Oni chcą decydować

Data: 2010-03-20 14:11:49
Autor: Hans Kloss
Oni chcą decydować
.... co możesz czytać, pisać i oglądać:
http://www.wol-media.yoyo.pl/oni.jpg
J-23

Data: 2010-03-20 17:25:05
Autor: Bruner
Oni chcą decydować
Kloss ty jak pierdolniesz jakas bzdure to  nie wiadomo czy sie smiac czy plakac

Wolabys Kaczora aby z Polski druga Grecje zrobil

Abo Ziobre aby pozamykal wszystkich lekarzy jak Stalin "ten pan juz nikogo wiecej nie zabije"

Data: 2010-03-20 14:34:04
Autor: Hans Kloss
Oni chcą decydować
On 20 Mar, 22:25, "Bruner" <so...@buziaczek.pl> wrote:
Kloss ty jak pierdolniesz jakas bzdure to  nie wiadomo czy sie smiac czy
plakac

Wolabys Kaczora aby z Polski druga Grecje zrobil

Dlaczego jak raz drugą Grecję, a nie np. drugą Mongolie albo zgoła
Drugą TrzeciąRzeszę? Pisz spokojnie, internet dowolną bzdurę przyjmie.
A dla otzreźwienia przypomnij sobie sytuację gospodarczą kraju za
premierostwa kaczora i porównaj z tuskolandoią. Bez zwalania winy na
brzydka pogode, kryzysy  czy za słoną zupe- tylko liczby, fakty,
konkrety.... No i gdzie ta druga Grecja?

Abo Ziobre aby pozamykal wszystkich lekarzy jak Stalin "ten pan juz nikogo
wiecej nie zabije"

Powiedział prawdę, łapownik "doktor G." zabił przez swoje niedbalstwo
przynajmniej jedną osobę.
J-23

Data: 2010-03-20 14:41:39
Autor: Hans Kloss
Oni chcą decydować
On 20 Mar, 22:25, "Bruner" <so...@buziaczek.pl> wrote:
Kloss ty jak pierdolniesz jakas bzdure to  nie wiadomo czy sie smiac czy
plakac

No to śmiej się z tej bzdury albo płacz...voila:
http://wolnemedia.net/?p=20674
http://wolnemedia.net/?p=20552
http://wolnemedia.net/?p=19995

Miłej lektury życzę.
J-23

Data: 2010-03-20 22:35:37
Autor: abc
Oni chcą decydować
Abo Ziobre aby pozamykal wszystkich lekarzy jak Stalin "ten pan juz nikogo
wiecej nie zabije"

Sąd Rejonowy w Warszawie ma powtórnie rozpatrzyć zażalenie pełnomocnika
rodziny zmarłego pacjenta dr. Mirosława G. na umorzenie przez prokuraturę
zarzutu błędu w trakcie operacji pacjenta, w wyniku czego w jego sercu
pozostała gaza - postanowił Sąd Najwyższy.

Więcej
http://www.rynekzdrowia.pl/Prawo/Sad-Rejonowy-ponownie-zbada-sprawe-doktora-Miroslawa-G,13256,2.html

Data: 2010-03-20 18:42:37
Autor: Bruner
Oni chcą decydować

"abc" <abc@wp.pl> wrote in message news:ho3fp8$f9b$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

jest roznica miedzy bledem w sztuce zawodowej a morderstwem, nastepstem Ziobrowania bylo ze lekarze odmawiali operacji pacjetow, ile Ziobro w tej sposob zabil pacjetow, ktorych bali sie lekarze operowac, nie wiem nie znam statystyk.

Data: 2010-03-20 17:18:44
Autor: Hans Kloss
Oni chcą decydować
On 20 Mar, 23:42, "Bruner" <so...@buziaczek.pl> wrote:

jest roznica miedzy bledem w sztuce zawodowej a morderstwem,

A co powiedział Ziobro- "nie zamorduje" czy "NIE ZABIJE"? Plus, zawsze
starannie przez tusk vaseline network wycinane: "nie chciałbym
przesądzać o winie zanim nie zrobi tego sąd ale..." czy coś w tym
guście (dokładnie nie pamiętam, szukać mi się nie chce).
Jesteś idealnym "targetem" dla fachowców od pełopropagandy. Oni
właśnie liczą na takich jak ty, a zwłaszcza na ich krótką
(i wybiórczą) pamięć. "Elektorat" q......
J-23

Data: 2010-03-21 01:35:51
Autor: Lorn
Oni chcą decydować
Hans Kloss pisze:
On 20 Mar, 23:42, "Bruner" <so...@buziaczek.pl> wrote:

jest roznica miedzy bledem w sztuce zawodowej a morderstwem,

A co powiedział Ziobro- "nie zamorduje" czy "NIE ZABIJE"?

Widzisz w tym idioto jakąś różnicę? :>

Plus, zawsze starannie przez tusk vaseline network wycinane: "nie chciałbym
przesądzać o winie zanim nie zrobi tego sąd ale..." czy coś w tym
guście (dokładnie nie pamiętam, szukać mi się nie chce).

No to niech ci się zachce... Żebyś na przyszłość z siebie idioty nie robił. :>

Jesteś idealnym "targetem" dla fachowców od pełopropagandy.

Jesteś idealnym 'targetem'  od antypropagandy dla PiS.

Oni właśnie liczą na takich jak ty, a zwłaszcza na ich krótką
(i wybiórczą) pamięć. "Elektorat" q......

Popatrz jak ci to gówno uszami wypływa... :> Ty nadal sądzisz, że Lechu ma jakieś szanse? :> Obudź się z letargu i zacznij myśleć.

Data: 2010-03-21 08:57:41
Autor: cytryna
Oni chcą decydować
Hans Kloss pisze:

> [...]

Popatrz jak ci to gówno uszami wypływa... :> Ty nadal sądzisz, że Lechu ma jakieś szanse? :> Obudź się z letargu i zacznij myśleć.

Zanim znów uruchomisz opróżnianie szamba w gębie przeczytaj:
"Miażdżąca ekspertyza w sprawie dr G

    * Tagi:
    * dr g

Słynny kardiochirurg Mirosław G. nie jest jednak takim barankiem bez skazy, jakim chcieliby go widzieć dziennikarze Gazety Wyborczej. Nie jest takim "wirtuozem o rękach cenniejszych niz pianista" za jakiego uznał go dziennikarz tej gazety Piotr Pacewicz. Ten kardiolog "o rękach cenniejszych niż wirtuoz pianista, bo ratujący nimi życie"  zostawił gazę w sercu pacjenta, a następnie, mimo nalegań ze strony personelu medycznego, nie zgodził sie na natychmiastową reoperację. Pacjent zmarł. Jednak mimo wysiłków Gazety Wyborczej, a także sędziów i prokuratorów, sprawie nie udało się urwać łba tak łatwo. Mimo że prokuratura umorzyła śledztwo, a sąd podtrzymał tę decyzję, Sąd Najwyższy nakazał sądowi niższej instancji przyjrzeć się sprawie raz jeszcze.  Dla sędziów SN nie było tak oczywiste, że pozostawienie gazy w sercu pacjenta nie miało wpływu na stan jego zdrowia. Z dzisiejszej Rzeczpospolitej ("Dr G. operował, szpital zapłaci") dowiadujemy się, że rodzina pacjenta zleciła wykonanie niezależnej ekspertyzy. Odmówili polscy kardiolodzy (jakże to, ciekawe dlaczego?), opinię wykonał wiedeński specjalista prof. Gunter Laufer. Napisał między innymi "istnieje związek przyczynowo-skutkowy między pozostawieniem rolgazy w sercu pacjenta a jego śmiercią"
Takie stwierdzenie powinno zmrozić krew w żyłach każdemu względnie wrażliwemu człowiekowi. Boję się jednak, że nie zrobi wrażenia na tych, którzy dr G. bronili.
Oni teraz dyplomatycznie milczą.
Może jednak powinni mieć odwagę przyznać, że trochę się pomylili.
A Zbigniew Ziobro miał prawo powiedzieć, że kardiochirurg mógł spowodowac śmierć pacjenta. I że w związku z tym nie miał za co G. przepraszać.
Ale jak tu przyznać się do błędu, gdy już okrzyknęło się kogoś wirtuozem? "

Data: 2010-03-21 09:04:43
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
Oni chcą decydować

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał

Zanim znów uruchomisz opróżnianie szamba w gębie przeczytaj:

"Miażdżąca ekspertyza w sprawie dr G....

Zapoznaj się ze znaczeniem wyrazu "ekspertyza", bidulo, he, he, he!

Artur Borubar

"Lech Kaczyński jest pierwszym prezydentem, który potrafił zablokować i zniszczyć całościową systemową reformę w Polsce. To jest rekord dwudziestolecia, zablokowanie reformy służby zdrowia (...) to jest grzech przeciwko Polsce. Drugim ewidentnym grzechem jest uniemożliwienie odzyskania przez Polskę w sposób łatwy i najprostszy opinii kraju lidera postępu integracji europejskiej (...) Smutnym rekordem będzie blokowanie dokończenia procesu ratyfikacji Traktatu z Lizbony, który sam przeprowadził i podpisał."

http://pepepe.pl/  Jeszcze 276 dni kompromitowania RP!

Oni chcą decydować