Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   "On był dla mnie jak ojciec, a sam uważał mnie za syna. Mieliśmy doskonałe relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,który wymordował od 40 do 70 mln ludzi?

Data: 2012-09-10 14:19:14
Autor: emailstuffname@gmail.com
"On był dla mnie jak ojciec, a sam uważał mnie za syna. Mieliśmy doskonałe relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,który wymordował od 40 do 70 mln ludzi?
http://niezalezna.pl/32724-znany-polityk-lubil-psy

Pozostajac w tej samej konwencji, mozna wiec juz w zasadzie napisac:

*Adolf Hitler wciąż jest żywy w świadomości Żydów. Przypominamy postać
wegeterianina, abstynenta i zdecydowanego przeciwnika palenia
papierosów, wielbiciela muzyki Ryszarda Wagnera".

 "Przez wielu oskarżany za wywołanie klęski głodu i spowodowanie
śmierci około kilkunastu milionów ludzi, przez innych uważany za
charyzmatycznego lidera, bez którego dzisiejsze Niemcy nie byłyby
największą europejską potęgą".

:)))))

Data: 2012-09-10 23:58:46
Autor: Jakub A. Krzewicki
"On był dla mnie jak ojciec, a sam uważał mnie za syna. Mieliśmy doskonałe relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,który wymordował od 40 do 70 mln ludzi?
poniedziałek, 10 września 2012 23:19. carbon entity  contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

[...]

papierosĂłw, wielbiciela muzyki Ryszarda Wagnera".

 "Przez wielu oskarĹźany za wywołanie klęski głodu i spowodowanie
śmierci około kilkunastu milionów ludzi, przez innych uważany za
charyzmatycznego lidera, bez którego dzisiejsze Niemcy nie byłyby
największą europejską potęgą".

:)))))

Mao Zedong wymordował też Tybetańczyków i zmusił XIV Dalaj-Lamę do ucieczki.
Wrażenie, że ktoś jest ciepły i charyzmatyczny może być mylące. Ktoś bardzo miły w życiu osobistym może posiadać -- - i wykonywać oraz nadzorować zza biurka -- - w dziedzinie polityki niezwykle szkodliwe a nawet mordercze plany. Podobno Józef Wissarionowicz też był miły w obyciu. --
http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-10 19:48:18
Autor: emailstuffname@gmail.com
"On był dla mnie jak ojciec, a sam uważał mnie za syna. Mieliśmy doskonałe relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,który wymordował od 40 do 70 mln ludzi?
On 10 Wrz, 17:58, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:

Mao Zedong wymordował też Tybetańczyków i zmusił XIV XIV Dalaj-Lamę do ucieczki.
[...]

ale XIV Dalaj-Lama nadal uwaza sie za komuniste i ten komunizm
popularyzuje, chociaz sam kasa nie gardzi.
XIV Dalaj-Lama tez sie usmiecha i jest bardzo mily, bo ma za te
usmiechy duza kase musi wiec Tybetanczykow trzymac w ciemnocie, aby
sam dobrze zyl:)

Podrozuje po swiecie i lowi bogate frajerstwo przy kasie w krajach
zachodnich, ktore obsypuje go sutymi darowiznami:)

*Nastepca XIV Dalaj-Lama jest "żyjącym buddą", a przy tym wygląda jak
gwiazda filmowa i używa iPoda.

To Karmapa, dwudziestopięciolatek, którego wymienia się jako następcę
Dalajlamy. Dziś jednak mnożą się oskarżenia, że jest chińskim
szpiegiem, a w dodatku pierze brudne pieniądze. W ten sposób pojawiają
się pierwsze wyraźne rysy na pozornie spójnym i sielankowym obrazie
buddyzmu tybetańskiego. Rośnie także napięcie pomiędzy Indiami i
Chinami.

A stawka jest niemała. Karmapa należy do najbardziej poważanych osób w
całym świecie buddyzmu tybetańskiego - to jeden z przywódców tej
wspólnoty religijnej, należącej zresztą do najbogatszych na świecie.

Jej mienie szacuje się łącznie na ok. 1,2 mld dolarów. Jego mianowanie
(czy raczej - rozpoznanie) zostało potwierdzone przez Dalajlamę i
zaakceptowane przez Pekin.*

Za wizerunkiem buddyzmu tybetańskiego jako religii łagodnych mantr i
głębokiej medytacji kryje się dużo bardziej burzliwa historia tego
wyznania, pełna wzajemnie atakujących się przywódców religijnych i
sojuszów pomiędzy klasztorami a brutalnymi watażkami.

My, ludzie Zachodu, mamy tendencję do projektowania na buddyzm
tybetański wszystkich naszych fantazji dotyczących mistyki i
duchowości - mówi Erik Curren, autor książki "Budda bez uśmiechu"
traktującej o wewnętrznych problemach tej religii. - Tymczasem dziś
panuje tam w zasadzie stan wojny domowej. I mnóstwo w tym zajadłości i
zacietrzewienia.

Ostatni incydent zaczął się 26. stycznia, kiedy policja odkryła 220
tys. dolarów w samochodzie przejeżdżającym przez jeden z punktów
kontrolnych. Na przesłuchaniu kierowca zeznał, że pieniądze są
własnością Karmapy. Podczas przeszukania biur przywódcy religijnego
znaleziono jeszcze więcej gotówki - 1,4 miliona dolarów, w tym 165
tys. w chińskiej walucie, co dało początek spekulacjom, że Karmapa
pracuje dla Chińczyków.
Zgodnie z obowiązującym prawem mieszkańcy Indii mogą mieć w domy
najwyżej 2 tys. dolarów w obcych walutach.*

http://m.onet.pl/wiadomosci/prasa,v4s5n

Data: 2012-09-10 20:38:40
Autor: emailstuffname@gmail.com
"On był dla mnie jak ojciec, a sam uważał mnie za syna. Mieliśmy doskonałe relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,który wymordował od 40 do 70 mln ludzi?

Frajerstwo na modlach u Karmapa, nastepcy obecnego Dalaj-Lamy:

http://www.karmapa.org/news/tour_2012/12_france/france_02.htm

Data: 2012-09-11 07:31:26
Autor: Jakub A. Krzewicki
"On był dla mnie jak ojciec, a sam uważał mnie za syna. Mieliśmy doskonałe relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,który wymordował od 40 do 70 mln ludzi?
wtorek, 11 września 2012 05:38. carbon entity  contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

Frajerstwo na modlach u Karmapa, nastepcy obecnego Dalaj-Lamy:

http://www.karmapa.org/news/tour_2012/12_france/france_02.htm

To jest akurat ten drugi Karmapa, nie uznawany przez Dalaj-Lamę.
Tak się składa, że wierzę, że to jest ten prawdziwy kandydat do Czarnej Korony w trwającym sporze.

Wyczyny konkurencji w walce o tron, tj. intrygi, awantury, korupcję, zamieszki i trochę seks-skandali jak już pisałem opisał Tomek Lehnert w książce "Oszuści w szatach". Trtinley Thaye Dorjee stawia raczej na joginów świeckich niż na skłonnych do korupcji mnichów w dziele odrodzenia buddyzmu w Europie.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-11 07:44:05
Autor: Chiron
Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisał w wiadomości news:k2mibf$u3p$1node1.news.atman.pl...
[...]

Czekałem na Ciebie:-)

Zauważ, że ludzie na ogółnie rozróżniają- na całym świecie. I właśnie o to chodzi- o skompromitowanie lamów, ośmieszenie ich. O to, żeby przeciętny europejczyk czy jankes pomyslał: "niech już lepiej Chińczycy trzymają ich krótko"

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-11 03:55:04
Autor: emailstuffname@gmail.com
Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> napisał w

--

rany, ale wy jestescie podejrzliwi. Przeciez z innych tekstow juz
powinnisie sie zprientowac jakie mam poglady.

 Bylem tu juz podejrzewany iz jestem Zydem , to i jakos zniose
podejrzenie iz sprzyjam Chinczykom:)

Zrezsta ja  nie rozumiem dlaczego akurat wy bronicie  buddyzmu,
przecie podobno jestescie katolikiem? Te dwie religie komletnie sie
wykluczaja.

Tekst ktory przytaczam przeciez tez mowi o tym, ze Chinczycy chca
skompromitowacm buddyzm,, wiec niczego nie ukrywa. Jest rzetelny.

Podalem go, bo rowniez mialem do czynienia z buddyzmem w moim zyciu i
wiem, ze to jest po prostu sekta korzystajaca z praktyk
okultystycznych i czarnej magii.

Brednie o inkarnacji rozpowszechniane przez te sekte, sa
wykorzystywane np. do wybierania czlonkow bogatych klanow na
arystokracje buddyjska - bo chodzi o pozyskanie w ten sposob wplywow i
pieniedzy.

Buddyzm jest jedna z glownych przyczyn poteznego zacofania
Tybetanczykow.

Ponadto skoro agenci chinskich sluzb specjalnych podszywaja sie pod
mnichow tybetanskich w Tybecie i Indiach, to na pewno ta taktyka jest
stosowana rowniez wsrod mnichow buddyjskich w innych panstwach.
Mowil o tym wlasnie byly pracownik KGB - Juruj Biezmienow.

Przeciez polski episkopat to glownie byli TW komunistyczni, ktorzy
ostatnio pojednali sie z Moskwa Putina:))

Data: 2012-09-11 13:38:50
Autor: Neko
"On był dla mnie jak ojciec, a sam uważał mnie za syna. Mieliśmy doskonałe relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,który wymordował od 40 do 70 mln ludzi?
Użytkownik   napisał w

Zrezsta ja  nie rozumiem dlaczego akurat wy bronicie  buddyzmu,
przecie podobno jestescie katolikiem? Te dwie religie komletnie sie
wykluczaja.

BUDDYZM NIE JEST RELIGIĄ !

I to tyle w temacie, bo nie ma sensu dyskutowac na takim poziomie. :-/

Data: 2012-09-11 04:48:05
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 11 Wrz, 07:40, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
Użytkownik "emailstuffn...@gmail.com" <jack.kle...@gmail.com> napisał w

> [...]
> wykluczaja.

BUDDYZM NIE JEST RELIGIĄ !

I to tyle w temacie, bo nie ma sensu dyskutowac na takim poziomie. :-/

tzn. na jakim poziomie?

*Buddyzm to jedna z wielkich religii uniwersalistycznych, a zarazem
jedna z najstarszych. Obecnie uważana jest także jako system
filozoficzno-etyczny, a nawet jako psychologia. Założycielem i twórcą
podstawowych zasad był żyjący w V wieku p.n.e., syn władcy jednego z
państw w Indii - Siddhartha Gautama.*

Tez w temacie:))

Data: 2012-09-11 13:56:02
Autor: Neko
"On był dla mnie jak ojciec, a sam uważał mnie za syna. Mieliśmy doskonałe relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,który wymordował od 40 do 70 mln ludzi?
Użytkownik   napisał

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

W takim razie powyzsza definicja nie jest wlasciwa.

Z tego widac jednoznacznie, ze nie mozna wierzyc Internetowi
na 100% i nawet na portalach encyklopedycznych zawarte sa
niewlasciwe definicje.

Data: 2012-09-11 05:01:57
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 11 Wrz, 07:57, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
[...]

podajcie wiec wlasciwa definicje.

Data: 2012-09-11 15:56:29
Autor: Neko
[...]

Po pierwsze nie jesteś już w ZSRR wiec juz nie musisz pisac w liczbie
mnogiej.

Powinienes raczej napisac:

"podaj wiec wlasciwa definicje".

Jako, ze nie jestem godzien podawac wlasciwej definicji pozwol,
ze oddam glos madrzejszemu ode mnie po trzykroc, czyli
Lamie Ole Nydahl:

(...)
Niektórzy sądzą wreszcie, że buddyzm jest religią, ale zasadnicza różnica staje
się wyraźnie widoczna już wtedy, gdy przyjrzymy się samemu słowu "religia".
W rzeczywistości "re" oznacza po łacinie "znowu", a "ligare" - "zjednoczyć".
Religia powinna więc doprowadzić nas ponownie do czegoś doskonałego.
W buddyzmie jednak nie ma niczego, z czym można by się powtórnie połączyć,
nie ma raju, z którego kiedyś zostaliśmy wyrzuceni.
Takiemu stanowi i tak trudno byłoby zaufać: z jednej strony znaczyłoby to,
że nie jest on doskonały, z drugiej zaś moglibyśmy ponownie go utracić.(...)

Data: 2012-09-11 07:28:24
Autor: emailstuffname@gmail.com
On Sep 11, 10:00 am, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
> [...]

Jako, ze nie jestem godzien podawac wlasciwej definicji pozwol,
ze oddam glos madrzejszemu ode mnie po trzykroc, czyli

taaak?:))

(...)
[...]

jednym slowem ten Dunczyk juz jest madrzejszy od samego dalajlamy:))

Ktory uwaza jednak buddyzm za religie.

Wiele religii, jedna prawda

J.Ś. Dalajlama XIV Dalajlama Tenzin Gyatso

*Kiedy byłem chłopcem w Tybecie, miałem poczucie, że moja własna
buddyjska religia jest najlepsza, a wszystkie inne są w jakiś sposób
gorsze. Teraz widzę, jak bardzo byłem naiwny i jak wielkie
niebezpieczeństwa pociąga za sobą skrajna nietolerancja religijna .*

http://dalajlama.info.pl/przemowienia/wiele_religii_jedna_prawda

Data: 2012-09-11 07:53:34
Autor: emailstuffname@gmail.com
On Sep 11, 10:41 am, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org>
wrote:
wtorek, 11 września 2012 16:28. carbon entity 'emailstuffn...@gmail.com'
<jack.kle...@gmail.com>

> jednym slowem ten Dunczyk juz jest madrzejszy od samego dalajlamy:))

Bo jest od właściwego Karmapy.
Karmapowie wcielali się jeszcze zanim powstał zakon Gelugpa Dalaj-lamów.
Buddyzm zawdzięcza rozwój w Tybecie głównie szkołom Nyingma i Kargyud -- -
żólte kapelusze się pojawiły na gotowym, na podczepkę.

taaak.;)))... Najpierw broniliscie XIV Dalaj - Lamy, a teraz jak wam
nie pasuje, to bedziecie bronic innego cwaniaka:))

Podaje wam link do tekstu z ktorym sie w pelni zgadzam, bo poparty
jest doswiadczeniem a nie wymyslami.
Jak juz pisalem, mialem okazje poznac te sekte i oglupionych przez nia
ludzi, wiec moje zdanie nie opiera sie tylko o rozwazania
teoretyczne:)

Jakubie Krzywicki, gadke macie niezla, ale wierzyc wam moga tylko
ciemniaki:)

http://www.racjonalista.pl/forum.php/s,30654

Data: 2012-09-11 08:34:58
Autor: emailstuffname@gmail.com
On Sep 11, 11:28 am, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org>
wrote:
wtorek, 11 września 2012 17:24. carbon entity 'emailstuffn...@gmail.com'
<jack.kle...@gmail.com>

> On Sep 11, 10:53 am, "emailstuffn...@gmail.com"
> <jack.kle...@gmail.com> wrote:

> A pod tym linkiem mozna dowiedziec sie jak wygladalo prawdziwe oblicze
> innego wyznawcy bredni: Sathya-Sai-baby, ktory oszikiwal miliony
> ludzi:)

>http://www.wykop.pl/ramka/715429/zmarl-sathya-sai-baba/

A wyznawcy islamskich i talmudycznych bredni wraz z ich represyjnym systemem
"etycznym" tobie nie przeszkadzają? Czemu   i c h   bata nie połamiesz?

przeciez juz wam tlumaczylem jaki jest moj stosunek do islamistow.

Natomiast chrzescijanstwo laczy z judaizmem Stary Testament.

Proponuje przeczytac ze ZROZUMIENIEM tekst pod linkiem podalem, a
ktory tlumaczy czym jest buddyzm w swietle religii chrzescijanskiech.

Ten tekst nawiazuje do opinii jednego z najwiekszych,
najwybitniejszych, najmadrzejszych  Polakow, - Karola Wojtyly.

Mnie jako agnostyka ten tekst przekonuje bo jest zgodny z faktami i
prawda.

Data: 2012-09-11 09:19:36
Autor: emailstuffname@gmail.com
On Sep 11, 12:04 pm, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org>
wrote:
wtorek, 11 września 2012 17:53. carbon entity 'emailstuffn...@gmail.com'
<jack.kle...@gmail.com>

> jak was nie interesuje, to po co chcecie dalej ciagnac ten watek? Do
> was i tak nie trafia zadne argumenty ktore burza was ezoteryczno-
> okultystyczny swiatopaglad:)

Może powiem lepiej: wiem dobrze czym jest buddyzm w świetle religii
chrześcijańskich i mnie to ani ziębi ani parzy, bo są to argumenty koniec
końców do ludzkich słabości takich jak lęki i negatywne emocje których
należy się pozbyć, a nie do czystego, oczyszczonego z tych przeszkód
oświeconego intelektu. Dlatego do mnie nie trafiają, podobnie jak do Ciebie
nie trafiają argumenty, które burzą uczucia religijne wyznawców poglądu
chrześcijańskiego.

to dlaczego nie pozbyliscie sie jeszcze lekow i slabosci? pisaliscie
tu kiedys , ze byc moze opuscicie ten swiat?

Niestety praktyki ezoteryczne i okultyzm , czeto sie koncza dosc
nieciekwaie:)

Data: 2012-09-11 18:04:42
Autor: Jakub A. Krzewicki
"On był dla mnie jak ojciec, a sam uważał mnie za syna. Mieliśmy doskonałe relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,który wymordował od 40 do 70 mln ludzi?
wtorek, 11 września 2012 17:53. carbon entity  contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

Data: 2012-09-11 09:47:26
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 11 Wrz, 12:38, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:
wtorek, 11 września 2012 18:19. carbon entity 'emailstuffn...@gmail.com'
<jack.kle...@gmail.com>

> to dlaczego nie pozbyliscie sie jeszcze lekow i slabosci?

Nie boję się tego, co ze mną będzie.
Chodzi mi o to, co tu dla ludzi zostanie jak sobie stąd pójdę inkarnować się
na lepszą planetę i na to chcę mieć wpływ, choćby zza grobu.

nie martwcie sie o ludzi. Mozecie spokojnie isc na inna planete.

Świat w którym buddyzm nie istnieje, staje się efektywnym duchowym gułagiem
na skalę planetarną do czasu oczekiwania na przyjście nowego buddy. Nie ma
wtedy nikogo, kto by ludzi wyprowadził i ochronił od skutków ich własnych
działań "dobrych" i otwarcie złych. Są wtedy na nie skazani. Nie ma gorszego
losu niż odrodzić się na planecie, w której Dharma nie jest głoszona, choćby
była Dharmą tylko z imienia i wspomnienia. To są tak zwane ciemne wieki.
Jeśli jest to coś, czego sobie życzysz, to ja tiebia pazdrawliaju dziecko
krat, będziesz musiał wtedy przełknąć to bestialstwo. I ty i twoje dzieci
będą się modlić o przybycie Kalkina ewentualnie Maitrei.

wlasnie jestem po lekturze historii Tybetu:) Niezla mordownia tam
byla:)

> pisaliscie
> tu kiedys , ze byc moze opuscicie ten swiat?

Na szczęście patogeny na które zostałem eksponowany okazały się jak mniemam
nieczynne, a szczepionki wydają się działać.

no wlasnie, gdyby nie cywilizacja lacinska, to nie byloby tych
szczepionek.
Wiara w buddyjskie brednie, na pewno by was nie uleczyla:)

> Niestety praktyki ezoteryczne i okultyzm , czeto sie koncza dosc
> nieciekwaie:)

Ależ tu masz rację, konczą się nieciekawie dla ludzi, którzy mają niedobór
wiedzy na ten temat, szczególnie w zakresie oklumencji i z tym muszę się
zgodzić. Dlatego warto wiedzę np. o tym, czym są myślokształty i pola
ochronne rozpowszechniać.

koncza sie tak samo dla tych co nie maja wiedzy , jak i dla tych co
wiedze maja.

Ta grupa niestety nie jest miejscem na takie dyskusje, zwlaszcza, ze
kreca sie tutaj rozne dziwne czlekoksztaltrne stwory:)

Data: 2012-09-11 22:34:04
Autor: Bogdan Idzikowski
"On był dla mnie jak ojciec, a sam uważał mnie za syna. Mieliśmy doskonałe relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,który wymordował od 40 do 70 mln ludzi?

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisał w wiadomości news:k2nuc0$6ev$1node2.news.atman.pl...
wtorek, 11 września 2012 19:42. carbon entity contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

kazda cywilizacja w jakims stopniu wykorzystuje wiedze poprzeniej.

Zadna cywilizacja nie wymyla wszytkiego od poczatku:)

To czemu nie wykorzystać również tej wiedzy, której kościół wzbrania się
nauczać?

Teraz tez np. szpiedzy chincy, sowieccy kradna technologie w panstwach
zachodnich cywilizacji.

Wtedy to my byliśmy sowietami ówczesnego świata.

To sa tylko wasze przypuszczenia i pobozne zyczenia. Zadna technika
pseudo- medyczna dalekiego wschodu nie stymuluje systemu
odpornosciowego.
Nie radze eksperymentowac:)

Żeń-szeń stymuluje odporność i chroni przed zakażeniami oportunistycznymi.
Akupunktura jest skuteczna w leczeniu objawowym róşnych chorób w tym
niektĂłrych zakaĹşnych (jest historycznie potwierdzone, Ĺźe w czasach kiedy nie
używano antybiotyków mogła wstrzymać inkubację np. gruźlicy czy ospy).
Aczkolwiek nie tych ostrych o niemal 100% śmiertelności jak tężec, wąglik,
wścieklizna i nie zwalcza przyczyn.

a jakies dowody macie?

Dowody na szczepienie ospy w Chinach? To nie znasz historii medycyny?

nie mozna zbudowac zadnego pola ochronnego, bo takie nie istnieje:)

Można. Istnieje sfera astralna i mentalna myślokształtów.

Nie rowniez zadnych powodow karmicznych, jest tylko przekaz genetyczny
- a to zupelnie cos innego anizeli karma.

Nie tylko przegkaz genetyczny, który zresztą może być modyfikowany przez
zewnętrzną informację. Okazuje się z badań wspólczesnych biologów
molekularnych, że Lamarck, Łysenko i Miczurin mieli rację -- - jądro jest
tylko gonadą a nie mózgiem komórki. Nie do przyjęcia dla osobników myślących
z pomocą gonad.

Czyli nasz układ nerwowy może zostawiać sygnały chemiczne i
elektromagnetyczne w środowisku, które pobierane są przez receptory cudzych
komĂłrek.

A pies takie ślady wywąchuje i popie***dala tymi śladami! Geniusz!

Data: 2012-09-11 18:38:53
Autor: Jakub A. Krzewicki
"On był dla mnie jak ojciec, a sam uważał mnie za syna. Mieliśmy doskonałe relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,który wymordował od 40 do 70 mln ludzi?
wtorek, 11 września 2012 18:19. carbon entity  contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

Data: 2012-09-11 10:32:22
Autor: emailstuffname@gmail.com
"On był dla mnie jak ojciec, a sam uważał mnie za syna. Mieliśmy doskonałe relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,który wymordował od 40 do 70 mln ludzi?
On 11 Wrz, 13:25, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:

Jednego już mniej (tego co miał podobne do mnie inicjały).

tzn. ktorego?

Data: 2012-09-11 10:42:32
Autor: emailstuffname@gmail.com
wtorek, 11 września 2012 18:47. carbon entity 'emailstuffn...@gmail.com'
<jack.kle...@gmail.com>

> nie martwcie sie o ludzi. Mozecie spokojnie isc na inna planete.

W swoim czasie.

> wlasnie jestem po lekturze historii Tybetu:) Niezla mordownia tam byla:)

A przed nastaniem buddyzmu jeszcze gorsza. Misjonarze buddyjscy trafili tam
w VIII w. na dzikie plemiona, które wyznawały szamanizm, składały ofiary z
ludzi i praktykowały kanibalizm. To cud, że doprowadzili je do w miarę
pewnego porządku. A jeszcze większy, że w tym środowisku uchowało się tyle
wiedzy filozoficznej i psychologicznej z uniwersytetu Nalandy (nie ma
wątpliwości że większej niż ta, którą mamy współcześnie), że dzisiejsi
zachodni humaniści do dzisiaj mają kłopot z jej przetrawieniem.

kazda cywilizacja w jakims stopniu wykorzystuje wiedze poprzeniej.

Zadna cywilizacja nie wymyla wszytkiego od poczatku:)

> no wlasnie, gdyby nie cywilizacja lacinska,

Gdyby nie oświecenie i rewolucja naukowa i przemysłowa. Spora część
"łacińskiej" nauki i technologii została w czasach odkryć geograficznych
wywieziona przez szpiegów przemysłowych pod postacią "misjonarzy
chrześcijańskich" z Indii i Chin, a także z krajów arabskich, które same jej
część swego czasu ukradły. Przewaga Europy nad Wschodem to jakieś 200 do 300
lat. Co najmniej do czasów końca Wojny Trzydziestoletniej a nawet kilka
dekad później cywilizacja lacińska była uczciwszy uszy: w ciemnej dupie.
Wersal Ludwika XIV śmierdział brudem pomieszanym z zapachem mocnych perfum,
bo dworzanie się nie myli. Nie było w nim wychodków, oddawano stolec w
ciemnych kątach korytarzy i podcierano się firankami. Gdzie indziej było
jeszcze gorzej.

> [...]

> to nie byloby tych
> szczepionek.
> Wiara w buddyjskie brednie, na pewno by was nie uleczyla:)

Mogłaby opóźnić rozwój szybko inkubujących się chorób przedłużając czas ich
latencji np. z kilku tygodni do co najwyżej kilku lat. Ale by potem i tak
one nastąpiły po wyczerpaniu się energii. Joga, akupunktura, medycyna
Wschodu to potrafią -- - zwalczać doskonale skutki obecności patogenów,
tak,że choroby spowalniają się znacznie i pzebiegają bezobjawowo. Nie są
jednak w stanie zatrzymać ich przyczyn, czyli istnienia bakterii i wirusów.
Kiedy wyczerpuje się naturalna odporność człowieka stymulowana przez te
metody, zarazki zaczynają się nieubłaganie rozmnażać.

To sa tylko wasze przypuszczenia i pobozne zyczenia. Zadna technika
pseudo- medyczna dalekiego wschodu nie stymuluje systemu
odpornosciowego.
Nie radze eksperymentowac:)

BTW. Ideę szczepionki Wschód znał i stamtąd ona pochodzi, ale udało się ją
zastosować jego mieszkańcom tylko przeciwko ospie, ze względu na to, że nie
mieli możliwości technicznych izolacji innych patogenów.

a jakies dowody macie?

> koncza sie tak samo dla tych co nie maja wiedzy , jak i dla tych co
> wiedze maja.

Niedostateczną. Dobrze zbudowane pole ochronne jest nieprzenikliwe
przynajmniej przez pewien czas. Potem może ulegać stopniowemu osłabieniu z
powodów karmicznych, jak również zużycia energii na ochronę, która odbija
się negatywnie na wzroście i kosztuje coraz większy zasób sił witalnych.

a kto to taki?

Data: 2012-09-11 11:54:26
Autor: emailstuffname@gmail.com
"On był dla mnie jak ojciec, a sam uważał mnie za syna. Mieliśmy doskonałe relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,który wymordował od 40 do 70 mln ludzi?
On 11 Wrz, 14:42, "emailstuffn...@gmail.com" <jack.kle...@gmail.com>
wrote:

Pobudzanie na wlasna reke sytemu odpornosciowego nie zawsze tez jest
wskazane, bo mozna zastymulowac pewne choroby np. astme, nowotwory
sytemu limfatycznego itp).

dla uzupelnienia i ostrzezenia domoroslych lekarzy, dorzuce tylko, ze
mozna zainicjowac taka automedykacja rowniez wiele chorob
autoimmunologicznych m.innymi nowotwory krwi!

Data: 2012-09-11 19:25:21
Autor: Jakub A. Krzewicki
"On był dla mnie jak ojciec, a sam uważał mnie za syna. Mieliśmy doskonałe relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,który wymordował od 40 do 70 mln ludzi?
wtorek, 11 września 2012 18:47. carbon entity  contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

[...]

Mogłaby opóźnić rozwój szybko inkubujących się chorób przedłużając czas ich latencji np. z kilku tygodni do co najwyżej kilku lat. Ale by potem i tak one nastąpiły po wyczerpaniu się energii. Joga, akupunktura, medycyna Wschodu to potrafią -- - zwalczać doskonale skutki obecności patogenów, tak,że choroby spowalniają się znacznie i pzebiegają bezobjawowo. Nie są jednak w stanie zatrzymać ich przyczyn, czyli istnienia bakterii i wirusów. Kiedy wyczerpuje się naturalna odporność człowieka stymulowana przez te metody, zarazki zaczynają się nieubłaganie rozmnażać. BTW. Ideę szczepionki Wschód znał i stamtąd ona pochodzi, ale udało się ją zastosować jego mieszkańcom tylko przeciwko ospie, ze względu na to, że nie mieli możliwości technicznych izolacji innych patogenów.

Data: 2012-09-11 10:44:12
Autor: emailstuffname@gmail.com
"On był dla mnie jak ojciec, a sam uważał mnie za syna. Mieliśmy doskonałe relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,który wymordował od 40 do 70 mln ludzi?
sorry za literowki, mam troche oslabiony wzrok, bo za duzo czytam :)

Data: 2012-09-11 11:42:55
Autor: emailstuffname@gmail.com
On Sep 11, 2:02 pm, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org>
wrote:
wtorek, 11 września 2012 19:42. carbon entity 'emailstuffn...@gmail.com'
<jack.kle...@gmail.com>

> kazda cywilizacja w jakims stopniu wykorzystuje wiedze poprzedniej.

> Zadna cywilizacja nie wymyla wszystkiego od poczatku:)

To czemu nie wykorzystać również tej wiedzy, której kościół wzbrania się
nauczać?

medycyna wspolczesna nie kieruje sie zakazami kosciola katolickiego.

> Teraz tez np. szpiedzy chincy, sowieccy kradna technologie w panstwach
> zachodnich cywilizacji.

Wtedy to my byliśmy sowietami ówczesnego świata.

nie, sowieci to okreslenie  zarezerwowane dla naszych sasiadow z za
wschodniej granicy.

> [...]
> Nie radze eksperymentowac:)

Żeń-szeń stymuluje odporność i chroni przed zakażeniami oportunistycznymi.
Akupunktura jest skuteczna w leczeniu objawowym różnych chorób w tym
niektórych zakaźnych (jest historycznie potwierdzone, że w czasach kiedy nie
używano antybiotyków mogła wstrzymać inkubację np. gruźlicy czy ospy).
Aczkolwiek nie tych ostrych o niemal 100% śmiertelności jak tężec, wąglik,
wścieklizna i nie zwalcza przyczyn.

Juz na ten temat rozmawialem na tej grupie z Chironem, nie czytaliscie
tej dyskusji?

W kazdym razie nie udowodniono aby akupunktura w ten sposob dzialala,
bo to technika pseudonaukowa i dziala jak placebo.
 Żeń-szeń...do tej pory przeprowadzono szereg badan ale
laboratoryjnych na szczurach z niektorymi bakteriami i wirusami.
Niektore wyniki sa obiecujace ale nadal niekonkludywne. Nadal nie
wiadomo jak ginseng dzila oraz czy jest bezpieczny dla kazdej infekcji
i kazdego czlowieka.
Pobudzanie na wlasna reke sytemu odpornosciowego nie zawsze tez jest
wskazane, bo mozna zastymulowac pewne choroby np. astme, nowotwory
sytemu limfatycznego itp).

Mozecie sobie przejrzec publikacje pod tym adresem:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed

> a jakies dowody macie?

Dowody na szczepienie ospy w Chinach? To nie znasz historii medycyny?

nie interesuje sie specjalnie historia medycyny, bo i po co?

> nie mozna zbudowac zadnego pola ochronnego, bo takie nie istnieje:)

Można. Istnieje sfera astralna i mentalna myślokształtów.

Tak? to prosze podac DOWODY ze istnieje.

> [...]

tylko gonadą a nie mózgiem komórki. Nie do przyjęcia dla osobników myślących

prowadzi sie wiele tego typu badan, ale nadal nie sa one konkludywne,
i nie sa to na pewno badania nad karma.

Czyli nasz układ nerwowy może zostawiać sygnały chemiczne i
elektromagnetyczne w środowisku, które pobierane są przez receptory cudzych
komórek.

i to jest ten dowod na karme?

Data: 2012-09-11 19:35:34
Autor: Jakub A. Krzewicki
"On był dla mnie jak ojciec, a sam uważał mnie za syna. Mieliśmy doskonałe relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,który wymordował od 40 do 70 mln ludzi?
wtorek, 11 września 2012 19:32. carbon entity  contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

tzn. ktorego?

Ka*eckiego of course.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-11 20:02:39
Autor: Jakub A. Krzewicki
[...]

Akupunktura jest skuteczna w leczeniu objawowym różnych chorób w tym niektórych zakaźnych (jest historycznie potwierdzone, że w czasach kiedy nie używano antybiotyków mogła wstrzymać inkubację np. gruźlicy czy ospy). Aczkolwiek nie tych ostrych o niemal 100% śmiertelności jak tężec, wąglik, wścieklizna i nie zwalcza przyczyn.

[...]

Czyli nasz układ nerwowy może zostawiać sygnały chemiczne i elektromagnetyczne w środowisku, które pobierane są przez receptory cudzych komórek.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-11 22:37:20
Autor: Jakub A. Krzewicki
"On był dla mnie jak ojciec, a sam uważał mnie za syna. Mieliśmy doskonałe relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,który wymordował od 40 do 70 mln ludzi?
wtorek, 11 września 2012 22:34. carbon entity 'Bogdan Idzikowski' <bogdanid@neostrada.pl>

A pies

A sęk?
http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-11 17:28:13
Autor: Jakub A. Krzewicki
"On był dla mnie jak ojciec, a sam uważał mnie za syna. Mieliśmy doskonałe relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,który wymordował od 40 do 70 mln ludzi?
wtorek, 11 września 2012 17:24. carbon entity  contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

Data: 2012-09-11 08:53:30
Autor: emailstuffname@gmail.com
wrote:
wtorek, 11 września 2012 17:34. carbon entity 'emailstuffn...@gmail.com'
<jack.kle...@gmail.com>

Data: 2012-09-11 17:46:15
Autor: Jakub A. Krzewicki
"On był dla mnie jak ojciec, a sam uważał mnie za syna. Mieliśmy doskonałe relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,który wymordował od 40 do 70 mln ludzi?
wtorek, 11 września 2012 17:34. carbon entity  contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

[...]

Mnie nie obchodzi czym jet buddyzm w świetle religii chrześcijańskich. To tak jak gdybym miał zacytować czym jest chrześcijaństwo jest w świetle religii i filozofii buddyjskich dla zachowania pełnej symetrii widzenia. Spróbuj teraz w ramach ćwiczenia intelektualnego wyjść od buddyjskiego rozumienia chrześcijaństwa jako jeszcze jednej religii światowych bogów, którzy są śmiertelni i umierają wraz z utratą swoich wyznawców, jakie prawo zatem mają się wypowiadać o czymś, co od niezliczonego czasu było przed nimi i pojawi się po nich niezliczoną liczbę razy ponownie. To wszystko są spekulatywne przepychanki "moje kung-fu jest lepsze niż twoje".

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-11 08:24:30
Autor: emailstuffname@gmail.com
<jack.kle...@gmail.com> wrote:

[...]

- Sai Baba to nikt więcej, jak mafioso, który zwodzi (l)ludzi po to,
aby samemu się wzbogacić - mówi Premanand zdradzając jeden z aspektów
działania cudotwórcy.

Jednak w ostatnich latach, wraz z rozwojem Internetu pojawia się co
raz więcej zarzutów wobec Sai Baby. Jego byli wyznawcy, tacy jak Alaya
Rahm i Mark Roche wystąpili w filmie zrealizowanym przez BBC pt.
"Secret Swami" gdzie szczegółowo przedstawili opowieści o
wykorzystywaniu seksualnym, którego dopuszczał się guru. Ich osobiste
doświadczenia dotyczą czasu około 30 lat, podczas których znajdowali
się w kręgu osób bliskich mistrzowi. Wszystkie te zarzuty padają jak
na razie ze strony byłych wyznawców pochodzących z Zachodu.

*Secret Swami* w 7 odcinkach:

http://www.youtube.com/watch?v=_BVEJDPrGpM

Sai Baba znany jest z licznych materializacji (aportów) obejmujących
m.in. lingamy (kamienne lub metalowe jaja będące przedmiotem kultu i
symbolem stworzenia, jak ten na zdjęciu), jak i inne przedmioty oraz
np. żywe stworzenia, choć najbardziej jego wyznawców cieszyć musi
materializacja złotych przedmiotów.
Jednak Premanad twierdzi, że również Hindusi padali ofiarami nadużyć,
jednak boją się o tym mówić. Znaczną rolę odgrywa tu również to, że
święci mężowe i mistycy cieszą się w hinduskim społeczeństwie dużym
autorytetem, a ich motywy to często inna sprawa. Popularność Sai Baby
nie dziwi, jeśli dodatkowo weźmie się pod uwagę ogromne wpływy, jakie
ma wśród indyjskich elit. Premierzy, prezydenci, ministrowie,
sędziowie i generałowi przybywali do aśramu w Puttaparthi na południu
Indii aby wyrażać swój szacunek wobec guru. W świątyni tej Sai Baba
często dokonuje "cudów" na oczach wyznawców.

Osobiscie bylem w jednej ze *swiatyn* prowadzonej przez jego
wyznawcow. Hipokryzja tych *mnichow i wyznawcow* mnie powalila.  Sai
Baba twierdzil takze , ze jest reinkarnacja Jezusa:))

http://dhriti.wordpress.com/2010/12/24/worship-jesus-by-following-his-ideals/

:))

Data: 2012-09-11 17:23:51
Autor: Jakub A. Krzewicki
"On był dla mnie jak ojciec, a sam uważał mnie za syna. Mieliśmy doskonałe relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,który wymordował od 40 do 70 mln ludzi?
wtorek, 11 września 2012 16:28. carbon entity  contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

[...]

PS. Jeżeli widzisz Lamów jako przeszkodę na twojej drodze, to zamiast atakowania spróbuj przeciągnąć ich na swoją stronę. Wtedy nie tylko nie będą przeszkodą, ale będziesz im także zawdzięczał sukces i protekcję.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-11 08:26:49
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 11 Wrz, 11:23, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:

Karmapowie wcielali się jeszcze zanim powstał zakon Gelugpa Dalaj-lamów.

wcielali sie? :)))

Data: 2012-09-11 17:29:55
Autor: Jakub A. Krzewicki
"On był dla mnie jak ojciec, a sam uważał mnie za syna. Mieliśmy doskonałe relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,który wymordował od 40 do 70 mln ludzi?
wtorek, 11 września 2012 17:26. carbon entity  contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

On 11 Wrz, 11:23, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:

Karmapowie wcielali się jeszcze zanim powstał zakon Gelugpa Dalaj-lamów.

wcielali sie? :)))

Tak głoszą przynajmniej historyczne zapiski.

Data: 2012-09-11 17:46:56
Autor: Jakub A. Krzewicki
"On był dla mnie jak ojciec, a sam uważał mnie za syna. Mieliśmy doskonałe relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,który wymordował od 40 do 70 mln ludzi?
wtorek, 11 września 2012 17:37. carbon entity  contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

po co mam kogos przeciagac.?Kazdy ma wolna wole oraz wlasny rozum i
moze wierzyc w co chce.

Jest jeden warunek: musi znac druga strone medalu:)

Buddyjski medal jest niedualistyczny i ma tylko jedną stronę ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-11 08:37:41
Autor: emailstuffname@gmail.com
On Sep 11, 11:29 am, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org>
wrote:
wtorek, 11 września 2012 17:26. carbon entity 'emailstuffn...@gmail.com'
<jack.kle...@gmail.com>

Data: 2012-09-11 15:21:59
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:504f2716$0$26699$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Twoja racja to jest racja. I każdy, który z twoją racją się nie zgodzi nie ma racji. Kup se rozpuszczalnik.

Data: 2012-09-11 15:58:51
Autor: Neko
"On był dla mnie jak ojciec, a sam uważał mnie za syna. Mieliśmy doskonałe relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,który wymordował od 40 do 70 mln ludzi?
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

 Kup se rozpuszczalnik.

A ty Idzik nieustannie namawiasz mnie, abym kupil te twoje rozpuszczalniki.

Ale przyjmij do wiadomosci, ze ja ich nie potrzebuje. :-)

Rozumiem, ze szukasz zbywcow swojego trefnego towaru, jednakze
to zly adres.

Moze zapytaj boukuna. On parał się handlem moze nadal się para.

Mozliwe, ze odkupi od ciebie kilka butelek i w koncu bedziesz
mogl sie pochwalic wynikiem finansowym. :-)

Data: 2012-09-11 16:31:55
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:504f43ed$1$1231$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja ci nie proponuję sprzedaży mojego rozpuszczalnika (chociaż przy użyciu mojego paliłbyś się jak pochodnia i nic nie mogłoby cię już uratować od całopalenia). Zaopatrz się na miejscu. Udaj się pod jakiś ważny urząd i podpal się. Może będzie jakaś notatka w lokalnej prasie, że jakiś leń podpalił się w proteście przeciwko swojemu lenistwu.

Data: 2012-09-11 14:42:35
Autor: Chiron
Użytkownik   napisał w wiadomości news:79d1b715-2987-4144-b05c-518af0f88cc0d6g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

Zrezsta ja  nie rozumiem dlaczego akurat wy bronicie  buddyzmu,
przecie podobno jestescie katolikiem? Te dwie religie komletnie sie
Bronię prawdy. Tylko tyle.

[...]

Buddyzmu jest tyle, ilu buddystów:-). Nie ma co wszystkiego wrzucać do jednego wora. Potrafią się skrajnie  nawet od siebie różnić.Japoński zen na ten przykład nie potępia przelewu krwi a to przecież podstawa tej filozofii (bo bardziej to filozofia niż religia). Ja jestem przeciwny importowi buddyzmu do Europy. I nie ze strachu przed konkurencją. Po prostu- on w ogóle nie pasuje do naszej kultury. "Ożenienie" chrześcijaństwa z buddyzmem rodzi wymiociny, zwane NewAge. Systemy buddyjskie, jogiczne, etc zostały stworzone dla nielicznych- jako całość. Praktykuje się je pod kierownictwem mistrza. Zmienić cokolwiek w systemie może tylko mistrz. I tylko może- najczęściej nie zmienia. W NewAge z kilkunastu systemów jakiś domorosły mądrala robi jeden, i po europejsku rozprowadza go wśród wszystkich chętnych. Efekt: opętania przez złe moce, często brane za choroby psychiczne. To już ma rozmiar epidemii.A bywa, że i szybka śmierć (znam taką sytuację- nieumiejętnie poprowadzona wizualizacja).

[...]
To Twoja interpretacja. I na dodatek niczym nie poparta. Bo na czym się opierasz? Na kastach będących podstawą hinduizmu- największego wroga buddyzmu? Tam się tak zdarza. Wybieranie Lamów przecież nie potwierdza tego, co piszesz- często wybrańcy są biedakami.

Buddyzm jest jedna z glownych przyczyn poteznego zacofania
Tybetanczykow.
A szamanizm- Innuitów. Nie piszcie bez sensu. Zacofany, bo nie ma tam fabryki komputerów? Żyją tak, jak chcą. Co Wam to przeszkadza? Popirdzieleni Duńczycy założyli (na siłę i przekupstwem) partię socjalisyczną wśród Innuitów i kazali im wybierać swoje władze- oczywiście promowali wybór członków tej partii. Jednak Innuici wybierali szamana i starszyznę, więc zaczęto zabierać młodzież Innuicką do szkół duńskich- żeby im sprać mózgi. Efekt? Alkoholizm i bójki szerzy się wśród nie znających dotąd wojen i bójek (a także alkoholu) Innuitów jak epidemia. No ale za to wielu już potrafi rzeźbić w kości i sprzedawać figurki. Są już mniej zacofani. Oczywiście- niedługo bedą już  w ogóle postępowi- bo wyginom. Tego samego chcecie dla Tybetańczyków? A nie można ich po prostu zostawić swojemu biegowi?

[...]
Pewno tak. Tyle, że to trudne do wykrycia...i nigdy nie wiadomo do końca, czy taki mnich nie przejdzie na drugą stronę. Jednak- cóż na to poradzić?

Przeciez polski episkopat to glownie byli TW komunistyczni, ktorzy
ostatnio pojednali sie z Moskwa Putina:))
Niestety- odbije się to nam wszystkim czkawką- i to ostro...:-(
Rosjanie nic a nic nie wiedzą o żadnym pojednaniu- i zupełnie nic z niego dla nas nie wynika.

Data: 2012-09-11 06:03:56
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 11 Wrz, 08:42, "Chiron" <eleu...@onet.eu> wrote:

[...]

========================================> Broni prawdy. Tylko tyle.

jakiej prawdy broni, to juz sie zdazylem przekonac w kilku watkach:))

[...]

========================================> Buddyzmu jest tyle, ilu buddyst w:-). Nie ma co wszystkiego wrzuca do
jednego wora. Potrafi si skrajnie  nawet od siebie r ni .Japo ski zen na
ten przyk ad nie pot pia przelewu krwi a to przecie podstawa tej filozofii
(bo bardziej to filozofia ni religia). Ja jestem przeciwny importowi
buddyzmu do Europy. I nie ze strachu przed konkurencj . Po prostu- on w
og le nie pasuje do naszej kultury. "O enienie" chrze cija stwa z buddyzmem
rodzi wymiociny, zwane NewAge. Systemy buddyjskie, jogiczne, etc zosta y
stworzone dla nielicznych- jako ca o . Praktykuje si je pod kierownictwem
mistrza. Zmieni cokolwiek w systemie mo e tylko mistrz. I tylko mo e-
najcz ciej nie zmienia. W NewAge z kilkunastu system w jaki domoros y
m drala robi jeden, i po europejsku rozprowadza go w r d wszystkich
ch tnych. Efekt: op tania przez z e moce, cz sto brane za choroby
psychiczne. To ju ma rozmiar epidemii.A bywa, e i szybka mier (znam tak
sytuacj - nieumiej tnie poprowadzona wizualizacja).

ale Krzewicki wlasnie dlatego sie interesuje buddyzmem, bo to religia
New Age.

Jego interesuje przede wszytkim okultyzm i ezoteryka. Pisal tu np. o
laleczkach voodoo.

Pomieszanie z poplataniem:))

Ten tekst ktory zamiescilem dotyczy DALAJLAMY i jego nastepcy,a nie
innych form tej religii.

Link do zdjec pokazuje glupote ludzi ktorzy wierza w brednie:)
Krzewicki nie zrozumial po co ten link zamiescilem?

[...]
opierasz? Na kastach b d cych podstaw hinduizmu- najwi kszego wroga
buddyzmu? Tam si tak zdarza. Wybieranie Lam w przecie nie potwierdza tego,
co piszesz- cz sto wybra cy s biedakami.

a macie dowody na inkarnacje? Poprzyjcie wasze twierdzenia DOWODAMI.

Nadal sie dziwie , ze jako katolik bronicie buddyzmu.

Celem rozpowszechniania tej religii jest wlasnie niszczenie
chrzescijanstwa i cywilizacji zachodniej w sposob rownie niebezpieczny
jak to robia islamisci.
Metoda buddystow polega na atakowaniu w sposob podstepny, bezkraway
duchowosci czlowieka.

Jej celem jest zrobienie z czlowieka obojetnej na swiat zewnetrzy
mumi.

Buddyzm jest jedna z glownych przyczyn poteznego zacofania
Tybetanczykow.
========================================> A szamanizm- Innuit w. Nie piszcie bez sensu. Zacofany, bo nie ma tam
fabryki komputer w? yj tak, jak chc . Co Wam to przeszkadza? Popirdzieleni
Du czycy za o yli (na si i przekupstwem) parti socjalisyczn w r d
Innuit w i kazali im wybiera swoje w adze- oczywi cie promowali wyb r
cz onk w tej partii. Jednak Innuici wybierali szamana i starszyzn , wi c
zacz to zabiera m odzie Innuick do szk du skich- eby im spra m zgi.
Efekt? Alkoholizm i b jki szerzy si w r d nie znaj cych dot d wojen i b jek
(a tak e alkoholu) Innuit w jak epidemia. No ale za to wielu ju potrafi
rze bi w ko ci i sprzedawa figurki. S ju mniej zacofani. Oczywi cie-
nied ugo bed ju  w og le post powi- bo wyginom. Tego samego chcecie dla
Tybeta czyk w? A nie mo na ich po prostu zostawi swojemu biegowi?

nie zmieniajcie tematu na szamanizm Innuitow. To jest argument typu: a
u was bija Murzynow;)

[...]
========================================> Pewno tak. Tyle, e to trudne do wykrycia...i nigdy nie wiadomo do ko ca,
czy taki mnich nie przejdzie na drug stron . Jednak- c na to poradzi ?

wlasnie BARDZO trudne do wykrycia szczegolnie dla naiwniakow nie
podejrzewajacych, ze sa wykorzystywani w niecnych celach:)

Wprawdzie jestem agnostykiem, ale znam wypowiedzi polskiego papieza
( wybitnego, bardzo madrego Polaka), ktory widzial zagrozenie
naszej cywilizacji wlasnie m.innymi w buddyzmie.

Polecam przeczytac zalinkowany tekst ze ZROZUMIENIEM:

http://religie.wiara.pl/doc/471937.Jan-Pawel-II-o-buddyzmie

Przeciez polski episkopat to glownie byli TW komunistyczni, ktorzy
ostatnio pojednali sie z Moskwa Putina:))
========================================> Niestety- odbije si to nam wszystkim czkawk - i to ostro...:-(
Rosjanie nic a nic nie wiedz o adnym pojednaniu- i zupe nie nic z niego
dla nas nie wynika.

demokracja to rz dy os w, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-11 15:34:09
Autor: Jakub A. Krzewicki
"On był dla mnie jak ojciec, a sam uważał mnie za syna. Mieliśmy doskonałe relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,który wymordował od 40 do 70 mln ludzi?
wtorek, 11 września 2012 15:03. carbon entity  contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

Wprawdzie jestem agnostykiem, ale znam wypowiedzi polskiego papieza
( wybitnego, bardzo madrego Polaka), ktory widzial zagrozenie
naszej cywilizacji wlasnie m.innymi w buddyzmie.

Jan Paweł II był dobrym znajomym polskiej teozofki dr Wandy Dynowskiej, tłumaczki Bhagawad-gity na język polski, która przepowiedziała mu tron Piotrowy. W ostatnich latach życia Wanda Dynowska oddaliła się nieco od teozofii sensu stricte i braminizmu w stronę buddyzmu ezoterycznego, była dobrą przyjaciółką również XIV Dalaj-lamy.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-11 06:46:45
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 11 Wrz, 09:34, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:
wtorek, 11 września 2012 15:03. carbon entity 'emailstuffn...@gmail.com'
<jack.kle...@gmail.com>

> [...]

teozofii sensu stricte i braminizmu w stronę buddyzmu ezoterycznego, była
dobrą przyjaciółką również XIV Dalaj-lamy.

Bo Jan Paweł II byl madrym czlowiekiem, aby poznac przeciwnika, trzeba
sie do niego zblizyc:)

Data: 2012-09-11 16:09:48
Autor: Jakub A. Krzewicki
"On był dla mnie jak ojciec, a sam uważał mnie za syna. Mieliśmy doskonałe relacje" - wypowiedz Dalajlamy o Mao Zedongu, zbrodniarzu,który wymordował od 40 do 70 mln ludzi?
wtorek, 11 września 2012 12:55. carbon entity  contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

Podalem go, bo rowniez mialem do czynienia z buddyzmem w moim zyciu i
wiem, ze to jest po prostu sekta korzystajaca z praktyk
okultystycznych i czarnej magii.

Ja to samo zdanie mam o wielu odłamach chrześcijaństwa.
Msza katolicka jest tantrycznym rytuałem białej magii z transsubstancjacją.

Jeśli buddyści stosują po swoich medytacjach na lamę wezwanie "groźnego" strażnika np. Mahakali w którym najbardziej kontrowersyjny werset brzmi:

"Oby wszystko co szkodliwe dla nauk Karmapy
zostało przez nas zniszczone natychmiast!
Oby wszystko, co pozytywne, powstałe w wyniku tych podarunków i pochwał pełnych oddania
doprowadziło wszystkie istoty, moich wcześniejszych rodziców
do doskonałego stanu buddów."

to co powiedzieć o chrześcijanach, którzy w kościela po mszy wypowiadają znacznie bardziej agresywną formułę egzorcystyczną do archanioła Michała:

"Święty Michale Archaniele! Wspomagaj nas w walce, a przeciw niegodziwości i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Oby go Bóg pogromić raczył, pokornie o to prosimy, a Ty, Wodzu niebieskich zastępów, szatana i inne złe duchy, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła. Amen."

Buddyści życzą wyzwolenia nawet swoim najgorszym wrogom, podczas gdy chrześcijanie chcą wysłać swoich przeciwników do diabła. Tak wygląda owa chrześcijańska "miłość nieprzyjaciół" i "nadstawianie drugiego policzka"?
O judaizmie nie wspomnę, może poza tym, że Talmud nakazuje przeklinać grób każdego napotkanego nie-Żyda. Podobnie o islamie i mordach nakazanych z orzeczeń mułłów.

Czarna magia jest też stosowana przez duchownych chrześcijańskich podczas wypowiadania klątw rzeciwko heretykom przy rytuale ekskomuniki. Rytuał ten jest celebrowany przez biskupa w asyście 12 księży stojących z zapalonymi świecami. Obrzędowi temu towarzyszą następujące klątwy:

"N.N. przeklęty niechaj będzie w domu i na dworze; przeklęty w mieście i na roli; przeklęty niechaj będzie siedząc, stojąc, jedząc, pijąc, robiąc i śpiąc; przeklęty niechaj będzie tak, iż w nim zdrowego członka nie będzie, od wierzchu głowy aż do stopy nożnej. Niechaj wypłyną wnętrzności jego, a ciało jego niech robactwo roztoczy.
Niechaj będzie przeklęty z Ananiaszem i Zafirą; niechaj będzie przeklęty z Judaszem zdrajcą, niechaj będzie przeklęty z Abironem i Dathanem, których ziemia żywcem pożarła; niechaj będzie przeklęty z Kainem mężobójcą; niechaj mieszkanie jego będzie spustoszone; niechaj będzie wymazany z ksiąg żyjących i ze sprawiedliwymi niechaj nie będzie pisany i pamiątka jego na wieki niechaj zaginie.
Niechaj na ostatnim sądzie przeklęty będzie z diabłem i z anioły jego i na wieki wieków niechaj zginie, jeśli się nie opamięta. Fiat! Fiat!"

Na hasło "Anathema!" księża rzucają świece na ziemię, by zgasły. Następnie zaś depcą je nogami. W tym samym czasie rozlegają się dźwięki dzwonów.

Rytuał ten jest powszechny głównie w Kościele rzymskim. Kościoły protestanckie ewangeliczne stosują natomiast tzw. "imprecatory prayer" czyli najczęściej psalm 109. --