Omnia napis na obudowie 8GB

Data: 2009-10-13 13:39:49
Autor: Piotr M
Omnia napis na obudowie 8GB
Witam.

Dlaczego na jednych Omniach na obudowie u góry jest znaczek 8GB a na innych
nie?

I od razu się poskarżę na F480.
Po 3 dniach pozbywam się tego dziadostwa. No chyba że ktoś używa telefonu
tylko do dzwonienia i sms i słuchania radia i pstrykania fotek.

Co za okropny odtwarzacz mp3, playlisty żadnej nie uznaje a o czytaniu
całych folderów to nawet nie ma mowy. Tagi czyta z błędami i robi jeden
wielki bałagan.

Beznadzieja jeśli chodzi o jakiś software java. Nie da się tego obsługiwać,
na dole jakieś strzałeczki i klawiaturka co można celować chyba tylko
zaostrzonym na szpic pazurem. To już strona "dotykowca" a nie tego
konkretnego modelu, ale fakt jest faktem że rysiki z nim nie działają i po
prostu nie da się.

Niewygodny klawisz blokujący ekran, po co u góry jakby nie można było
zrobić z boku.

Wariackie przewijanie menu. Nie takie co np "Moje pliki" a takie co pozycje
w nim są edytowalne, np edycja jakiegoś Profilu. Nie da się swobodnie do
końca przesunąć mimo że jest krótkie i zawiera tylko kilka pozycji.
Przewijając zawsze się zdarza do jakiejś niechcąco wejść.

Ogólnie piękny telefon ale po kilku dniach mam go serdecznie dość. Uzywając
Symbiana wiadomo, czkawka funkcjonalności, dlatego dokładam i biorę Omnię
:)

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

Data: 2009-10-13 14:45:13
Autor: Michass
Omnia napis na obudowie 8GB
szybko tez sie wyleczysz
ja mam prywatnie stary xda orbit i sluzbowo wlasnie omnie 8gb;

czulosc ekranu to katastrofa !!!
KATASTROFA

Data: 2009-10-13 13:49:02
Autor: Adramelech
Omnia napis na obudowie 8GB
"Michass" <lord2k@interia.pl> Odpowiedz na news:hb1sot$kvm$1achot.icm.edu.pl:

szybko tez sie wyleczysz
ja mam prywatnie stary xda orbit i sluzbowo wlasnie omnie 8gb;

czulosc ekranu to katastrofa !!!

Przesadzasz. Czułośc jest dobra. Nawet z folią na ekranie nie ma problemu z dotykiem ekranu omni. Wiadomo, nie jest to ekran pojemnościowy, by reagował na muśnięcia. Ekranu trzeba dotknąć, nawet lekko, to wystarcza.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-10-13 17:57:07
Autor: ToMasz
Omnia napis na obudowie 8GB
Adramelech pisze:
[...]

chyba że ktoś sie przyzwyczai do myszki optycznej... Wtedy już mucha nie
siada....
ToMasz

Data: 2009-10-13 15:06:49
Autor: Piotr M
Omnia napis na obudowie 8GB
Pewnego razu Michass tak oto obwieścił(a):
szybko tez sie wyleczysz

Też tak czuje.. :)
Co innego coś sobie klepać przy oględzinach, a co innego używać na co
dzień. Mam nadzieje, że to nie będzie jakieś walenie /dotykanie/ kotka za
pomocą młotka..

F480 kupiłem w idealnym stanie i już ryski i małe obtłuczenia. Coś chce
szybko zrobić i mi z rąk wylatuje i fruwa, bo to przycisk blokady u góry,
bo to te etui z klapką co zawsze się mylę przy otwieraniu, bo raz jedną
ręką da się używać a raz trzeba już drugiej też a co akurat parasol w niej
był. Muszę go odstawić bo nie będzie co sprzedać :)