Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   "On by艂 dla mnie jak ojciec, a sam uwa偶a艂 mnie za syna. Mieli艣my doskona艂e relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,kt贸ry wymordowa艂 od 40 do 70 mln ludzi?

Data: 2012-09-10 23:58:46
Autor: Jakub A. Krzewicki
"On by艂 dla mnie jak ojciec, a sam uwa偶a艂 mnie za syna. Mieli艣my doskona艂e relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,kt贸ry wymordowa艂 od 40 do 70 mln ludzi?
poniedzia艂ek, 10 wrze艣nia 2012 23:19. carbon entity  contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

http://niezalezna.pl/32724-znany-polityk-lubil-psy

Pozostajac w tej samej konwencji, mozna wiec juz w zasadzie napisac:

*Adolf Hitler wci膮偶 jest 偶ywy w 艣wiadomo艣ci 呕yd贸w. Przypominamy posta膰
wegeterianina, abstynenta i zdecydowanego przeciwnika palenia
papieros贸w, wielbiciela muzyki Ryszarda Wagnera".

 "Przez wielu oskar偶any za wywo艂anie kl臋ski g艂odu i spowodowanie
艣mierci oko艂o kilkunastu milion贸w ludzi, przez innych uwa偶any za
charyzmatycznego lidera, bez kt贸rego dzisiejsze Niemcy nie by艂yby
najwi臋ksz膮 europejsk膮 pot臋g膮".

:)))))

Mao Zedong wymordowa艂 te偶 Tybeta艅czyk贸w i zmusi艂 XIV Dalaj-Lam臋 do ucieczki.
Wra偶enie, 偶e kto艣 jest ciep艂y i charyzmatyczny mo偶e by膰 myl膮ce. Kto艣 bardzo mi艂y w 偶yciu osobistym mo偶e posiada膰 -- - i wykonywa膰 oraz nadzorowa膰 zza biurka -- - w dziedzinie polityki niezwykle szkodliwe a nawet mordercze plany. Podobno J贸zef Wissarionowicz te偶 by艂 mi艂y w obyciu. --
http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-10 19:48:18
Autor: emailstuffname@gmail.com
"On by dla mnie jak ojciec, a sam uwa縜 mnie za syna. Mieli秏y doskona砮 relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,kt髍y wymordowa od 40 do 70 mln ludzi?
On 10 Wrz, 17:58, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:

Mao Zedong wymordowa te Tybeta馽zyk體 i zmusi XIV XIV Dalaj-Lam do ucieczki.
Wra縠nie, 縠 kto jest ciep硑 i charyzmatyczny mo縠 by myl眂e. Kto bardzo
mi硑 w 縴ciu osobistym mo縠 posiada -- - i wykonywa oraz nadzorowa zza
biurka -- - w dziedzinie polityki niezwykle szkodliwe a nawet mordercze
plany. Podobno J髗ef Wissarionowicz te by mi硑 w obyciu.

ale XIV Dalaj-Lama nadal uwaza sie za komuniste i ten komunizm
popularyzuje, chociaz sam kasa nie gardzi.
XIV Dalaj-Lama tez sie usmiecha i jest bardzo mily, bo ma za te
usmiechy duza kase musi wiec Tybetanczykow trzymac w ciemnocie, aby
sam dobrze zyl:)

Podrozuje po swiecie i lowi bogate frajerstwo przy kasie w krajach
zachodnich, ktore obsypuje go sutymi darowiznami:)

*Nastepca XIV Dalaj-Lama jest "縴j眂ym budd", a przy tym wygl眃a jak
gwiazda filmowa i u縴wa iPoda.

To Karmapa, dwudziestopi阠iolatek, kt髍ego wymienia si jako nast阷c
Dalajlamy. Dzi jednak mno勘 si oskar縠nia, 縠 jest chi駍kim
szpiegiem, a w dodatku pierze brudne pieni眃ze. W ten spos骲 pojawiaj
si pierwsze wyra糿e rysy na pozornie sp骿nym i sielankowym obrazie
buddyzmu tybeta駍kiego. Ro秐ie tak縠 napi阠ie pomi阣zy Indiami i
Chinami.

A stawka jest niema砤. Karmapa nale縴 do najbardziej powa縜nych os骲 w
ca硑m 秝iecie buddyzmu tybeta駍kiego - to jeden z przyw骴c體 tej
wsp髄noty religijnej, nale勘cej zreszt do najbogatszych na 秝iecie.

Jej mienie szacuje si 潮cznie na ok. 1,2 mld dolar體. Jego mianowanie
(czy raczej - rozpoznanie) zosta硂 potwierdzone przez Dalajlam i
zaakceptowane przez Pekin.*

Za wizerunkiem buddyzmu tybeta駍kiego jako religii 砤godnych mantr i
g酬bokiej medytacji kryje si du縪 bardziej burzliwa historia tego
wyznania, pe硁a wzajemnie atakuj眂ych si przyw骴c體 religijnych i
sojusz體 pomi阣zy klasztorami a brutalnymi wata縦ami.

My, ludzie Zachodu, mamy tendencj do projektowania na buddyzm
tybeta駍ki wszystkich naszych fantazji dotycz眂ych mistyki i
duchowo禼i - m體i Erik Curren, autor ksi笨ki "Budda bez u秏iechu"
traktuj眂ej o wewn阾rznych problemach tej religii. - Tymczasem dzi
panuje tam w zasadzie stan wojny domowej. I mn髎two w tym zajad硂禼i i
zacietrzewienia.

Ostatni incydent zacz背 si 26. stycznia, kiedy policja odkry砤 220
tys. dolar體 w samochodzie przeje縟縜j眂ym przez jeden z punkt體
kontrolnych. Na przes硊chaniu kierowca zezna, 縠 pieni眃ze s
w砤sno禼i Karmapy. Podczas przeszukania biur przyw骴cy religijnego
znaleziono jeszcze wi阠ej got體ki - 1,4 miliona dolar體, w tym 165
tys. w chi駍kiej walucie, co da硂 pocz眛ek spekulacjom, 縠 Karmapa
pracuje dla Chi馽zyk體.
Zgodnie z obowi眤uj眂ym prawem mieszka馽y Indii mog mie w domy
najwy縠j 2 tys. dolar體 w obcych walutach.*

http://m.onet.pl/wiadomosci/prasa,v4s5n

Data: 2012-09-10 20:38:40
Autor: emailstuffname@gmail.com
"On by dla mnie jak ojciec, a sam uwa縜 mnie za syna. Mieli秏y doskona砮 relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,kt髍y wymordowa od 40 do 70 mln ludzi?

Frajerstwo na modlach u Karmapa, nastepcy obecnego Dalaj-Lamy:

http://www.karmapa.org/news/tour_2012/12_france/france_02.htm

Data: 2012-09-11 07:31:26
Autor: Jakub A. Krzewicki
"On by艂 dla mnie jak ojciec, a sam uwa偶a艂 mnie za syna. Mieli艣my doskona艂e relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,kt贸ry wymordowa艂 od 40 do 70 mln ludzi?
wtorek, 11 wrze艣nia 2012 05:38. carbon entity  contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

Frajerstwo na modlach u Karmapa, nastepcy obecnego Dalaj-Lamy:

http://www.karmapa.org/news/tour_2012/12_france/france_02.htm

To jest akurat ten drugi Karmapa, nie uznawany przez Dalaj-Lam臋.
Tak si臋 sk艂ada, 偶e wierz臋, 偶e to jest ten prawdziwy kandydat do Czarnej Korony w trwaj膮cym sporze.

Wyczyny konkurencji w walce o tron, tj. intrygi, awantury, korupcj臋, zamieszki i troch臋 seks-skandali jak ju偶 pisa艂em opisa艂 Tomek Lehnert w ksi膮偶ce "Oszu艣ci w szatach". Trtinley Thaye Dorjee stawia raczej na jogin贸w 艣wieckich ni偶 na sk艂onnych do korupcji mnich贸w w dziele odrodzenia buddyzmu w Europie.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-11 07:44:05
Autor: Chiron
U偶ytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k2mibf$u3p$1node1.news.atman.pl...
[...]

Czeka艂em na Ciebie:-)

Zauwa偶, 偶e ludzie na og贸艂nie rozr贸偶niaj膮- na ca艂ym 艣wiecie. I w艂a艣nie o to chodzi- o skompromitowanie lam贸w, o艣mieszenie ich. O to, 偶eby przeci臋tny europejczyk czy jankes pomysla艂: "niech ju偶 lepiej Chi艅czycy trzymaj膮 ich kr贸tko"

demokracja to rz膮dy os艂贸w, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-11 03:55:04
Autor: emailstuffname@gmail.com
"On by dla mnie jak ojciec, a sam uwa縜 mnie za syna. Mieli秏y doskona砮 relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,kt髍y wymordowa od 40 do 70 mln ludzi?
On 11 Wrz, 01:44, "Chiron" <eleu...@onet.eu> wrote:
U縴tkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> napisa w
wiadomo禼inews:k2mibf$u3p$1node1.news.atman.pl...

> [...]
> <jack.kle...@gmail.com>
> contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

> To jest akurat ten drugi Karmapa, nie uznawany przez Dalaj-Lam.
> Tak si sk砤da, 縠 wierz, 縠 to jest ten prawdziwy kandydat do Czarnej
> Korony w trwaj眂ym sporze.

> Wyczyny konkurencji w walce o tron, tj. intrygi, awantury, korupcj,
> zamieszki i troch seks-skandali jak ju pisa砮m opisa Tomek Lehnert w
> ksi笨ce "Oszu禼i w szatach". Trtinley Thaye Dorjee stawia raczej na
> jogin體
> 秝ieckich ni na sk硂nnych do korupcji mnich體 w dziele odrodzenia

Czeka砮m na Ciebie:-)

Zauwa, 縠 ludzie na og蟪nie rozr罂niaj- na ca硑m 秝iecie. I w砤秐ie o to
chodzi- o skompromitowanie lam體, o秏ieszenie ich. O to, 縠by przeci阾ny
europejczyk czy jankes pomysla: "niech ju lepiej Chi馽zycy trzymaj ich
kr髏ko"
--

rany, ale wy jestescie podejrzliwi. Przeciez z innych tekstow juz
powinnisie sie zprientowac jakie mam poglady.

 Bylem tu juz podejrzewany iz jestem Zydem , to i jakos zniose
podejrzenie iz sprzyjam Chinczykom:)

Zrezsta ja  nie rozumiem dlaczego akurat wy bronicie  buddyzmu,
przecie podobno jestescie katolikiem? Te dwie religie komletnie sie
wykluczaja.

Tekst ktory przytaczam przeciez tez mowi o tym, ze Chinczycy chca
skompromitowacm buddyzm,, wiec niczego nie ukrywa. Jest rzetelny.

Podalem go, bo rowniez mialem do czynienia z buddyzmem w moim zyciu i
wiem, ze to jest po prostu sekta korzystajaca z praktyk
okultystycznych i czarnej magii.

Brednie o inkarnacji rozpowszechniane przez te sekte, sa
wykorzystywane np. do wybierania czlonkow bogatych klanow na
arystokracje buddyjska - bo chodzi o pozyskanie w ten sposob wplywow i
pieniedzy.

Buddyzm jest jedna z glownych przyczyn poteznego zacofania
Tybetanczykow.

Ponadto skoro agenci chinskich sluzb specjalnych podszywaja sie pod
mnichow tybetanskich w Tybecie i Indiach, to na pewno ta taktyka jest
stosowana rowniez wsrod mnichow buddyjskich w innych panstwach.
Mowil o tym wlasnie byly pracownik KGB - Juruj Biezmienow.

Przeciez polski episkopat to glownie byli TW komunistyczni, ktorzy
ostatnio pojednali sie z Moskwa Putina:))

Data: 2012-09-11 13:38:50
Autor: Neko
"On by dla mnie jak ojciec, a sam uwa縜 mnie za syna. Mieli秏y doskona砮 relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,kt髍y wymordowa od 40 do 70 mln ludzi?
U縴tkownik   napisa w

Zrezsta ja  nie rozumiem dlaczego akurat wy bronicie  buddyzmu,
przecie podobno jestescie katolikiem? Te dwie religie komletnie sie
wykluczaja.

BUDDYZM NIE JEST RELIGI !

I to tyle w temacie, bo nie ma sensu dyskutowac na takim poziomie. :-/

Data: 2012-09-11 04:48:05
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 11 Wrz, 07:40, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
U縴tkownik "emailstuffn...@gmail.com" <jack.kle...@gmail.com> napisa w

> [...]
> wykluczaja.

BUDDYZM NIE JEST RELIGI !

I to tyle w temacie, bo nie ma sensu dyskutowac na takim poziomie. :-/

tzn. na jakim poziomie?

*Buddyzm to jedna z wielkich religii uniwersalistycznych, a zarazem
jedna z najstarszych. Obecnie uwa縜na jest tak縠 jako system
filozoficzno-etyczny, a nawet jako psychologia. Za硂縴cielem i tw髍c
podstawowych zasad by 縴j眂y w V wieku p.n.e., syn w砤dcy jednego z
pa駍tw w Indii - Siddhartha Gautama.*

Tez w temacie:))

Data: 2012-09-11 13:56:02
Autor: Neko
"On by dla mnie jak ojciec, a sam uwa縜 mnie za syna. Mieli秏y doskona砮 relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,kt髍y wymordowa od 40 do 70 mln ludzi?
U縴tkownik   napisa

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

W takim razie powyzsza definicja nie jest wlasciwa.

Z tego widac jednoznacznie, ze nie mozna wierzyc Internetowi
na 100% i nawet na portalach encyklopedycznych zawarte sa
niewlasciwe definicje.

Data: 2012-09-11 05:01:57
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 11 Wrz, 07:57, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
[...]

podajcie wiec wlasciwa definicje.

Data: 2012-09-11 15:56:29
Autor: Neko
[...]

Po pierwsze nie jeste ju w ZSRR wiec juz nie musisz pisac w liczbie
mnogiej.

Powinienes raczej napisac:

"podaj wiec wlasciwa definicje".

Jako, ze nie jestem godzien podawac wlasciwej definicji pozwol,
ze oddam glos madrzejszemu ode mnie po trzykroc, czyli
Lamie Ole Nydahl:

(...)
Niekt髍zy s眃z wreszcie, 縠 buddyzm jest religi, ale zasadnicza r罂nica staje
si wyra糿ie widoczna ju wtedy, gdy przyjrzymy si samemu s硂wu "religia".
W rzeczywisto禼i "re" oznacza po 砤cinie "znowu", a "ligare" - "zjednoczy".
Religia powinna wi阠 doprowadzi nas ponownie do czego doskona砮go.
W buddyzmie jednak nie ma niczego, z czym mo縩a by si powt髍nie po潮czy,
nie ma raju, z kt髍ego kiedy zostali秏y wyrzuceni.
Takiemu stanowi i tak trudno by硂by zaufa: z jednej strony znaczy硂by to,
縠 nie jest on doskona硑, z drugiej za mogliby秏y ponownie go utraci.(...)

Data: 2012-09-11 07:28:24
Autor: emailstuffname@gmail.com
On Sep 11, 10:00燼m, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
> [...]

Jako, ze nie jestem godzien podawac wlasciwej definicji pozwol,
ze oddam glos madrzejszemu ode mnie po trzykroc, czyli

taaak?:))

(...)
[...]

jednym slowem ten Dunczyk juz jest madrzejszy od samego dalajlamy:))

Ktory uwaza jednak buddyzm za religie.

Wiele religii, jedna prawda

J.. Dalajlama XIV Dalajlama Tenzin Gyatso

*Kiedy by砮m ch硂pcem w Tybecie, mia砮m poczucie, 縠 moja w砤sna
buddyjska religia jest najlepsza, a wszystkie inne s w jaki spos骲
gorsze. Teraz widz, jak bardzo by砮m naiwny i jak wielkie
niebezpiecze駍twa poci眊a za sob skrajna nietolerancja religijna .*

http://dalajlama.info.pl/przemowienia/wiele_religii_jedna_prawda

Data: 2012-09-11 07:53:34
Autor: emailstuffname@gmail.com
On Sep 11, 10:41燼m, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org>
wrote:
wtorek, 11 wrze秐ia 2012 16:28. carbon entity 'emailstuffn...@gmail.com'
<jack.kle...@gmail.com>

> jednym slowem ten Dunczyk juz jest madrzejszy od samego dalajlamy:))

Bo jest od w砤禼iwego Karmapy.
Karmapowie wcielali si jeszcze zanim powsta zakon Gelugpa Dalaj-lam體.
Buddyzm zawdzi阠za rozw骿 w Tybecie g丑wnie szko硂m Nyingma i Kargyud -- -
矿lte kapelusze si pojawi硑 na gotowym, na podczepk.

taaak.;)))... Najpierw broniliscie XIV Dalaj - Lamy, a teraz jak wam
nie pasuje, to bedziecie bronic innego cwaniaka:))

Podaje wam link do tekstu z ktorym sie w pelni zgadzam, bo poparty
jest doswiadczeniem a nie wymyslami.
Jak juz pisalem, mialem okazje poznac te sekte i oglupionych przez nia
ludzi, wiec moje zdanie nie opiera sie tylko o rozwazania
teoretyczne:)

Jakubie Krzywicki, gadke macie niezla, ale wierzyc wam moga tylko
ciemniaki:)

http://www.racjonalista.pl/forum.php/s,30654

Data: 2012-09-11 08:34:58
Autor: emailstuffname@gmail.com
On Sep 11, 11:28燼m, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org>
wrote:
wtorek, 11 wrze秐ia 2012 17:24. carbon entity 'emailstuffn...@gmail.com'
<jack.kle...@gmail.com>

> On Sep 11, 10:53 am, "emailstuffn...@gmail.com"
> <jack.kle...@gmail.com> wrote:

> A pod tym linkiem mozna dowiedziec sie jak wygladalo prawdziwe oblicze
> innego wyznawcy bredni: Sathya-Sai-baby, ktory oszikiwal miliony
> ludzi:)

>http://www.wykop.pl/ramka/715429/zmarl-sathya-sai-baba/

A wyznawcy islamskich i talmudycznych bredni wraz z ich represyjnym systemem
"etycznym" tobie nie przeszkadzaj? Czemu i c h bata nie po砤miesz?

przeciez juz wam tlumaczylem jaki jest moj stosunek do islamistow.

Natomiast chrzescijanstwo laczy z judaizmem Stary Testament.

Proponuje przeczytac ze ZROZUMIENIEM tekst pod linkiem podalem, a
ktory tlumaczy czym jest buddyzm w swietle religii chrzescijanskiech.

Ten tekst nawiazuje do opinii jednego z najwiekszych,
najwybitniejszych, najmadrzejszych  Polakow, - Karola Wojtyly.

Mnie jako agnostyka ten tekst przekonuje bo jest zgodny z faktami i
prawda.

Data: 2012-09-11 09:19:36
Autor: emailstuffname@gmail.com
On Sep 11, 12:04爌m, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org>
wrote:
wtorek, 11 wrze秐ia 2012 17:53. carbon entity 'emailstuffn...@gmail.com'
<jack.kle...@gmail.com>

> jak was nie interesuje, to po co chcecie dalej ciagnac ten watek? Do
> was i tak nie trafia zadne argumenty ktore burza was ezoteryczno-
> okultystyczny swiatopaglad:)

Mo縠 powiem lepiej: wiem dobrze czym jest buddyzm w 秝ietle religii
chrze禼ija駍kich i mnie to ani zi阞i ani parzy, bo s to argumenty koniec
ko馽體 do ludzkich s砤bo禼i takich jak l阫i i negatywne emocje kt髍ych
nale縴 si pozby, a nie do czystego, oczyszczonego z tych przeszk骴
o秝ieconego intelektu. Dlatego do mnie nie trafiaj, podobnie jak do Ciebie
nie trafiaj argumenty, kt髍e burz uczucia religijne wyznawc體 pogl眃u
chrze禼ija駍kiego.

to dlaczego nie pozbyliscie sie jeszcze lekow i slabosci? pisaliscie
tu kiedys , ze byc moze opuscicie ten swiat?

Niestety praktyki ezoteryczne i okultyzm , czeto sie koncza dosc
nieciekwaie:)

Data: 2012-09-11 18:04:42
Autor: Jakub A. Krzewicki
"On by艂 dla mnie jak ojciec, a sam uwa偶a艂 mnie za syna. Mieli艣my doskona艂e relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,kt贸ry wymordowa艂 od 40 do 70 mln ludzi?
wtorek, 11 wrze艣nia 2012 17:53. carbon entity  contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

On Sep 11, 11:44 am, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org>
wrote:

Mnie nie obchodzi czym jet buddyzm w 艣wietle religii chrze艣cija艅skich.

jak was nie interesuje, to po co chcecie dalej ciagnac ten watek? Do
was i tak nie trafia zadne argumenty ktore burza was ezoteryczno-
okultystyczny swiatopaglad:)

Mo偶e powiem lepiej: wiem dobrze czym jest buddyzm w 艣wietle religii chrze艣cija艅skich i mnie to ani zi臋bi ani parzy, bo s膮 to argumenty koniec ko艅c贸w do ludzkich s艂abo艣ci takich jak l臋ki i negatywne emocje kt贸rych nale偶y si臋 pozby膰, a nie do czystego, oczyszczonego z tych przeszk贸d o艣wieconego intelektu. Dlatego do mnie nie trafiaj膮, podobnie jak do Ciebie nie trafiaj膮 argumenty, kt贸re burz膮 uczucia religijne wyznawc贸w pogl膮du chrze艣cija艅skiego.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-11 09:47:26
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 11 Wrz, 12:38, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:
wtorek, 11 wrze秐ia 2012 18:19. carbon entity 'emailstuffn...@gmail.com'
<jack.kle...@gmail.com>

> to dlaczego nie pozbyliscie sie jeszcze lekow i slabosci?

Nie boj si tego, co ze mn b阣zie.
Chodzi mi o to, co tu dla ludzi zostanie jak sobie st眃 p骿d inkarnowa si
na lepsz planet i na to chc mie wp硑w, cho鎎y zza grobu.

nie martwcie sie o ludzi. Mozecie spokojnie isc na inna planete.

iat w kt髍ym buddyzm nie istnieje, staje si efektywnym duchowym gu砤giem
na skal planetarn do czasu oczekiwania na przyj禼ie nowego buddy. Nie ma
wtedy nikogo, kto by ludzi wyprowadzi i ochroni od skutk體 ich w砤snych
dzia砤 "dobrych" i otwarcie z硑ch. S wtedy na nie skazani. Nie ma gorszego
losu ni odrodzi si na planecie, w kt髍ej Dharma nie jest g硂szona, cho鎎y
by砤 Dharm tylko z imienia i wspomnienia. To s tak zwane ciemne wieki.
Je秎i jest to co, czego sobie 縴czysz, to ja tiebia pazdrawliaju dziecko
krat, b阣ziesz musia wtedy prze砶n辨 to bestialstwo. I ty i twoje dzieci
b阣 si modli o przybycie Kalkina ewentualnie Maitrei.

wlasnie jestem po lekturze historii Tybetu:) Niezla mordownia tam
byla:)

> pisaliscie
> tu kiedys , ze byc moze opuscicie ten swiat?

Na szcz甓cie patogeny na kt髍e zosta砮m eksponowany okaza硑 si jak mniemam
nieczynne, a szczepionki wydaj si dzia砤.

no wlasnie, gdyby nie cywilizacja lacinska, to nie byloby tych
szczepionek.
Wiara w buddyjskie brednie, na pewno by was nie uleczyla:)

> Niestety praktyki ezoteryczne i okultyzm , czeto sie koncza dosc
> nieciekwaie:)

Ale tu masz racj, koncz si nieciekawie dla ludzi, kt髍zy maj niedob髍
wiedzy na ten temat, szczeg髄nie w zakresie oklumencji i z tym musz si
zgodzi. Dlatego warto wiedz np. o tym, czym s my秎okszta硉y i pola
ochronne rozpowszechnia.

koncza sie tak samo dla tych co nie maja wiedzy , jak i dla tych co
wiedze maja.

Ta grupa niestety nie jest miejscem na takie dyskusje, zwlaszcza, ze
kreca sie tutaj rozne dziwne czlekoksztaltrne stwory:)

Data: 2012-09-11 22:34:04
Autor: Bogdan Idzikowski
"On by艂 dla mnie jak ojciec, a sam uwa偶a艂 mnie za syna. Mieli艣my doskona艂e relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,kt贸ry wymordowa艂 od 40 do 70 mln ludzi?

U偶ytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k2nuc0$6ev$1node2.news.atman.pl...
wtorek, 11 wrze艣nia 2012 19:42. carbon entity contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

kazda cywilizacja w jakims stopniu wykorzystuje wiedze poprzeniej.

Zadna cywilizacja nie wymyla wszytkiego od poczatku:)

To czemu nie wykorzysta膰 r贸wnie偶 tej wiedzy, kt贸rej ko艣ci贸艂 wzbrania si臋
naucza膰?

Teraz tez np. szpiedzy chincy, sowieccy kradna technologie w panstwach
zachodnich cywilizacji.

Wtedy to my byli艣my sowietami 贸wczesnego 艣wiata.

To sa tylko wasze przypuszczenia i pobozne zyczenia. Zadna technika
pseudo- medyczna dalekiego wschodu nie stymuluje systemu
odpornosciowego.
Nie radze eksperymentowac:)

呕e艅-sze艅 stymuluje odporno艣膰 i chroni przed zaka偶eniami oportunistycznymi.
Akupunktura jest skuteczna w leczeniu objawowym r贸偶nych chor贸b w tym
niekt贸rych zaka藕nych (jest historycznie potwierdzone, 偶e w czasach kiedy nie
u偶ywano antybiotyk贸w mog艂a wstrzyma膰 inkubacj臋 np. gru藕licy czy ospy).
Aczkolwiek nie tych ostrych o niemal 100% 艣miertelno艣ci jak t臋偶ec, w膮glik,
w艣cieklizna i nie zwalcza przyczyn.

a jakies dowody macie?

Dowody na szczepienie ospy w Chinach? To nie znasz historii medycyny?

nie mozna zbudowac zadnego pola ochronnego, bo takie nie istnieje:)

Mo偶na. Istnieje sfera astralna i mentalna my艣lokszta艂t贸w.

Nie rowniez zadnych powodow karmicznych, jest tylko przekaz genetyczny
- a to zupelnie cos innego anizeli karma.

Nie tylko przegkaz genetyczny, kt贸ry zreszt膮 mo偶e by膰 modyfikowany przez
zewn臋trzn膮 informacj臋. Okazuje si臋 z bada艅 wsp贸lczesnych biolog贸w
molekularnych, 偶e Lamarck, 艁ysenko i Miczurin mieli racj臋 -- - j膮dro jest
tylko gonad膮 a nie m贸zgiem kom贸rki. Nie do przyj臋cia dla osobnik贸w my艣l膮cych
z pomoc膮 gonad.

Czyli nasz uk艂ad nerwowy mo偶e zostawia膰 sygna艂y chemiczne i
elektromagnetyczne w 艣rodowisku, kt贸re pobierane s膮 przez receptory cudzych
kom贸rek.

A pies takie 艣lady wyw膮chuje i popie***dala tymi 艣ladami! Geniusz!

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2012-09-11 18:38:53
Autor: Jakub A. Krzewicki
"On by艂 dla mnie jak ojciec, a sam uwa偶a艂 mnie za syna. Mieli艣my doskona艂e relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,kt贸ry wymordowa艂 od 40 do 70 mln ludzi?
wtorek, 11 wrze艣nia 2012 18:19. carbon entity  contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

to dlaczego nie pozbyliscie sie jeszcze lekow i slabosci?

Nie boj臋 si臋 tego, co ze mn膮 b臋dzie. Chodzi mi o to, co tu dla ludzi zostanie jak sobie st膮d p贸jd臋 inkarnowa膰 si臋 na lepsz膮 planet臋 i na to chc臋 mie膰 wp艂yw, cho膰by zza grobu.

艢wiat w kt贸rym buddyzm nie istnieje, staje si臋 efektywnym duchowym gu艂agiem na skal臋 planetarn膮 do czasu oczekiwania na przyj艣cie nowego buddy. Nie ma wtedy nikogo, kto by ludzi wyprowadzi艂 i ochroni艂 od skutk贸w ich w艂asnych dzia艂a艅 "dobrych" i otwarcie z艂ych. S膮 wtedy na nie skazani. Nie ma gorszego losu ni偶 odrodzi膰 si臋 na planecie, w kt贸rej Dharma nie jest g艂oszona, cho膰by by艂a Dharm膮 tylko z imienia i wspomnienia. To s膮 tak zwane ciemne wieki. Je艣li jest to co艣, czego sobie 偶yczysz, to ja tiebia pazdrawliaju dziecko krat, b臋dziesz musia艂 wtedy prze艂kn膮膰 to bestialstwo. I ty i twoje dzieci b臋d膮 si臋 modli膰 o przybycie Kalkina ewentualnie Maitrei.
pisaliscie
tu kiedys , ze byc moze opuscicie ten swiat?

Na szcz臋艣cie patogeny na kt贸re zosta艂em eksponowany okaza艂y si臋 jak mniemam nieczynne, a szczepionki wydaj膮 si臋 dzia艂a膰.

Niestety praktyki ezoteryczne i okultyzm , czeto sie koncza dosc
nieciekwaie:)

Ale偶 tu masz racj臋, koncz膮 si臋 nieciekawie dla ludzi, kt贸rzy maj膮 niedob贸r wiedzy na ten temat, szczeg贸lnie w zakresie oklumencji i z tym musz臋 si臋 zgodzi膰. Dlatego warto wiedz臋 np. o tym, czym s膮 my艣lokszta艂ty i pola ochronne rozpowszechnia膰. --
http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-11 10:32:22
Autor: emailstuffname@gmail.com
"On by dla mnie jak ojciec, a sam uwa縜 mnie za syna. Mieli秏y doskona砮 relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,kt髍y wymordowa od 40 do 70 mln ludzi?
On 11 Wrz, 13:25, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:

Jednego ju mniej (tego co mia podobne do mnie inicja硑).

tzn. ktorego?

Data: 2012-09-11 10:42:32
Autor: emailstuffname@gmail.com
wtorek, 11 wrze秐ia 2012 18:47. carbon entity 'emailstuffn...@gmail.com'
<jack.kle...@gmail.com>

> nie martwcie sie o ludzi. Mozecie spokojnie isc na inna planete.

W swoim czasie.

> wlasnie jestem po lekturze historii Tybetu:) Niezla mordownia tam byla:)

A przed nastaniem buddyzmu jeszcze gorsza. Misjonarze buddyjscy trafili tam
w VIII w. na dzikie plemiona, kt髍e wyznawa硑 szamanizm, sk砤da硑 ofiary z
ludzi i praktykowa硑 kanibalizm. To cud, 縠 doprowadzili je do w miar
pewnego porz眃ku. A jeszcze wi阫szy, 縠 w tym 秗odowisku uchowa硂 si tyle
wiedzy filozoficznej i psychologicznej z uniwersytetu Nalandy (nie ma
w眛pliwo禼i 縠 wi阫szej ni ta, kt髍 mamy wsp蟪cze秐ie), 縠 dzisiejsi
zachodni humani禼i do dzisiaj maj k硂pot z jej przetrawieniem.

kazda cywilizacja w jakims stopniu wykorzystuje wiedze poprzeniej.

Zadna cywilizacja nie wymyla wszytkiego od poczatku:)

> no wlasnie, gdyby nie cywilizacja lacinska,

Gdyby nie o秝iecenie i rewolucja naukowa i przemys硂wa. Spora cz甓
"砤ci駍kiej" nauki i technologii zosta砤 w czasach odkry geograficznych
wywieziona przez szpieg體 przemys硂wych pod postaci "misjonarzy
chrze禼ija駍kich" z Indii i Chin, a tak縠 z kraj體 arabskich, kt髍e same jej
cz甓 swego czasu ukrad硑. Przewaga Europy nad Wschodem to jakie 200 do 300
lat. Co najmniej do czas體 ko馽a Wojny Trzydziestoletniej a nawet kilka
dekad p蠹niej cywilizacja laci駍ka by砤 uczciwszy uszy: w ciemnej dupie.
Wersal Ludwika XIV 秏ierdzia brudem pomieszanym z zapachem mocnych perfum,
bo dworzanie si nie myli. Nie by硂 w nim wychodk體, oddawano stolec w
ciemnych k眛ach korytarzy i podcierano si firankami. Gdzie indziej by硂
jeszcze gorzej.

> [...]

> to nie byloby tych
> szczepionek.
> Wiara w buddyjskie brednie, na pewno by was nie uleczyla:)

Mog砤by op蠹ni rozw骿 szybko inkubuj眂ych si chor骲 przed硊縜j眂 czas ich
latencji np. z kilku tygodni do co najwy縠j kilku lat. Ale by potem i tak
one nast眕i硑 po wyczerpaniu si energii. Joga, akupunktura, medycyna
Wschodu to potrafi -- - zwalcza doskonale skutki obecno禼i patogen體,
tak,縠 choroby spowalniaj si znacznie i pzebiegaj bezobjawowo. Nie s
jednak w stanie zatrzyma ich przyczyn, czyli istnienia bakterii i wirus體.
Kiedy wyczerpuje si naturalna odporno舵 cz硂wieka stymulowana przez te
metody, zarazki zaczynaj si nieub砤ganie rozmna縜.

To sa tylko wasze przypuszczenia i pobozne zyczenia. Zadna technika
pseudo- medyczna dalekiego wschodu nie stymuluje systemu
odpornosciowego.
Nie radze eksperymentowac:)

BTW. Ide szczepionki Wsch骴 zna i stamt眃 ona pochodzi, ale uda硂 si j
zastosowa jego mieszka馽om tylko przeciwko ospie, ze wzgl阣u na to, 縠 nie
mieli mo縧iwo禼i technicznych izolacji innych patogen體.

a jakies dowody macie?

> koncza sie tak samo dla tych co nie maja wiedzy , jak i dla tych co
> wiedze maja.

Niedostateczn. Dobrze zbudowane pole ochronne jest nieprzenikliwe
przynajmniej przez pewien czas. Potem mo縠 ulega stopniowemu os砤bieniu z
powod體 karmicznych, jak r體nie zu縴cia energii na ochron, kt髍a odbija
si negatywnie na wzro禼ie i kosztuje coraz wi阫szy zas骲 si witalnych.

a kto to taki?

Data: 2012-09-11 11:54:26
Autor: emailstuffname@gmail.com
"On by dla mnie jak ojciec, a sam uwa縜 mnie za syna. Mieli秏y doskona砮 relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,kt髍y wymordowa od 40 do 70 mln ludzi?
On 11 Wrz, 14:42, "emailstuffn...@gmail.com" <jack.kle...@gmail.com>
wrote:

Pobudzanie na wlasna reke sytemu odpornosciowego nie zawsze tez jest
wskazane, bo mozna zastymulowac pewne choroby np. astme, nowotwory
sytemu limfatycznego itp).

dla uzupelnienia i ostrzezenia domoroslych lekarzy, dorzuce tylko, ze
mozna zainicjowac taka automedykacja rowniez wiele chorob
autoimmunologicznych m.innymi nowotwory krwi!

Data: 2012-09-11 19:25:21
Autor: Jakub A. Krzewicki
"On by艂 dla mnie jak ojciec, a sam uwa偶a艂 mnie za syna. Mieli艣my doskona艂e relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,kt贸ry wymordowa艂 od 40 do 70 mln ludzi?
wtorek, 11 wrze艣nia 2012 18:47. carbon entity  contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

nie martwcie sie o ludzi. Mozecie spokojnie isc na inna planete.

W swoim czasie.

wlasnie jestem po lekturze historii Tybetu:) Niezla mordownia tam byla:)

A przed nastaniem buddyzmu jeszcze gorsza. Misjonarze buddyjscy trafili tam w VIII w. na dzikie plemiona, kt贸re wyznawa艂y szamanizm, sk艂ada艂y ofiary z ludzi i praktykowa艂y kanibalizm. To cud, 偶e doprowadzili je do w miar臋 pewnego porz膮dku. A jeszcze wi臋kszy, 偶e w tym 艣rodowisku uchowa艂o si臋 tyle wiedzy filozoficznej i psychologicznej z uniwersytetu Nalandy (nie ma w膮tpliwo艣ci 偶e wi臋kszej ni偶 ta, kt贸r膮 mamy wsp贸艂cze艣nie), 偶e dzisiejsi zachodni humani艣ci do dzisiaj maj膮 k艂opot z jej przetrawieniem.

no wlasnie, gdyby nie cywilizacja lacinska,

Gdyby nie o艣wiecenie i rewolucja naukowa i przemys艂owa. Spora cz臋艣膰 "艂aci艅skiej" nauki i technologii zosta艂a w czasach odkry膰 geograficznych wywieziona przez szpieg贸w przemys艂owych pod postaci膮 "misjonarzy chrze艣cija艅skich" z Indii i Chin, a tak偶e z kraj贸w arabskich, kt贸re same jej cz臋艣膰 swego czasu ukrad艂y. Przewaga Europy nad Wschodem to jakie艣 200 do 300 lat. Co najmniej do czas贸w ko艅ca Wojny Trzydziestoletniej a nawet kilka dekad p贸藕niej cywilizacja laci艅ska by艂a uczciwszy uszy: w ciemnej dupie. Wersal Ludwika XIV 艣mierdzia艂 brudem pomieszanym z zapachem mocnych perfum, bo dworzanie si臋 nie myli. Nie by艂o w nim wychodk贸w, oddawano stolec w ciemnych k膮tach korytarzy i podcierano si臋 firankami. Gdzie indziej by艂o jeszcze gorzej.

to nie byloby tych
szczepionek.
Wiara w buddyjskie brednie, na pewno by was nie uleczyla:)

Mog艂aby op贸藕ni膰 rozw贸j szybko inkubuj膮cych si臋 chor贸b przed艂u偶aj膮c czas ich latencji np. z kilku tygodni do co najwy偶ej kilku lat. Ale by potem i tak one nast膮pi艂y po wyczerpaniu si臋 energii. Joga, akupunktura, medycyna Wschodu to potrafi膮 -- - zwalcza膰 doskonale skutki obecno艣ci patogen贸w, tak,偶e choroby spowalniaj膮 si臋 znacznie i pzebiegaj膮 bezobjawowo. Nie s膮 jednak w stanie zatrzyma膰 ich przyczyn, czyli istnienia bakterii i wirus贸w. Kiedy wyczerpuje si臋 naturalna odporno艣膰 cz艂owieka stymulowana przez te metody, zarazki zaczynaj膮 si臋 nieub艂aganie rozmna偶a膰. BTW. Ide臋 szczepionki Wsch贸d zna艂 i stamt膮d ona pochodzi, ale uda艂o si臋 j膮 zastosowa膰 jego mieszka艅com tylko przeciwko ospie, ze wzgl臋du na to, 偶e nie mieli mo偶liwo艣ci technicznych izolacji innych patogen贸w.

koncza sie tak samo dla tych co nie maja wiedzy , jak i dla tych co
wiedze maja.

Niedostateczn膮. Dobrze zbudowane pole ochronne jest nieprzenikliwe przynajmniej przez pewien czas. Potem mo偶e ulega膰 stopniowemu os艂abieniu z powod贸w karmicznych, jak r贸wnie偶 zu偶ycia energii na ochron臋, kt贸ra odbija si臋 negatywnie na wzro艣cie i kosztuje coraz wi臋kszy zas贸b si艂 witalnych.

Ta grupa niestety nie jest miejscem na takie dyskusje, zwlaszcza, ze
kreca sie tutaj rozne dziwne czlekoksztaltrne stwory:)

Jednego ju偶 mniej (tego co mia艂 podobne do mnie inicja艂y).

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-11 10:44:12
Autor: emailstuffname@gmail.com
"On by dla mnie jak ojciec, a sam uwa縜 mnie za syna. Mieli秏y doskona砮 relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,kt髍y wymordowa od 40 do 70 mln ludzi?
sorry za literowki, mam troche oslabiony wzrok, bo za duzo czytam :)

Data: 2012-09-11 11:42:55
Autor: emailstuffname@gmail.com
On Sep 11, 2:02爌m, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org>
wrote:
wtorek, 11 wrze秐ia 2012 19:42. carbon entity 'emailstuffn...@gmail.com'
<jack.kle...@gmail.com>

> kazda cywilizacja w jakims stopniu wykorzystuje wiedze poprzedniej.

> Zadna cywilizacja nie wymyla wszystkiego od poczatku:)

To czemu nie wykorzysta r體nie tej wiedzy, kt髍ej ko禼i蟪 wzbrania si
naucza?

medycyna wspolczesna nie kieruje sie zakazami kosciola katolickiego.

> Teraz tez np. szpiedzy chincy, sowieccy kradna technologie w panstwach
> zachodnich cywilizacji.

Wtedy to my byli秏y sowietami 體czesnego 秝iata.

nie, sowieci to okreslenie  zarezerwowane dla naszych sasiadow z za
wschodniej granicy.

> To sa tylko wasze przypuszczenia i pobozne zyczenia. Zadna technika
> pseudo- medyczna dalekiego wschodu nie stymuluje systemu
> odpornosciowego.
> Nie radze eksperymentowac:)

痚-sze stymuluje odporno舵 i chroni przed zaka縠niami oportunistycznymi.
Akupunktura jest skuteczna w leczeniu objawowym r罂nych chor骲 w tym
niekt髍ych zaka糿ych (jest historycznie potwierdzone, 縠 w czasach kiedy nie
u縴wano antybiotyk體 mog砤 wstrzyma inkubacj np. gru糽icy czy ospy).
Aczkolwiek nie tych ostrych o niemal 100% 秏iertelno禼i jak t昕ec, w眊lik,
w禼ieklizna i nie zwalcza przyczyn.

Juz na ten temat rozmawialem na tej grupie z Chironem, nie czytaliscie
tej dyskusji?

W kazdym razie nie udowodniono aby akupunktura w ten sposob dzialala,
bo to technika pseudonaukowa i dziala jak placebo.
 痚-sze...do tej pory przeprowadzono szereg badan ale
laboratoryjnych na szczurach z niektorymi bakteriami i wirusami.
Niektore wyniki sa obiecujace ale nadal niekonkludywne. Nadal nie
wiadomo jak ginseng dzila oraz czy jest bezpieczny dla kazdej infekcji
i kazdego czlowieka.
Pobudzanie na wlasna reke sytemu odpornosciowego nie zawsze tez jest
wskazane, bo mozna zastymulowac pewne choroby np. astme, nowotwory
sytemu limfatycznego itp).

Mozecie sobie przejrzec publikacje pod tym adresem:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed

> a jakies dowody macie?

Dowody na szczepienie ospy w Chinach? To nie znasz historii medycyny?

nie interesuje sie specjalnie historia medycyny, bo i po co?

> nie mozna zbudowac zadnego pola ochronnego, bo takie nie istnieje:)

Mo縩a. Istnieje sfera astralna i mentalna my秎okszta硉體.

Tak? to prosze podac DOWODY ze istnieje.

> Nie rowniez zadnych powodow karmicznych, jest tylko przekaz genetyczny
> - a to zupelnie cos innego anizeli karma.

Nie tylko przegkaz genetyczny, kt髍y zreszt mo縠 by modyfikowany przez
zewn阾rzn informacj. Okazuje si z bada wsp髄czesnych biolog體
molekularnych, 縠 Lamarck, senko i Miczurin mieli racj -- - j眃ro jest
tylko gonad a nie m髗giem kom髍ki. Nie do przyj阠ia dla osobnik體 my秎眂ych
z pomoc gonad.

prowadzi sie wiele tego typu badan, ale nadal nie sa one konkludywne,
i nie sa to na pewno badania nad karma.

Czyli nasz uk砤d nerwowy mo縠 zostawia sygna硑 chemiczne i
elektromagnetyczne w 秗odowisku, kt髍e pobierane s przez receptory cudzych
kom髍ek.

i to jest ten dowod na karme?

Data: 2012-09-11 19:35:34
Autor: Jakub A. Krzewicki
"On by艂 dla mnie jak ojciec, a sam uwa偶a艂 mnie za syna. Mieli艣my doskona艂e relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,kt贸ry wymordowa艂 od 40 do 70 mln ludzi?
wtorek, 11 wrze艣nia 2012 19:32. carbon entity  contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

tzn. ktorego?

Ka*eckiego of course.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-11 22:37:20
Autor: Jakub A. Krzewicki
"On by艂 dla mnie jak ojciec, a sam uwa偶a艂 mnie za syna. Mieli艣my doskona艂e relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,kt贸ry wymordowa艂 od 40 do 70 mln ludzi?
wtorek, 11 wrze艣nia 2012 22:34. carbon entity 'Bogdan Idzikowski' <bogdanid@neostrada.pl>

A pies

A s臋k?
http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-11 17:28:13
Autor: Jakub A. Krzewicki
"On by艂 dla mnie jak ojciec, a sam uwa偶a艂 mnie za syna. Mieli艣my doskona艂e relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,kt贸ry wymordowa艂 od 40 do 70 mln ludzi?
wtorek, 11 wrze艣nia 2012 17:24. carbon entity  contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

<jack.kle...@gmail.com> wrote:

[...]

A wyznawcy islamskich i talmudycznych bredni wraz z ich represyjnym systemem "etycznym" tobie nie przeszkadzaj膮? Czemu   i c h   bata nie po艂amiesz?

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-11 08:53:30
Autor: emailstuffname@gmail.com
On Sep 11, 11:44燼m, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org>
wrote:
wtorek, 11 wrze秐ia 2012 17:34. carbon entity 'emailstuffn...@gmail.com'
<jack.kle...@gmail.com>

Data: 2012-09-11 17:46:15
Autor: Jakub A. Krzewicki
"On by艂 dla mnie jak ojciec, a sam uwa偶a艂 mnie za syna. Mieli艣my doskona艂e relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,kt贸ry wymordowa艂 od 40 do 70 mln ludzi?
wtorek, 11 wrze艣nia 2012 17:34. carbon entity  contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

[...]

Mnie nie obchodzi czym jet buddyzm w 艣wietle religii chrze艣cija艅skich. To tak jak gdybym mia艂 zacytowa膰 czym jest chrze艣cija艅stwo jest w 艣wietle religii i filozofii buddyjskich dla zachowania pe艂nej symetrii widzenia. Spr贸buj teraz w ramach 膰wiczenia intelektualnego wyj艣膰 od buddyjskiego rozumienia chrze艣cija艅stwa jako jeszcze jednej religii 艣wiatowych bog贸w, kt贸rzy s膮 艣miertelni i umieraj膮 wraz z utrat膮 swoich wyznawc贸w, jakie prawo zatem maj膮 si臋 wypowiada膰 o czym艣, co od niezliczonego czasu by艂o przed nimi i pojawi si臋 po nich niezliczon膮 liczb臋 razy ponownie. To wszystko s膮 spekulatywne przepychanki "moje kung-fu jest lepsze ni偶 twoje".

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-11 08:24:30
Autor: emailstuffname@gmail.com
<jack.kle...@gmail.com> wrote:

[...]

- Sai Baba to nikt wi阠ej, jak mafioso, kt髍y zwodzi (l)ludzi po to,
aby samemu si wzbogaci - m體i Premanand zdradzaj眂 jeden z aspekt體
dzia砤nia cudotw髍cy.

Jednak w ostatnich latach, wraz z rozwojem Internetu pojawia si co
raz wi阠ej zarzut體 wobec Sai Baby. Jego byli wyznawcy, tacy jak Alaya
Rahm i Mark Roche wyst眕ili w filmie zrealizowanym przez BBC pt.
"Secret Swami" gdzie szczeg蟪owo przedstawili opowie禼i o
wykorzystywaniu seksualnym, kt髍ego dopuszcza si guru. Ich osobiste
do秝iadczenia dotycz czasu oko硂 30 lat, podczas kt髍ych znajdowali
si w kr阦u os骲 bliskich mistrzowi. Wszystkie te zarzuty padaj jak
na razie ze strony by硑ch wyznawc體 pochodz眂ych z Zachodu.

*Secret Swami* w 7 odcinkach:

http://www.youtube.com/watch?v=_BVEJDPrGpM

Sai Baba znany jest z licznych materializacji (aport體) obejmuj眂ych
m.in. lingamy (kamienne lub metalowe jaja b阣眂e przedmiotem kultu i
symbolem stworzenia, jak ten na zdj阠iu), jak i inne przedmioty oraz
np. 縴we stworzenia, cho najbardziej jego wyznawc體 cieszy musi
materializacja z硂tych przedmiot體.
Jednak Premanad twierdzi, 縠 r體nie Hindusi padali ofiarami nadu縴,
jednak boj si o tym m體i. Znaczn rol odgrywa tu r體nie to, 縠
秝i阠i m昕owe i mistycy ciesz si w hinduskim spo砮cze駍twie du縴m
autorytetem, a ich motywy to cz阺to inna sprawa. Popularno舵 Sai Baby
nie dziwi, je秎i dodatkowo we糾ie si pod uwag ogromne wp硑wy, jakie
ma w秗骴 indyjskich elit. Premierzy, prezydenci, ministrowie,
s阣ziowie i genera硂wi przybywali do a秗amu w Puttaparthi na po硊dniu
Indii aby wyra縜 sw骿 szacunek wobec guru. W 秝i眛yni tej Sai Baba
cz阺to dokonuje "cud體" na oczach wyznawc體.

Osobiscie bylem w jednej ze *swiatyn* prowadzonej przez jego
wyznawcow. Hipokryzja tych *mnichow i wyznawcow* mnie powalila.  Sai
Baba twierdzil takze , ze jest reinkarnacja Jezusa:))

http://dhriti.wordpress.com/2010/12/24/worship-jesus-by-following-his-ideals/

:))

Data: 2012-09-11 17:23:51
Autor: Jakub A. Krzewicki
"On by艂 dla mnie jak ojciec, a sam uwa偶a艂 mnie za syna. Mieli艣my doskona艂e relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,kt贸ry wymordowa艂 od 40 do 70 mln ludzi?
wtorek, 11 wrze艣nia 2012 16:28. carbon entity  contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

jednym slowem ten Dunczyk juz jest madrzejszy od samego dalajlamy:))

Bo jest od w艂a艣ciwego Karmapy.
Karmapowie wcielali si臋 jeszcze zanim powsta艂 zakon Gelugpa Dalaj-lam贸w. Buddyzm zawdzi臋cza rozw贸j w Tybecie g艂贸wnie szko艂om Nyingma i Kargyud -- - 偶贸lte kapelusze si臋 pojawi艂y na gotowym, na podczepk臋.

PS. Je偶eli widzisz Lam贸w jako przeszkod臋 na twojej drodze, to zamiast atakowania spr贸buj przeci膮gn膮膰 ich na swoj膮 stron臋. Wtedy nie tylko nie b臋d膮 przeszkod膮, ale b臋dziesz im tak偶e zawdzi臋cza艂 sukces i protekcj臋.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-11 08:26:49
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 11 Wrz, 11:23, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:

Karmapowie wcielali si jeszcze zanim powsta zakon Gelugpa Dalaj-lam體.

wcielali sie? :)))

Data: 2012-09-11 17:29:55
Autor: Jakub A. Krzewicki
"On by艂 dla mnie jak ojciec, a sam uwa偶a艂 mnie za syna. Mieli艣my doskona艂e relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,kt贸ry wymordowa艂 od 40 do 70 mln ludzi?
wtorek, 11 wrze艣nia 2012 17:26. carbon entity  contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

On 11 Wrz, 11:23, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:

Karmapowie wcielali si臋 jeszcze zanim powsta艂 zakon Gelugpa Dalaj-lam贸w.

wcielali sie? :)))

Tak g艂osz膮 przynajmniej historyczne zapiski.

Data: 2012-09-11 17:46:56
Autor: Jakub A. Krzewicki
"On by艂 dla mnie jak ojciec, a sam uwa偶a艂 mnie za syna. Mieli艣my doskona艂e relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,kt贸ry wymordowa艂 od 40 do 70 mln ludzi?
wtorek, 11 wrze艣nia 2012 17:37. carbon entity  contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

po co mam kogos przeciagac.?Kazdy ma wolna wole oraz wlasny rozum i
moze wierzyc w co chce.

Jest jeden warunek: musi znac druga strone medalu:)

Buddyjski medal jest niedualistyczny i ma tylko jedn膮 stron臋 ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-11 08:37:41
Autor: emailstuffname@gmail.com
On Sep 11, 11:29燼m, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org>
wrote:
wtorek, 11 wrze秐ia 2012 17:26. carbon entity 'emailstuffn...@gmail.com'
<jack.kle...@gmail.com>

> wcielali sie? :)))

Tak g硂sz przynajmniej historyczne zapiski.

PS. Je縠li widzisz Lam體 jako przeszkod na twojej drodze, to zamiast
atakowania spr骲uj przeci眊n辨 ich na swoj stron. Wtedy nie tylko nie
b阣 przeszkod, ale b阣ziesz im tak縠 zawdzi阠za sukces i protekcj.

Data: 2012-09-11 15:21:59
Autor: Bogdan Idzikowski

U縴tkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisa w wiadomo禼i news:504f2716$0$26699$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Twoja racja to jest racja. I ka縟y, kt髍y z twoj racj si nie zgodzi nie ma racji. Kup se rozpuszczalnik.

--
Donald Tusk - "wola砨ym si nie urodzi, ni na grobach zmar硑ch budowa swoj karier polityczn".

Data: 2012-09-11 15:58:51
Autor: Neko
"On by dla mnie jak ojciec, a sam uwa縜 mnie za syna. Mieli秏y doskona砮 relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,kt髍y wymordowa od 40 do 70 mln ludzi?
U縴tkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa

 Kup se rozpuszczalnik.

A ty Idzik nieustannie namawiasz mnie, abym kupil te twoje rozpuszczalniki.

Ale przyjmij do wiadomosci, ze ja ich nie potrzebuje. :-)

Rozumiem, ze szukasz zbywcow swojego trefnego towaru, jednakze
to zly adres.

Moze zapytaj boukuna. On para si handlem moze nadal si para.

Mozliwe, ze odkupi od ciebie kilka butelek i w koncu bedziesz
mogl sie pochwalic wynikiem finansowym. :-)

Data: 2012-09-11 16:31:55
Autor: Bogdan Idzikowski

U縴tkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisa w wiadomo禼i news:504f43ed$1$1231$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja ci nie proponuj sprzeda縴 mojego rozpuszczalnika (chocia przy u縴ciu mojego pali砨y si jak pochodnia i nic nie mog硂by ci ju uratowa od ca硂palenia). Zaopatrz si na miejscu. Udaj si pod jaki wa縩y urz眃 i podpal si. Mo縠 b阣zie jaka notatka w lokalnej prasie, 縠 jaki le podpali si w prote禼ie przeciwko swojemu lenistwu.

--
Donald Tusk - "wola砨ym si nie urodzi, ni na grobach zmar硑ch budowa swoj karier polityczn".

Data: 2012-09-11 14:42:35
Autor: Chiron
"On by dla mnie jak ojciec, a sam uwa縜 mnie za syna. Mieli秏y doskona砮 relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,kt髍y wymordowa od 40 do 70 mln ludzi?
U縴tkownik   napisa w wiadomo禼i news:79d1b715-2987-4144-b05c-518af0f88cc0d6g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

Zrezsta ja  nie rozumiem dlaczego akurat wy bronicie  buddyzmu,
przecie podobno jestescie katolikiem? Te dwie religie komletnie sie
Broni prawdy. Tylko tyle.

[...]

Buddyzmu jest tyle, ilu buddyst體:-). Nie ma co wszystkiego wrzuca do jednego wora. Potrafi si skrajnie  nawet od siebie r罂ni.Japo駍ki zen na ten przyk砤d nie pot阷ia przelewu krwi a to przecie podstawa tej filozofii (bo bardziej to filozofia ni religia). Ja jestem przeciwny importowi buddyzmu do Europy. I nie ze strachu przed konkurencj. Po prostu- on w og髄e nie pasuje do naszej kultury. "O縠nienie" chrze禼ija駍twa z buddyzmem rodzi wymiociny, zwane NewAge. Systemy buddyjskie, jogiczne, etc zosta硑 stworzone dla nielicznych- jako ca硂舵. Praktykuje si je pod kierownictwem mistrza. Zmieni cokolwiek w systemie mo縠 tylko mistrz. I tylko mo縠- najcz甓ciej nie zmienia. W NewAge z kilkunastu system體 jaki domoros硑 m眃rala robi jeden, i po europejsku rozprowadza go w秗骴 wszystkich ch阾nych. Efekt: op阾ania przez z砮 moce, cz阺to brane za choroby psychiczne. To ju ma rozmiar epidemii.A bywa, 縠 i szybka 秏ier (znam tak sytuacj- nieumiej阾nie poprowadzona wizualizacja).

[...]
To Twoja interpretacja. I na dodatek niczym nie poparta. Bo na czym si opierasz? Na kastach b阣眂ych podstaw hinduizmu- najwi阫szego wroga buddyzmu? Tam si tak zdarza. Wybieranie Lam體 przecie nie potwierdza tego, co piszesz- cz阺to wybra馽y s biedakami.

Buddyzm jest jedna z glownych przyczyn poteznego zacofania
Tybetanczykow.
A szamanizm- Innuit體. Nie piszcie bez sensu. Zacofany, bo nie ma tam fabryki komputer體? 痽j tak, jak chc. Co Wam to przeszkadza? Popirdzieleni Du馽zycy za硂縴li (na si酬 i przekupstwem) parti socjalisyczn w秗骴 Innuit體 i kazali im wybiera swoje w砤dze- oczywi禼ie promowali wyb髍 cz硂nk體 tej partii. Jednak Innuici wybierali szamana i starszyzn, wi阠 zacz阾o zabiera m硂dzie Innuick do szk蟪 du駍kich- 縠by im spra m髗gi. Efekt? Alkoholizm i b骿ki szerzy si w秗骴 nie znaj眂ych dot眃 wojen i b骿ek (a tak縠 alkoholu) Innuit體 jak epidemia. No ale za to wielu ju potrafi rze糱i w ko禼i i sprzedawa figurki. S ju mniej zacofani. Oczywi禼ie- nied硊go bed ju  w og髄e post阷owi- bo wyginom. Tego samego chcecie dla Tybeta馽zyk體? A nie mo縩a ich po prostu zostawi swojemu biegowi?

[...]
Pewno tak. Tyle, 縠 to trudne do wykrycia...i nigdy nie wiadomo do ko馽a, czy taki mnich nie przejdzie na drug stron. Jednak- c罂 na to poradzi?

Przeciez polski episkopat to glownie byli TW komunistyczni, ktorzy
ostatnio pojednali sie z Moskwa Putina:))
Niestety- odbije si to nam wszystkim czkawk- i to ostro...:-(
Rosjanie nic a nic nie wiedz o 縜dnym pojednaniu- i zupe硁ie nic z niego dla nas nie wynika.

demokracja to rz眃y os丑w, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-11 06:03:56
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 11 Wrz, 08:42, "Chiron" <eleu...@onet.eu> wrote:

rany, ale wy jestescie podejrzliwi. Przeciez z innych tekstow juz
powinnisie sie zprientowac jakie mam poglady.

燘ylem tu juz podejrzewany iz jestem Zydem , to i jakos zniose
[...]

jakiej prawdy broni, to juz sie zdazylem przekonac w kilku watkach:))

[...]

========================================> Buddyzmu jest tyle, ilu buddyst w:-). Nie ma co wszystkiego wrzuca do
jednego wora. Potrafi si skrajnie 爊awet od siebie r ni .Japo ski zen na
ten przyk ad nie pot pia przelewu krwi a to przecie podstawa tej filozofii
(bo bardziej to filozofia ni religia). Ja jestem przeciwny importowi
buddyzmu do Europy. I nie ze strachu przed konkurencj . Po prostu- on w
og le nie pasuje do naszej kultury. "O enienie" chrze cija stwa z buddyzmem
rodzi wymiociny, zwane NewAge. Systemy buddyjskie, jogiczne, etc zosta y
stworzone dla nielicznych- jako ca o . Praktykuje si je pod kierownictwem
mistrza. Zmieni cokolwiek w systemie mo e tylko mistrz. I tylko mo e-
najcz ciej nie zmienia. W NewAge z kilkunastu system w jaki domoros y
m drala robi jeden, i po europejsku rozprowadza go w r d wszystkich
ch tnych. Efekt: op tania przez z e moce, cz sto brane za choroby
psychiczne. To ju ma rozmiar epidemii.A bywa, e i szybka mier (znam tak
sytuacj - nieumiej tnie poprowadzona wizualizacja).

ale Krzewicki wlasnie dlatego sie interesuje buddyzmem, bo to religia
New Age.

Jego interesuje przede wszytkim okultyzm i ezoteryka. Pisal tu np. o
laleczkach voodoo.

Pomieszanie z poplataniem:))

Ten tekst ktory zamiescilem dotyczy DALAJLAMY i jego nastepcy,a nie
innych form tej religii.

Link do zdjec pokazuje glupote ludzi ktorzy wierza w brednie:)
Krzewicki nie zrozumial po co ten link zamiescilem?

[...]
opierasz? Na kastach b d cych podstaw hinduizmu- najwi kszego wroga
buddyzmu? Tam si tak zdarza. Wybieranie Lam w przecie nie potwierdza tego,
co piszesz- cz sto wybra cy s biedakami.

a macie dowody na inkarnacje? Poprzyjcie wasze twierdzenia DOWODAMI.

Nadal sie dziwie , ze jako katolik bronicie buddyzmu.

Celem rozpowszechniania tej religii jest wlasnie niszczenie
chrzescijanstwa i cywilizacji zachodniej w sposob rownie niebezpieczny
jak to robia islamisci.
Metoda buddystow polega na atakowaniu w sposob podstepny, bezkraway
duchowosci czlowieka.

Jej celem jest zrobienie z czlowieka obojetnej na swiat zewnetrzy
mumi.

Buddyzm jest jedna z glownych przyczyn poteznego zacofania
Tybetanczykow.
========================================> A szamanizm- Innuit w. Nie piszcie bez sensu. Zacofany, bo nie ma tam
fabryki komputer w? yj tak, jak chc . Co Wam to przeszkadza? Popirdzieleni
Du czycy za o yli (na si i przekupstwem) parti socjalisyczn w r d
Innuit w i kazali im wybiera swoje w adze- oczywi cie promowali wyb r
cz onk w tej partii. Jednak Innuici wybierali szamana i starszyzn , wi c
zacz to zabiera m odzie Innuick do szk du skich- eby im spra m zgi.
Efekt? Alkoholizm i b jki szerzy si w r d nie znaj cych dot d wojen i b jek
(a tak e alkoholu) Innuit w jak epidemia. No ale za to wielu ju potrafi
rze bi w ko ci i sprzedawa figurki. S ju mniej zacofani. Oczywi cie-
nied ugo bed ju 爓 og le post powi- bo wyginom. Tego samego chcecie dla
Tybeta czyk w? A nie mo na ich po prostu zostawi swojemu biegowi?

nie zmieniajcie tematu na szamanizm Innuitow. To jest argument typu: a
u was bija Murzynow;)

[...]
========================================> Pewno tak. Tyle, e to trudne do wykrycia...i nigdy nie wiadomo do ko ca,
czy taki mnich nie przejdzie na drug stron . Jednak- c na to poradzi ?

wlasnie BARDZO trudne do wykrycia szczegolnie dla naiwniakow nie
podejrzewajacych, ze sa wykorzystywani w niecnych celach:)

Wprawdzie jestem agnostykiem, ale znam wypowiedzi polskiego papieza
( wybitnego, bardzo madrego Polaka), ktory widzial zagrozenie
naszej cywilizacji wlasnie m.innymi w buddyzmie.

Polecam przeczytac zalinkowany tekst ze ZROZUMIENIEM:

http://religie.wiara.pl/doc/471937.Jan-Pawel-II-o-buddyzmie

Przeciez polski episkopat to glownie byli TW komunistyczni, ktorzy
ostatnio pojednali sie z Moskwa Putina:))
========================================> Niestety- odbije si to nam wszystkim czkawk - i to ostro...:-(
Rosjanie nic a nic nie wiedz o adnym pojednaniu- i zupe nie nic z niego
dla nas nie wynika.

demokracja to rz dy os w, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-11 15:34:09
Autor: Jakub A. Krzewicki
"On by艂 dla mnie jak ojciec, a sam uwa偶a艂 mnie za syna. Mieli艣my doskona艂e relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,kt贸ry wymordowa艂 od 40 do 70 mln ludzi?
wtorek, 11 wrze艣nia 2012 15:03. carbon entity  contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

Wprawdzie jestem agnostykiem, ale znam wypowiedzi polskiego papieza
( wybitnego, bardzo madrego Polaka), ktory widzial zagrozenie
naszej cywilizacji wlasnie m.innymi w buddyzmie.

Jan Pawe艂 II by艂 dobrym znajomym polskiej teozofki dr Wandy Dynowskiej, t艂umaczki Bhagawad-gity na j臋zyk polski, kt贸ra przepowiedzia艂a mu tron Piotrowy. W ostatnich latach 偶ycia Wanda Dynowska oddali艂a si臋 nieco od teozofii sensu stricte i braminizmu w stron臋 buddyzmu ezoterycznego, by艂a dobr膮 przyjaci贸艂k膮 r贸wnie偶 XIV Dalaj-lamy.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-11 06:46:45
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 11 Wrz, 09:34, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:
wtorek, 11 wrze秐ia 2012 15:03. carbon entity 'emailstuffn...@gmail.com'
<jack.kle...@gmail.com>

> Wprawdzie jestem agnostykiem, ale znam wypowiedzi polskiego papieza
> ( wybitnego, bardzo madrego Polaka), ktory widzial zagrozenie
> naszej cywilizacji wlasnie m.innymi w buddyzmie.

Jan Pawe II by dobrym znajomym polskiej teozofki dr Wandy Dynowskiej,
t硊maczki Bhagawad-gity na j陑yk polski, kt髍a przepowiedzia砤 mu tron
Piotrowy. W ostatnich latach 縴cia Wanda Dynowska oddali砤 si nieco od
teozofii sensu stricte i braminizmu w stron buddyzmu ezoterycznego, by砤
dobr przyjaci蟪k r體nie XIV Dalaj-lamy.

Bo Jan Pawe II byl madrym czlowiekiem, aby poznac przeciwnika, trzeba
sie do niego zblizyc:)

Data: 2012-09-11 16:09:48
Autor: Jakub A. Krzewicki
"On by艂 dla mnie jak ojciec, a sam uwa偶a艂 mnie za syna. Mieli艣my doskona艂e relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,kt贸ry wymordowa艂 od 40 do 70 mln ludzi?
wtorek, 11 wrze艣nia 2012 12:55. carbon entity  contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

Podalem go, bo rowniez mialem do czynienia z buddyzmem w moim zyciu i
wiem, ze to jest po prostu sekta korzystajaca z praktyk
okultystycznych i czarnej magii.

Ja to samo zdanie mam o wielu od艂amach chrze艣cija艅stwa.
Msza katolicka jest tantrycznym rytua艂em bia艂ej magii z transsubstancjacj膮.

Je艣li buddy艣ci stosuj膮 po swoich medytacjach na lam臋 wezwanie "gro藕nego" stra偶nika np. Mahakali w kt贸rym najbardziej kontrowersyjny werset brzmi:

"Oby wszystko co szkodliwe dla nauk Karmapy
zosta艂o przez nas zniszczone natychmiast!
Oby wszystko, co pozytywne, powsta艂e w wyniku tych podarunk贸w i pochwa艂 pe艂nych oddania
doprowadzi艂o wszystkie istoty, moich wcze艣niejszych rodzic贸w
do doskona艂ego stanu budd贸w."

to co powiedzie膰 o chrze艣cijanach, kt贸rzy w ko艣ciela po mszy wypowiadaj膮 znacznie bardziej agresywn膮 formu艂臋 egzorcystyczn膮 do archanio艂a Micha艂a:

"艢wi臋ty Michale Archaniele! Wspomagaj nas w walce, a przeciw niegodziwo艣ci i zasadzkom z艂ego ducha b膮d藕 nasz膮 obron膮. Oby go B贸g pogromi膰 raczy艂, pokornie o to prosimy, a Ty, Wodzu niebieskich zast臋p贸w, szatana i inne z艂e duchy, kt贸re na zgub臋 dusz ludzkich po tym 艣wiecie kr膮偶膮, moc膮 Bo偶膮 str膮膰 do piek艂a. Amen."

Buddy艣ci 偶ycz膮 wyzwolenia nawet swoim najgorszym wrogom, podczas gdy chrze艣cijanie chc膮 wys艂a膰 swoich przeciwnik贸w do diab艂a. Tak wygl膮da owa chrze艣cija艅ska "mi艂o艣膰 nieprzyjaci贸艂" i "nadstawianie drugiego policzka"?
O judaizmie nie wspomn臋, mo偶e poza tym, 偶e Talmud nakazuje przeklina膰 gr贸b ka偶dego napotkanego nie-呕yda. Podobnie o islamie i mordach nakazanych z orzecze艅 mu艂艂贸w.

Czarna magia jest te偶 stosowana przez duchownych chrze艣cija艅skich podczas wypowiadania kl膮tw rzeciwko heretykom przy rytuale ekskomuniki. Rytua艂 ten jest celebrowany przez biskupa w asy艣cie 12 ksi臋偶y stoj膮cych z zapalonymi 艣wiecami. Obrz臋dowi temu towarzysz膮 nast臋puj膮ce kl膮twy:

"N.N. przekl臋ty niechaj b臋dzie w domu i na dworze; przekl臋ty w mie艣cie i na roli; przekl臋ty niechaj b臋dzie siedz膮c, stoj膮c, jedz膮c, pij膮c, robi膮c i 艣pi膮c; przekl臋ty niechaj b臋dzie tak, i偶 w nim zdrowego cz艂onka nie b臋dzie, od wierzchu g艂owy a偶 do stopy no偶nej. Niechaj wyp艂yn膮 wn臋trzno艣ci jego, a cia艂o jego niech robactwo roztoczy.
Niechaj b臋dzie przekl臋ty z Ananiaszem i Zafir膮; niechaj b臋dzie przekl臋ty z Judaszem zdrajc膮, niechaj b臋dzie przekl臋ty z Abironem i Dathanem, kt贸rych ziemia 偶ywcem po偶ar艂a; niechaj b臋dzie przekl臋ty z Kainem m臋偶ob贸jc膮; niechaj mieszkanie jego b臋dzie spustoszone; niechaj b臋dzie wymazany z ksi膮g 偶yj膮cych i ze sprawiedliwymi niechaj nie b臋dzie pisany i pami膮tka jego na wieki niechaj zaginie.
Niechaj na ostatnim s膮dzie przekl臋ty b臋dzie z diab艂em i z anio艂y jego i na wieki wiek贸w niechaj zginie, je艣li si臋 nie opami臋ta. Fiat! Fiat!"

Na has艂o "Anathema!" ksi臋偶a rzucaj膮 艣wiece na ziemi臋, by zgas艂y. Nast臋pnie za艣 depc膮 je nogami. W tym samym czasie rozlegaj膮 si臋 d藕wi臋ki dzwon贸w.

Rytua艂 ten jest powszechny g艂贸wnie w Ko艣ciele rzymskim. Ko艣cio艂y protestanckie ewangeliczne stosuj膮 natomiast tzw. "imprecatory prayer" czyli najcz臋艣ciej psalm 109. --