On jest znany niech z nim Ziobro debatuje.

Data: 2009-05-12 05:52:03
Autor: cirrus
On jest znany niech z nim Ziobro debatuje.
# Zdaniem przewodniczącego Samoobrony Andrzeja Leppera, debaty przedwyborcze powinny odbywać się z udziałem kandydatów wszystkich partii biorących udział w wyborach do europarlamentu, a nie tylko polityków PO i PiS. #
Ze strony:
http://www.rp.pl/artykul/16,303802_Lepper_tez_chce_debatowac.html

--
stevep

Data: 2009-05-12 07:10:54
Autor:
On jest znany niech z nim Ziobro debatuje.
On Tue, 12 May 2009 05:52:03 +0200, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote:

[...]

 no to czekamy na przyjazd stasia tyminskiego ;o)))

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

On jest znany niech z nim Ziobro debatuje.