Omnia vs U700 - videorozmowy na Poczte Ery

Data: 2010-04-19 19:18:32
Autor: SDD
Omnia vs U700 - videorozmowy na Poczte Ery
Witam

Ciekawostka. Mam ci ja m.in. Samsunga i900 Omnie oraz Samsunga U700. W obydwu siedza sobie karty Playa Fresha.
Z obu moge spokojnie wykonywac oraz odbierac wideorozmowy, bez problemu z obu dodzwaniam sie tez przez video na inny numer (tez do Playa)  a takze na poczte glosowa Playa *200.
Jednak tylko z U700 moge zadzwonic przez video na poczte glosowa Ery (602950000, 602951000). Z Omnii polaczenie nie dochodzi do skutku. Jaka moze byc przyczyna? Any ideas?

Pozdrawiam
SDD

Omnia vs U700 - videorozmowy na Poczte Ery