Onet już wybrał

Data: 2015-05-09 17:08:33
Autor: Joschi
Onet już wybrał
Data: 2015-05-09 18:17:44
Autor: Mark Woydak
Onet już wybrał

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:mil7tg$ks4$1speranza.aioe.org...
http://wiadomosci.onet.pl/warszawa/na-kogo-zaglosujesz-w-wyborach-prezydenckich/4csdrv

https://pl-pl.facebook.com/2MagdalenaOgorek

A ty co wybrałeś? Weźmiesz się do pracy czy pozostaniesz obibokiem pilnującym psy u bauera?

MW

Data: 2015-05-09 18:24:16
Autor: Joschi
Onet już wybrał
"Mark Woydak" <Mark.Woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:milc6e$l6b$2news.albasani.net...

[...]

Na Żydów nie robię, dobrze o tym wiesz...

Data: 2015-05-09 18:37:53
Autor: Mark Woydak
Onet już wybrał

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:milcbe$vfi$1speranza.aioe.org...
[...]

Niby skąd mam wiedzieć z kim ty się w tej Świdnicy zadajesz. Ludzie róznie mówią.

MW

Data: 2015-05-09 19:08:55
Autor: Joschi
Onet już wybrał...
"Mark Woydak"

[...]

~Xd 50 minut temu

Robiłeś ZYDOUBECKI UKŁAD - "okrągły stół" a później NOCNĄ ZMIANĘ
!!!!!!!!!!!!!!! ŻYDOUBEKOM MÓWIĘ WON !!!!!!!!!! TU JEST POLSKA - MÓJ DOM

~Latarnia 46 minut temu

Opozycjonista otoczony członkami PZPR mający teściów UBeków może być tylko
opozycjonistą wobec Wolnej Polski

~asa 32 minut temu

wal sie czerwona swinio !!!

Onet już wybrał