'Ona' czy 'Tylko kochankowie przezyja'?

Data: 2014-04-11 22:23:06
Autor: Titus Atomicus
'Ona' czy 'Tylko kochankowie przezyja'?
Witam,
Znowu nie wiem co wybrac:
http://kinoluna.novekino.pl/repertuar.php?data=2014-04-14
'Ona' czy 'Tylko kochankowie przezyja? 'Zniewolony' odpada.
--
TA

Data: 2014-04-11 22:48:06
Autor: Habeck Colibretto
'Ona' czy 'Tylko kochankowie przezyja'?
Dnia 11.04.2014, o godzinie 22.23.06, na pl.rec.film,
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):

Witam,
Znowu nie wiem co wybrac:
http://kinoluna.novekino.pl/repertuar.php?data=2014-04-14
'Ona' czy 'Tylko kochankowie przezyja? 'Zniewolony' odpada.

Ona jest nudna (choć wiele osób z tej grupy uważa ten film za niesamowite
odkrycie) i infantylna - takie podgl±dactwo i historyjka miłosna dla
nastolatek i hipsterów. Za to Tylko kochankowie przeżyj±, to... to dla
fanów Jarmuscha. Nic się nie dzieje, takie tam pitolenie o szopenie.
Tak czy inaczej wolałbym On±.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2014-04-11 22:48:38
Autor: Habeck Colibretto
'Ona' czy 'Tylko kochankowie przezyja'?
Dnia 11.04.2014, o godzinie 22.48.06, na pl.rec.film, Habeck Colibretto
napisał(a):

[...]

Na pewno się nad On± rozpłyniesz, bo to takie wspaniałe i mi się nie
podobało. :)

Data: 2014-04-11 23:25:18
Autor: Titus Atomicus
'Ona' czy 'Tylko kochankowie przezyja'?

napisał(a):

> [...]
> Tak czy inaczej wolałbym On±.

Na pewno się nad On± rozpłyniesz, bo to takie wspaniałe i mi się nie

:-)
Ale w sumie to lubie Jarmusha.
--
TA

Data: 2014-04-12 08:11:32
Autor: Qrczak
'Ona' czy 'Tylko kochankowie przezyja'?
Dnia 2014-04-11 23:25, obywatel Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world uprzejmie donosi:
napisał(a):

[...]

Ale to taki trudny wybór: zadowolić siebie czy Habecka?

Data: 2014-04-12 11:11:50
Autor: FEniks

napisał(a):

[...]

Hm... to wybierz Jarmuscha. Film estetycznie (i muzycznie) lepszy. No i poza tym Tilda...
Choć summa summarum klimat i przesłanie podobne w obu filmach, moim zdaniem.

Ewa

Data: 2014-04-13 23:38:07
Autor: Titus Atomicus
'Ona' czy 'Tylko kochankowie przezyja'?
In article <53490351$0$2370$65785112@news.neostrada.pl>,
 FEniks <xxx@poczta.fm> wrote:

> [...]

Choć summa summarum klimat i przesłanie podobne w obu filmach, moim zdaniem.

Z drugiej strony, zlosliwi zarzucaja mi ze jestem hipsterem.
:-(
--
TA

Data: 2014-04-14 09:07:46
Autor: FEniks

napisał(a):

[...]

A co, masz długie zęby? ;)

Ewa

Data: 2014-04-14 23:52:05
Autor: Titus Atomicus
'Ona' czy 'Tylko kochankowie przezyja'?
In article <534b8942$0$2146$65785112@news.neostrada.pl>,
 FEniks <xxx@poczta.fm> wrote:

W dniu 2014-04-13 23:38, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

> Z drugiej strony, zlosliwi zarzucaja mi ze jestem hipsterem.
> :-(

A co, masz długie zęby? ;)

Hipsterzy tez maja dlugie zeby?
No nic. Bylem, widzialem, film mi jakos nie lezal.
imho motywy wampiryczne wyeksploatowaly sie w kinie juz w drugiej polowie XXw.
Ostatni wampiryczny, jaki ocenialem pozytywnie (choc tez bez szalenstw i jako calosc mnie nuzyl), to 'Lowca Wampirow' Polanskiego. A tutaj?
Fajne, jarmuschowskie zdjecia, muzyka ok, choc no me gusta, ale calosc nijaka. Przeslania tez nie wylapalem.
--
TA

Data: 2014-04-15 00:24:00
Autor: hikikomorisan

napisał(a):

[...]
odkrycie) i infantylna - takie podglądactwo i historyjka miłosna dla
nastolatek i hipsterĂłw. Za to Tylko kochankowie przeĹĽyjÄ…, to... to dla
fanĂłw Jarmuscha. Nic siÄ™ nie dzieje, takie tam pitolenie o szopenie.
Tak czy inaczej wolałbym Oną.
Na pewno się nad Oną rozpłyniesz, bo to takie wspaniałe i mi się nie
podobało. :)
:-)
[...]

kazdy podaza sciezka kasy - wampiry to kasowe teen-movie. wiec jak nie nakrecic i nie sprzedac filmu o wampirach

--

Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy...

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

Data: 2014-04-15 17:57:23
Autor: FEniks
  FEniks <xxx@poczta.fm> wrote:

[...]

Co akurat mieli. ;)

nijaka. Przeslania tez nie wylapalem.

Bo to przesłanie dla nastolatków. Człowiek jest coraz bardziej be, a ¶wiat zmierza ku upadkowi. ;)

Ewa

Data: 2014-04-15 18:33:53
Autor: FEniks
  FEniks <xxx@poczta.fm> wrote:

[...]

CI akurat mieli.

nijaka. Przeslania tez nie wylapalem.

Bo to przesłanie dla nastolatków. Człowiek jest coraz bardziej be, a ¶wiat zmierza ku upadkowi. ;)

Ewa, poprawkowo

Data: 2014-04-22 21:31:58
Autor: Titus Atomicus
'Ona' czy 'Tylko kochankowie przezyja'?
In article <534d5f6f$0$2246$65785112@news.neostrada.pl>,
 FEniks <xxx@poczta.fm> wrote:

CI akurat mieli.
Mhm.
Ja nie mam. Za to wiode jakies dekadenckie zycie - jesli moge - sypiam w dzien - a wykazuje aktywnosc noca.

> nijaka. Przeslania tez nie wylapalem.
>
> Bo to przesłanie dla nastolatków. Człowiek jest coraz bardziej be, a > ¶wiat zmierza ku upadkowi. ;)
Myslisz?
--
TA

Data: 2014-04-22 22:33:44
Autor: FEniks

   FEniks <xxx@poczta.fm> wrote:

[...]

Tylko patrzeć jak wyrosn± Ci długie zębiska. ;)

To nie moje przesłanie.
A Ty jak my¶lisz?

Ewa

Data: 2014-04-14 01:29:51
Autor: hikikomorisan

napisał(a):

[...]

Ale czy ci kochankowie to nie wampiry?

JAkos wampiry ostatnio maja u mnie kreske.

Data: 2014-07-08 17:10:15
Autor: Qrczak
'Ona' czy 'Tylko kochankowie przezyja'?
Dnia 2014-04-11 22:23, obywatel Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world uprzejmie donosi:
Witam,
Znowu nie wiem co wybrac:
http://kinoluna.novekino.pl/repertuar.php?data=2014-04-14
'Ona' czy 'Tylko kochankowie przezyja? 'Zniewolony' odpada.

Chociaż już po ptokach, jednak dopiero teraz Kochanków widziałam, i stawiam na nich.
Pięknie depresyjny. Pięknie wizualny. Pięknie muzyczny, choć uwielbiam Arcade Fire.
Klimat idealny na dzisiejszy chłodny dzień.

'Ona' czy 'Tylko kochankowie przezyja'?