On any Sunday - by³o?

Data: 2010-06-24 22:32:34
Autor: Qlfon
On any Sunday - by³o?
Nie mam pojêcia czy by³o, ale warto/mi³o popatrzeæ:

http://www.youtube.com/user/ElSnorro1#p/u

Kana³ go¶cia na YT z On any SUnday i On any Sunday II.
--
Qlfon, Lublin - w koñcu:)

Data: 2010-06-24 20:52:53
Autor: masti
On any Sunday - by³o?
Dnia pięknego Thu, 24 Jun 2010 22:32:34 +0200, osobnik zwany Qlfon
wystukał:

Nie mam pojęcia czy było, ale warto/miło popatrzeć:

http://www.youtube.com/user/ElSnorro1#p/u

Kanał gościa na YT z On any SUnday i On any Sunday II.

fajne.
A tak jak patrzę to zawieszenia i ramy miekkie mieli jak guma do żucia :)

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-06-24 23:03:19
Autor: Qlfon
On any Sunday - było?
masti pisze:
[...]

Ale nie pękali przed niczym:) Żadnej elektroniki, nic, kaski jak orzeszki, kombinezony jak skafandry ale radocha nie z tej ziemi.

--
Qlfon, Lublin - w końcu:)

Data: 2010-06-24 21:06:47
Autor: masti
On any Sunday - by³o?
Dnia pięknego Thu, 24 Jun 2010 23:03:19 +0200, osobnik zwany Qlfon
wystukał:

masti pisze:
[...]

:)

Ale nie pękali przed niczym:) Żadnej elektroniki, nic, kaski jak
orzeszki, kombinezony jak skafandry ale radocha nie z tej ziemi.

bo liczył się tylko jak najmocniejszy silnik i brak instynktu samozachowawczego :)

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

On any Sunday - by³o?