On sie nawet szczerze usmiechac nie potrafi !

Data: 2010-06-12 09:34:55
Autor: cyc
On sie nawet szczerze usmiechac nie potrafi !
Nie widzialem Kaczynskiego w sytuacji w ktorej jego twarz wyrazalaby naturalne , nieskrywane ludzkie uczucia , nawet na pogrzebie brata byl obcy czlowieczenstwu . To twarz wiecznie i bez przerwy zaklamanego polityka , na ktorej szczerosc chyba nigdy od niemowlectwa nie zawitala .
Ow slynny juz blysk w oczach , blysk niemal szalenca i niezdolnego do kompromisu czlowieka , wyraza tylko takie uczucia jak , nienawisc , podejrzliwosc , chytrosc i oblude.
To nie przesada , to obraz "powaznego" kandydata na prezydenta partii , ktorej jest rownoczesnie  furerem , partii  ktora ma ambicje rzadzic Polska !.
Nawet wtedy, kiedy sprzedajac sie pozostal na uslugach Rydzyka i podejmujac role jego komiwojazera handlujacego rydzykowymi telefonami komorkowymi byl nieszczery i koninkturalny.
Czy Polska ma miec takiego prezydenta ? , czy mamy byc rzadzeni przez czlowieka , ktory nie jest w stanie odroznic dobra od zla bo dobrem dla niego jest tylko to dobro, ktore sam zaakceptuje ? .
Mysle , ze Polacy maja inne ambicje , ambicje na miare naszych mozliwosci a te sa calkiem inne niz ksenofobiczne z jednej strony , pelne kompleksow z drugiej i dazace do izolacji na miedzynarodowym politycznym rynku pisoszczurze darzenia .
Mamy ambicje byc krajem otwartym na swiat , przyjacielskim , nieskonfliktowanym z sasiadami i reszta wspolnoty , chcemy zyc w kraju w ktorym praca i uczciwosc pozwala patrze w przyszlosc z nadzieja a prawo i sprawiedliwosc nie figuruje tylko jako propagandowy chwyt na partyjnym sztandarze obludnikow , tylko staje sie rzeczywistoscia . Polska to my , jej obywatele , ci ktorzy ja tworza ciezka praca a nie przeszkadzaja w jej rozwoju jak czesc kleru i nalezacy do kaczej wspolnoty koltuny . Polska to cale spoleczenstwo a nie jak wydaje sie kaczystom i moherom ci tylko , ktorzy nazywaja sie "prawdziwymi Polakami " bedac de facto ich zaprzeczeniem .. Z reguly , ci " prawdziwi Polacy " to ludzie o najnizszej intelektualnej kondycji , niemyslacy ,  nastawieni do panstwa roszczeniowo  i  bedacy najczesciej na uslugach  kleru  nieroby . Nie ilosc sztandarow na partyjnych wiecach ,  piso i mohero- koltunow specjalnosc , swiadczy o patriotyzmie , tylko swiadoma odpowiedzialnosc za kraj , za jego  wspolobywateli , za wspolnote zwana Polska .
PiS i jego wodz jest zaprzeczeniem tego wszystkiego  . " Wladza dla wladzy " , to jego, pilnie skrywane wyborcze haslo !.
Cale szczescie , ze jego szanse na wygrana sa rowne zeru .

cyc

Data: 2010-06-12 13:25:36
Autor: jadrys
On sie nawet szczerze usmiechac nie potrafi !

Cale szczescie , ze jego szanse na wygrana sa rowne zeru .

cyc

Albo cycu żartujesz, albo niezbyt dokładnie obserwujesz polska scenę polityczną.. - praktycznie już dzisiaj Kaczyński może odbierać gratulacje.

Data: 2010-06-12 05:35:11
Autor: Pistacjusz
On 12 Cze, 13:25, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

Albo cycu żartujesz, albo niezbyt dokładnie obserwujesz polska scenę
polityczną.. - praktycznie już dzisiaj Kaczyński może odbierać gratulacje.

Cycowi chodzi o to, że według niego JK za mało był radosny na
pogrzebie.
Według Cyca JK powinien się śmiać i wykonywać wesołe fikołki na wałach
w stylu Komoruska.

Data: 2010-06-12 15:58:26
Autor: cyc

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:570787d2-7066-4265-811c-3a72a4b6499a5g2000yqz.googlegroups.com...
> [...]

pogrzebie.
Według Cyca JK powinien się śmiać i wykonywać wesołe fikołki na wałach

O co chodzi cycowi , pisokoltuny  nie sa w stanie pojac bo dla pisokoltuna rozebranie , nawet najprostszego zdania  i zawartych w nich tresci to zadanie wykraczajace poza ich intelektulne mozliwosci . Pisowiec potrafi tylko bluznic , klamac , przeklamywac , lac na cudze glowy pomyje , prowokowac i w ramach patriotycznej demonstracji uczuc do kraju , machac polskim sztandarem przy kazdej  byle okazji profanujac go samym trzymaniem sztandaru w pisorece .
Geba pelna pustych , bogoojczyznianych frazesow i trzymany nad glowa wspomniany wyzej sztandar , rowniez papieski ! i klamstwa ,  to wszystko co macie do powiedzenia Polsce i co wiecie o patriotyzmie  i o odpowiedzialnosci za kraj .

cyc

Data: 2010-06-12 19:04:06
Autor: awe
On sie nawet szczerze usmiechac nie potrafi !
masz cos z glowa ewidentnie
awe

Data: 2010-06-12 15:45:55
Autor: cyc

--

Z 30% poparciem kaczoelektoratu i 45 % dla Komorowskiego w I turze i taka sama roznica w II turze ? .
Dziwne spotrzezenia jak na "dokladnego obserwatora polskiej sceny politycznej " .

cyc

Data: 2010-06-12 20:37:11
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-12 15:45, cyc pisze:
[...]

I Ty się dajesz "brać na plewy" sondażowe?  Obserwacja (wnikliwa) to nie wyciąganie wniosków z tego co ktoś nachalnie podstawia pod nos.

Data: 2010-06-13 09:23:36
Autor: cyc
[...]

Wnioski  mozna wyciagac tylko z jakis faktow a te poki co sa jednoznaczne . Nawet jesli przyjmiemy mozliwosc manipulacji sondazowej , co nie jest wykluczone a powiem nawet jest faktem , to trzeba zauwazyc , ze poza jednym sondazem , tym robionym przxez radiomaryjnego propagandzisty - szalenca , ktory trudno brac powaznie pod uwage , wszystkie inne wskazuja na zwyciestwo Komorowskiego . Rozni je tylko  wielkosc roznicy miedzy kandydatami a nie pierwszenstwo . Taki stan pokazuja nawet te sondazownie , ktore sa nieprzychylne kandydatowi PO za to przychylne kaczce .
Z czego wiec wyciagasz wnioski  ? .

cyc

Data: 2010-06-14 07:23:58
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-13 09:23, cyc pisze:
[...]

Jednoznaczne jest tylko to że nawet w PO-wskim TVN-ie mówi się przede wszyzstkim o Kaczyńskim. Nawet ponad połowę "Faktów" poswięca się na opowiadanie o jego milczeniu. - Z takich rzeczy należy wyciągać wnioski. A dla mnie jest to jednoznaczne - Kaczyński jest promowany przez wszystkie znaczące media. Mój wniosek? Kaczyński ma najprawdopodobniej prezydenturę w kieszeni.

Data: 2010-06-14 09:14:58
Autor: cyc

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hv4em4$ab0

Mój wniosek? Kaczyński ma najprawdopodobniej prezydenturę w kieszeni.

Obys sie mylil !

cyc

Data: 2010-06-12 13:25:42
Autor: cirrus
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:huvdbp$h0a$2news.onet.pl...
[...]

Uśmiech obu braci Kaczyńskich przypomina jakiś nienaturalny grymas.

--
stevep

Data: 2010-06-12 15:46:55
Autor: cyc

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:huvqro$5di$1news.vectranet.pl...
[...]

Jest sztuczny jak wszystko co robili , robia i beda robic .

cyc

Data: 2010-06-12 19:05:10
Autor: awe

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hv0359$422$2news.onet.pl...

[...]

tak sa cholernie zli, dlatego mozna naklejac ich zdjecia na curkiernice i straszyc dzieci,,,lol
awe

Data: 2010-06-14 09:13:23
Autor: Polok_Prawdziwy
On sie nawet szczerze usmiechac nie potrafi !

a słysołem, ze wdodatku wnosie ryro, długachne kozy ciongnie i ło galoty
łobciro, a nocom ino w kosuli sypio i dozlewu siko...

--

On sie nawet szczerze usmiechac nie potrafi !