OnePlus One - warto?

Data: 2015-01-05 17:26:13
Autor: Franc
OnePlus One - warto?
Hej Grupo,

Właśnie trafiło do mnie na maila zaproszenie do zakupu OnePlus One. Mogę
kupić wersję 64GB pamięci za 345 dolców, albo tę mniejszą za 259 dolców -
bodajże.
Zastanawiam się, czy warto kupować?
Może kupić i dalej odsprzedać?
--
Franc

Data: 2015-01-05 17:18:11
Autor: W
OnePlus One - warto?
Franc wystukał, co następuje:

[...]

Zaproszenia to teraz latają wszędzie i rozdają je co chwila. Co do sprzętu - pomijajac już kompletne zniechęcenie polityką z zaproszeniami to jak swego czasu dostałem też zaproszenie i poczytałem komentarze to wyszło, że z urządzeniem są problemy - zwłąszcza z ekranem dotykowym i responsywnością (przy takich parametrach), a że ca miesiąc wcześniej kupiłem już g2 to zupełnie przeszłą mi ochota na testowanie...

OnePlus One - warto?