci sprawdzajace?

--
http://dumpingowiec.pl - faktury / paragony /rachunki, księga przychodów i rozchodów,
ewidencja ryczałt, rejestry vat, moduł allegro i wiele innych - UWAGA -  za 29,99 brutto

Data: 2009-09-03 17:14:26
Autor: J.S
Ominiecie numeru rachunku

[...]

Ja bym wpi±ł pomiędzy rachunek nr 57/2007 , przekre¶lony z adnotacj± ANULOWANY

Ominiecie numeru rachunku