Oni tolerowali złodziejstwo i wyciek podatków do mafii

Data: 2018-08-28 03:03:00
Autor: khanula
Oni tolerowali złodziejstwo i wyciek podatków do mafii
to ten, który wynalazł żarówkę
to ten, który odkrył że mniej to jest więcej niż nic
.... i takie tam!
Mateusz Dyzma-Mazowiecki

Data: 2018-08-28 16:32:55
Autor: Pajdak
Użytkownik <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:e0a2fffc-195b-409b-b618-773cc530f782googlegroups.com...
to ten, który wynalazł żarówkę
to ten, który odkrył że mniej to jest więcej niż nic
.... i takie tam!
Mateusz Dyzma-Mazowiecki

O cholera! A ja sądziłem, że to wszystko wynalazł właściciel kota! ;-)))

To, że zenuś wynalazł reparacje wojenne to też nie jest pewne ;-)))

CL

Oni tolerowali złodziejstwo i wyciek podatków do mafii