Oni nie uwierzyli Jarosławowi Kaczyńskiemu.

Data: 2010-07-02 21:35:41
Autor: mkałrwan jest debilem
Oni nie uwierzyli Jarosławowi Kaczyńskiemu.
http://wyborcza.pl/5,75402,8091699,Oni_nie_uwierzyli_Jaroslawowi_Kaczynskiemu.html

Przemysław Warzywny

--

"Jeśli już mamy być złośliwi, to niech ten, kto mówi o wpadkach najpierw nauczy Kaczyńskiego polskiego hymnu. O większej wpadce nie słyszałem w swoim długim życiu"

Daniel Olbrychski

Data: 2010-07-03 00:29:25
Autor: awe

Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i0lf2e$gdo$1inews.gazeta.pl...
http://wyborcza.pl/5,75402,8091699,Oni_nie_uwierzyli_Jaroslawowi_Kaczynskiemu.html

Przemysław Warzywny

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
gw to gowno
awe

Data: 2010-07-02 15:31:52
Autor: Antenka
wiadomościnews:i0lf2e$gdo$1@inews.gazeta.pl...>http://wyborcza.pl/5,75402,8091699,Oni_nie_uwierzyli_Jaroslawowi_Kacz...

> Przemysław Warzywny

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
gw to gowno
awe

Awe zgłoś do PKW, że Kawecki naruszył ciszę wyborczą!

Antenka

Data: 2010-07-03 01:03:19
Autor: awe

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:7920d0a5-5089-47f3-b2b2-27e697dff027s9g2000yqd.googlegroups.com...
On 3 Lip, 00:29, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
gw to gowno
awe

Awe zgłoś do PKW, że Kawecki naruszył ciszę wyborczą!

Antenka
nie kapuje:-)
awe

Data: 2010-07-03 07:38:10
Autor: mkałrwan jest debilem
Oni nie uwierzyli Jarosławowi Kaczyńskiemu.
Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Awe zgłoś do PKW, że Kawecki naruszył ciszę wyborczą!

Dlaczego sam nie zgłosisz?

Przemysław Warzywny