On tak na serio? Prezydent Trzaskowski o awarii: Nie ma żadnych powodów do paniki

Data: 2019-08-29 18:16:37
Autor: Lord Donald
On tak na serio? Prezydent Trzaskowski o awarii: Nie ma żadnych powodów do paniki
On tak na serio? Prezydent Trzaskowski o awarii: Nie ma żadnych powodów do paniki

Do Wisły wpada około 230 tys. litrów nieczystości. NA DOBĘ! A jak podchodzi do tematu prezydent Rafał Trzaskowski? - Nie ma żadnych powodów do paniki - powiedział po posiedzeniu sztabu kryzysowego prezydent Warszawy Rafał Trzaskowski. Wyraził też ubolewanie, że zamiast pomocy w rozwiązaniu problemu, "mamy do czynienia z całym szeregiem manipulacji, kłamstw i sianiem paniki".

"Nie ma żadnej sytuacji, która by zagrażała życiu mieszkańców, czy jakości wody w Warszawie"

- powiedział podczas konferencji prasowej prezydent stolicy Rafał Trzaskowski.

"Nie ma żadnej katastrofy ekologicznej. Mamy bardzo poważną awarię, nikt tej awarii nie próbuje bagatelizować" - zapewnił. "Musimy badać stan wody w rzece, zwłaszcza poniżej tego zrzutu. I to robimy" - powiedział.

Zaznaczył jednocześnie, że "w tym miejscu - gdzie mamy zrzut - te ścieki, to jest jeden procent całej wody w Wiśle". "Natomiast z każdym kilometrem to się zmienia i stan wody w Wiśle 500 metrów od zrzutu, a kilka kilometrów od zrzutu, jest całkowicie inny" - wyjaśnił.

Trzaskowski wskazał, że otrzymał dziś informacje z Płocka, że "nie ma zagrożenia dla Płocka, jeżeli chodzi o pobór wody". "Na pewno nie ma żadnego zagrożenia, jeżeli chodzi o jakość wody w Warszawie, ponieważ wszystkie ujęcia wody są powyżej tego zrzutu".

Zapewnił jednocześnie, że sam piję kranówkę i uspokajał wszystkich Warszawiaków, że woda w stolicy jest bezpieczna, zaznaczając jednocześnie, że pomiary cały czas będą prowadzone.

"Ubolewam nad tym, że zamiast wspomóc nas na poziomie politycznym w rozwiązaniu problemu, mamy do czynienia z całym szeregiem manipulacji, kłamstw i do tego sianiem paniki"

- podkreślił. "To jest naprawdę zbyt poważana sprawa" - dodał.

Ocenił, że "jeśli w tej chwili będziemy siali panikę, w przyszłości w momencie zaistnienia prawdziwych problemów, nikt nie będzie reagował na komunikaty służb". "Nie rozumiem, jak można w ten sposób się bawić bezpieczeństwem Polek i Polaków" - powiedział.

https://m.niezalezna.pl/285682-on-tak-na-serio-prezydent-trzaskowski-o-awarii-nie-ma-zadnych-powodow-do-paniki?fbclid=IwAR1kdKwWuBMogK8_WPXtUfsv0Ck0aRXZ_GMmCmcbj9-JWRz4vM46k5u7ta8

Data: 2019-08-29 09:36:47
Autor: Bruno Brunowski
On tak na serio? Prezydent Trzaskowski o awarii: Nie ma żadnych powodów do paniki
Bo nie ma powodów do paniki. Panikę sieje PiS i jego durni politycy. Suski opowiada o Czernobylu, a jak do 2012 roku g... z Warszawy lało się do Wisły to nie było problemu? Jak Lech Kaczyński obcinał budżet na budowę oczyszczali o 129mln, to nie było "Czarnobyla"? Teraz się "ekolodzy" obudzili?

Jest duży problem i trzeba go jak najszybciej rozwiązać, a nie p..ć o "Czarnobylu".

--
Bruno

Data: 2019-08-29 19:39:58
Autor: Lord Donald
[...]

Widzisz srajdak, powiedz to tym co mieszkają przy Wiśle. Budżet obciął? Kradną ile się da twoi POsrańcy, jakieś złote rydwany za milion, to park palet za milion, to już norma i pośmiewisko. Lewe faktury. Wybory kosztują jak mówiła wasza Jarucka, a koryto wyschło. Zostały im ostatnie enklawy. Złodziejstwo w miastach gdzie jeszcze udało im się dopchać do koryta. Warszawa ma największy budżet, ale co nie rozkradli to poszło na tęczowych. Gdzie rządzi PO robi się nędza i rozpacz, nic już nie jest naprawiane. Tylko tworzą jakieś farmy trolli. Jak już zaczynają inwestycje, to tylko zamykają drogi, lata trwa remont nic się nie dzieje, leci tylko potok lewych faktur. To są studnie bez dna, już dawno takie enklawy POsrańców powinny mieć przyznanych kuratorów kontrolujących dostęp do państwowych pieniędzy. Po za tym srajdaczku to coś tu nie tak, celowo wylali POsrańcy fekalia, czekają co zrobi PiS. Blokują dostęp. Uniemożliwiają naprawę sytuacji przez rząd. A niemieckie media zajmują się trollingiem i propagandą. Widzą, że nie mają szans dopchać się do koryta w demokratycznych wyborach. Liczą, że zmuszony PiS przejmie to siłowo aby zażegnać sytuację i katastrofę, a oni rozpętają kolejny pucz. Nie darmo Budka darł się do Niemców aby postawili Polsce ultimatum. Próbują wprowadzić obce wojska do kraju i przejąc władzę. O to chodzi srajdaku, żadna katastrofa. Ale to się im nie uda. PiS nie jest głupi. Ale po wyborach powinni się wsiąść za waszych POsrańców. W normalnym demokratycznym kraju jakby była taka grupa co próbuje obalić rząd to już by siedziała w Guantanomo za zdradę stanu. U nas także prawo za takie coś przewiduje dożywocie, miejmy nadzieję że PiSiory w końcu dobiorą się waszym POsrańcom do dupy, bo tak nie może być. Są na to paragrafy, trzeba to w końcu załatwić. Nie mogą grupy POsranych rzezimieszków terroryzować Polaków. Dal takich jak Trzaskowski, Budka, co nawołują obcy kraj do zbrojnej interwencji to powinna być kara śmierci nie tylko dożywocie.

Data: 2019-08-29 13:36:30
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 29 sierpnia 2019 19:40:01 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
> Bo nie ma powodów do paniki. Panikę sieje PiS i jego durni politycy.

[Ciach bełkot]
Widzisz Lordzik, akurat mieszkam przy Wiśle poniżej Warszawy. Ta odrobina g... w wodzie to nie problem. Przez dziesiątki lat Płock musiał to znosić, to i tym razem sobie poradzi.

Zresztą, jak trafnie podsumował Prezydent Płocka, gdy truje państwowy Orlen, to nie powołuje się sztabów kryzysowych i konstytucyjny minister nie ogłasza "Czarnobyla": "-  Do atmosfery wydostały się m.in. związki benzenu. Nie wiadomo, co jeszcze się wydostało. Były spotkania zespołu kryzysowego. Bardzo mocno protestowali mieszkańcy. Nie było mowy o katastrofie ekologicznej, chociaż w Płocku mówiliśmy, że sytuacja jest poważna, chcemy mieć wiedzę o tym co się wydarzyło. To ja zgłosiłem sprawę do prokuratury. Było śledztwo, zostało umorzone, ja to zaskarżyłem. Sąd również umorzył. Po 3 latach wciąż nie wiemy co się jeszcze wydostało do atmosfery i spowodowało poważne perturbacje zdrowotne u mieszkańców Płocka.. Cały czas żyjemy w cieniu kominów Orlenu i chcemy się czuć bezpiecznie. Wiemy o pikach benzenu, ale do dziś nie znamy wyników wewnętrznej kontroli w PKN Orlen i nie wiemy co jeszcze wydostało się do atmosfery." https://portalplock.pl/pl/11_wiadomosci/23295_pkn_orlen_o_wypowiedzi_prezydenta_stanowczo_protestujemy.html Na co Orlen stwierdził, że nic się nie stało. Prokuratura również. Podobnie jak i w przypadku czarnej chmury nad Płockiem: https://www.youtube.com/watch?v=t2x_PF9_MYo Ot, rurociąg z parą się rozszczelnił. A w zeszłym roku pękł po Wisłą rurociąg produktowy i olej napędowy dostawał się do wody przez parę tygodni:
http://plock.wyborcza.pl/plock/7,35681,23481167,wciaz-trwa-akcja-na-wisle-po-tym-jak-rozszczelnil-sie-rurociag.html Za to odpowiadała druga państwowa spółka PERN i jakoś nikt nie mówił o Czarnobylu i rządowych sztabach kryzysowych. Również i w tym przypadku prokuratura nie widziała zajęcia dla siebie. A dziś z okazji wypływu g... nagle kryzys narodowy i prokuratura wszczyna postępowanie z urzędu, a Mateusz ogłasza budowę g...ciągu. --
Bruno

Data: 2019-08-30 01:01:56
Autor: Lord Donald
[...]

Tyle liżesz rowa frycom, że się znieczuliłeś. Zapewne dasz radę srajdak. Szkoda tylko, że jak wpadniesz na święta zobaczyć jak ciągnie twoja stara i utrzymujemy za nasze podatki twoje bachory, to już PiSiory sprzątną te gówno waszych POsrańców. Raczej po jesieni to i razem z twoimi niemieckimi Posrańcami.

Data: 2019-08-30 13:39:37
Autor: Runt
W dniu 2019-08-30 o 01:01, kremlowski troll Lord Donald pisze:

Widzisz Lordzik, akurat mieszkam przy Wiśle poniżej Warszawy. Ta odrobina g... w wodzie to nie problem. Przez dziesiątki lat Płock musiał to znosić, to i tym razem sobie poradzi.

Tyle liżesz rowa frycom,

Wszyscy liżą tylko nie ty? ;-)))
Nie rżnij głupa Mareczku! Liżesz i to za darmochę!

że się znieczuliłeś.

czy się "znieczulasz" dziadzia? walisz jakiś napój z kiosku Ruchu? ;-)))

Zapewne dasz radę srajdak.

Same srajdaki tylko ty OBSRANIEC! ;-)))

Zmieniałeś dziś kalesony? G...no masz już po kolana! ;-))))

Szkoda tylko, że jak wpadniesz na święta

Rewolucji październikowej? ;-))

zobaczyć jak ciągnie twoja stara

tobie "ciagnie" ta "stara" od Bruno? ;-)))

i utrzymujemy za nasze podatki twoje bachory,

W imieniu Bruno ci odPOwiem ty stary idioto! Bachorem jestes ty, wypierdku osli! UB-ecką kanalią! Gnidą i obsrańcem!

to już PiSiory sprzątną te gówno waszych POsrańców.

Do sprzątania g..wna nadają się idealnie a jak sam pisałeś, żadna praca nie hańbi więc bierz się obsrańcu do roboty! ;-)))

Raczej po jesieni to i razem z twoimi niemieckimi Posrańcami.

Nie napinaj się tak obsrańcu bo żyłka ci pęknie i nie doczekasz jesieni.

--
Runt

Data: 2019-08-29 19:49:54
Autor: Runt
kiełbie we łbie czyli lordzik trolluje psp z POlecenia niemieckiego pana
W dniu 2019-08-29 o 19:39, Lord Donald pisze:
[...]

Widzisz srajdak,

To bruno też srajdak? Jestem zazdrosny! ;-))

Ale-ale! Mówisz przecież do mnie pieszczotliwie: "srajdaczku"!

Nie ten adres cioto! ;-))))

/bełkotanie stetryczałego starca - ciach/

dawaj obsrańcu! dawaj! ;-)))

--
Runt

Data: 2019-08-29 22:05:02
Autor: Lord Donald
W dniu 29.08.2019 o 19:49, Runt pisze:
[...]

Srajdaczku nie pal głupa to twój stary nick, dobrze znany za czasów kiedy wszystkie podpisywałeś jeszcze CL. Walenie przygłupa było twoją wizytówka. Jakby nie wyszło, żeś zwykła gnida, szwabska dziwka, to byśmy myśleli żeś płatny troll.

Data: 2019-08-30 13:31:09
Autor: Runt
W dniu 2019-08-29 o 22:05, palant zwany przez siebie Lordem Donaldem pisze:
[...]

Tylko bez pieszczot cioto!

nie pal głupa to twój stary nick,

W twoim łbie jest ich tysiące ;-))

dobrze znany

Komu obsrańcu?

za czasów kiedy wszystkie podpisywałeś jeszcze CL.

A nie NaCl? A może HCl? ;-)))

Walenie przygłupa było twoją wizytówka.

Z ciebie nie musze robić, ty głupkiem jesteś!

Jakby nie wyszło, żeś zwykła gnida,

gnidy to ty masz na tym co nazywasz woreczkiem mosznowym ;-))))

szwabska dziwka,

szwabskich dziwek to szukaj u siebie pod szmatą
którą nazywasz kołdrą! ;-))

to byśmy myśleli

myśleli? Buuhahhahahhahhahahhhaaa! Ty i myślenie! Niedouk jesteś!

żeś płatny troll.

Ty nim jesteś na 100%. Płaci ci Kreml i Niemce by inni mysleli że jesteś przeciwko Sowietom i Niemcom.

--
Runt

Data: 2019-08-29 09:41:00
Autor: Zenek Kapelinder
On tak na serio? Prezydent Trzaskowski o awarii: Nie ma żadnych powodów do paniki
Oczyszczalnie sciekow nie sa od zawsze. Kiedys nie bylo wcale. Kilkadziesiat lat temu wszystkie scieki trafialy do rzek w tym i Wisly.

Data: 2019-08-29 19:44:24
Autor: Runt
W dniu 2019-08-29 o 18:16, troll kremlowski Lord Donald pisze:
On tak na serio? Prezydent Trzaskowski o awarii: Nie ma żadnych powodów do paniki

Jak to nie ma! PiS omal się nie POsrana plując na Trzaskowskiego, Dulkiewicz, Berejzę i kogo się tylko da by zamieść pod dywan swoje afery.

widać to po szaleństwie lodzika, który omal się nie PO...ra  zasypując psp hiobycznymi wieściami z Nowogrodzkiej.

--
Runt

Data: 2019-08-29 20:43:01
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 29 sierpnia 2019 18:16:38 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
[...]

!!! ÓÓÓ !!! POTOP SRAKI Z PRZESTFFORZY !!! ÓÓÓ !!! !!! Q CHFFALE WIELKIEGO FEKALA WZYSTKO ZASRANE !!!

Data: 2019-08-30 08:05:45
Autor: Yogi
Dnia Thu, 29 Aug 2019 18:16:37 +0200, Lord Donald napisał(a):

[...]

Zakazać srania sobie na łby przez tydzień to czystość się poprawi.

On tak na serio? Prezydent Trzaskowski o awarii: Nie ma żadnych powodów do paniki