Oni w Sejmie zrobili Majdan

Data: 2014-03-23 12:37:22
Autor: u2
Oni w Sejmie zrobili Majdan
W Sejmie kolejny dzień protestują rodzice niepełnosprawnych dzieci. Domagają się podniesienia wysokości świadczeń pielęgnacyjnych dla rodziców opiekujących się takimi dziećmi do wysokości płacy minimalnej. W sobotę odrzucili propozycje premiera w tej sprawie. Poseł PiS Zbigniew Girzyński podkreśla, że rodzice czują się oszukani i dlatego postanowili „zrobić w Sejmie Majdan”, ponieważ zobaczyli, że tylko tak można rozmawiać z władzą.

Od środy w Sejmie protestuje już ok. 20 osób - rodzice ze swoimi niepełnosprawnymi dziećmi. Domagają się m.in. natychmiastowej podwyżki świadczenia pielęgnacyjnego, które otrzymują rezygnujący z pracy rodzice niepełnosprawnych dzieci, a także uzawodowienia tej opieki. Zapowiadają, że będą w Sejmie do skutku. Protestujący domagają się, by zasiłek pielęgnacyjny dla rodzica z tytułu całkowitej rezygnacji z pracy wzrósł z 820 zł obecnie do poziomu płacy minimalnej brutto ( w 2014 r. jest to 1680 zł) nie w kolejnych latach, ale jeszcze w 2014 r. Jest to ich główny postulat. Rodzice zarzucają ministrom z rządu Donalda Tuska, że od dłuższego czasu ich zwodzą, a składane obietnice nie są realizowane.

W sobotę z protestującymi spotkał się premier Donald Tusk, który zadeklarował, że od 1 maja świadczenie dla rodzica opiekującego się niepełnosprawnym dzieckiem wyniesie 1 tys. zł netto, od 1 stycznia 2015 r. kwota ta ma wynieść 1,2 tys. zł, a od 1 stycznia 2016 r. osiągnie wysokość płacy minimalnej. Po spotkaniu z premierem większość rodziców przyznała, że nie jest usatysfakcjonowana propozycją rządu i zapowiada kontynuację protestu. Rodzice wraz ze swoimi niepełnosprawnymi dziećmi spędzili noc na prowizorycznych posłaniach. Na barierkach sejmowych ciągle wywieszone są flagi z napisem „protest okupacyjny”.

Przed budynkiem Sejmu pojawiają się kolejni rodzice, którzy próbują dołączyć do protestującej grupy. Z powodu braku przepustek, proszą polityków o umożliwienie im wejścia do budynku.

- Kłamstwo ma krótkie nogi, Donald Tusk obiecywał trzy lata temu, że praca tych rodziców będzie uzawodowiona. Ci państwo protestują, bo zostali oszukani. I to, że dziś premier przychodzi i mówi, że teraz nie da rady, bo mu się nie udało poskładać tego budżetowo, ale zaraz to się da, to składa kolejną obietnicę to niech się nie dziwi, że nikt mu nie wierzy. Poza tym podaje datę, kiedy nie wiadomo, czy w ogóle będzie premierem - mówił na antenie TVN24 poseł PiS Zbigniew Girzyński.

Ponadto polityk Prawa i Sprawiedliwości zarzucił Platformie Obywatelskiej standardy rządzenia rodem ze Wschodu.

- Oni w sejmie zrobili wam majdan, bo widzą, że można z wami rozmawiać tylko jak z tymi na wschodzie. Będziecie tylko zarządzać kryzysem i antagonizować. Platforma Obywatelska jest jak Putin  - tłumaczył Girzyński.

http://niezalezna.pl/53219-rzad-oszukal-rodzicow-niepelnosprawnych-dzieci-oni-w-sejmie-zrobili-majdan

--
http://www.tv-trwam.pl/na-zywo
http://www.radiomaryja.pl/live/

Data: 2014-03-23 13:04:44
Autor: Marek Czaplicki
Oni w Sejmie zrobili Majdan
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 23 marca 2014 12:37:

Platforma Obywatelska jest jak Putin  - tumaczy
Girzyski.

Hurra. Wyniesie si na Krym? Ta Platforma?

Data: 2014-03-24 06:14:09
Autor: stevep
Oni w Sejmie zrobili Majdan
W dniu .03.2014 o 13:04 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:

u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 23 marca 2014 12:37:

Platforma Obywatelska jest jak Putin  - tumaczy
Girzyski.

Hurra. Wyniesie si na Krym? Ta Platforma?

Razem z tob.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-23 14:56:44
Autor: LeonKame
Oni w Sejmie zrobili Majdan
Jak to dobrze ze mam w dupie to scierwo z sejmu bo na moje dziecko merkel daje co miesiac 200EURasow bez zadnego pierdniecia.

Polskie pierdzistolki juz zacieraja rece jak by tu ta kasiore przeznaczona dla naszych dzieci wytransferowac do polski i wtedy przezrec ja razem z calym tym scierwem z rzadu.

Data: 2014-03-24 10:07:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Oni w Sejmie zrobili Majdan

Użytkownik "LeonKame" <kameleon@leon.com> napisał w wiadomości news:lgmp70$lgt$3speranza.aioe.org...
[...]

Tyle, to Polska też daje, tłumoku. I chce dawać więcej, tłumoku.

rozbawiony

--
Kłótnia z idiotą jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2014-03-24 11:12:51
Autor: Lord Donald
Oni w Sejmie zrobili Majdan
To po co dzieciaki trzymasz w kraju? Tam płacisz podatki to tam niech żyją tam twoje dzieciaki za te 200EUR, ciekawe na ile ci starczy. Tu jest nasz kraj i musimy walczyć o swoje jak masz w dupie nasze sprawy to zabieraj rodzinę tam i się nie wpierdalaj w nasze sprawy.

Data: 2014-03-24 11:22:48
Autor: Lord Donald
Oni w Sejmie zrobili Majdan
W dniu 24.03.2014 11:12, Lord Donald pisze:
[...]

Powinni zlikwidować dochodowy i zastąpić podarkiem VAT 40%, pieniądze z VAT na edukację, opiekę zdrowotną, policję itp..., zlikwidowało by to cwaniactwo emigracyjne w kraju.

Data: 2014-03-24 14:23:02
Autor: LS
Oni w Sejmie zrobili Majdan
W dniu 2014-03-23 14:56, LeonKame pisze:
Jak to dobrze ze mam w dupie to scierwo z sejmu bo na moje dziecko
merkel daje co miesiac 200EURasow bez zadnego pierdniecia.

Polska to bogate państwo jest:
http://i.imgur.com/Wa7bJ.jpg

Data: 2014-03-24 14:56:32
Autor: Lord Donald
Oni w Sejmie zrobili Majdan
W dniu 24.03.2014 14:23, LS pisze:
[...]

Bo koszty manipulacyjne do prywatnych kieszeni trafiają, a odsetki i ewentualne braki spłat pokryją obywatele, biznes się robi

Data: 2014-03-24 17:38:47
Autor: Wiesiaczek
Oni w Sejmie zrobili Majdan
[...]

No, najlepiej jak widać wyszliśmy na Iraku.
Ale o to postarali się już nasi bracia zza oceanu :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2014-03-24 17:41:10
Autor: u2
Oni w Sejmie zrobili Majdan
W dniu 2014-03-24 17:38, Wiesiaczek pisze:
No, najlepiej jak widać wyszliśmy na Iraku.

nie sciemniaj, trzeba szkolic armie, bo sasiedzi gotowi rozebrac nas jak w 1794.

Data: 2014-03-24 18:13:16
Autor: boukun
Oni w Sejmie zrobili Majdan
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:53306024$0$2246$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-03-24 17:38, Wiesiaczek pisze:
No, najlepiej jak widać wyszliśmy na Iraku.

nie sciemniaj, trzeba szkolic armie, bo sasiedzi gotowi rozebrac nas jak w 1794.

Armia ma bronić tylko pozycji uprzywilejowanej syjonistów..., przed Polakami zniewolonymi przez nich...

boukun

Data: 2014-03-24 18:18:44
Autor: Wiesiaczek
Oni w Sejmie zrobili Majdan
W dniu 24.03.2014 17:41, u2 pisze:
W dniu 2014-03-24 17:38, Wiesiaczek pisze:
No, najlepiej jak widać wyszliśmy na Iraku.

nie sciemniaj, trzeba szkolic armie, bo sasiedzi gotowi rozebrac nas jak
w 1794.

Obudź się frajerze!
Już jest po rozbiorach!

Nie ma armii, fabryk, rolnictwa - jest niewolnictwo i praca dla Panów. Na naszym terenie lub za granicą, teraz to bez znaczenia.

Data: 2014-03-24 18:24:35
Autor: u2
Oni w Sejmie zrobili Majdan
W dniu 2014-03-24 18:18, Wiesiaczek pisze:
[...]

to nie moja wina, zes wybral zagranicznego pana. ja pracuje na siebie i dla swoich rodakow.

Data: 2014-03-24 19:42:12
Autor: Wiesiaczek
Oni w Sejmie zrobili Majdan
W dniu 24.03.2014 18:24, u2 pisze:
[...]

Naprawdę? Jesteś właścicielem fabryki, stoczni czy kopalni?
No, ale może jakieś usługi? Wtedy uczciwy zarobek to min. 20 tys./m-c. Aż tyle Ci płacą?

Data: 2014-03-24 19:47:57
Autor: u2
Oni w Sejmie zrobili Majdan
W dniu 2014-03-24 19:42, Wiesiaczek pisze:

Naprawdę? Jesteś właścicielem fabryki, stoczni czy kopalni?
No, ale może jakieś usługi? Wtedy uczciwy zarobek to min. 20 tys./m-c.
Aż tyle Ci płacą?

ty nadal nie mozesz przeskoczyc swojego kapitulistyczno/komunistycznego ma(e)ntalitetu. ty musisz byc wlascicielem kopalni, stoczni czy fabryki.

a lepiej bys zrobil gdybys sie napil wodki zagryzajac korniszonami :-)

Data: 2014-03-24 20:07:54
Autor: Wiesiaczek
Oni w Sejmie zrobili Majdan
W dniu 24.03.2014 19:47, u2 pisze:
[...]

No to nie pierdol głupot tylko bierz szmatę i wycieraj dupę swojemu Panu.

Data: 2014-03-24 20:13:05
Autor: u2
Oni w Sejmie zrobili Majdan
W dniu 2014-03-24 20:07, Wiesiaczek pisze:
a lepiej bys zrobil gdybys sie napil wodki zagryzajac korniszonami :-)

No to nie pierdol głupot tylko bierz szmatę i wycieraj dupę swojemu Panu.

ja pije Ciechana i mam twoich panow w dupie :-)

Data: 2014-03-25 06:34:56
Autor: stevep
Oni w Sejmie zrobili Majdan
W dniu .03.2014 o 19:42 Wiesiaczek <Wiesiaczek@costam.pl> pisze:

W dniu 24.03.2014 18:24, u2 pisze:
W dniu 2014-03-24 18:18, Wiesiaczek pisze:
nie sciemniaj, trzeba szkolic armie, bo sasiedzi gotowi rozebrac nas  jak
w 1794.

Obud si frajerze!
Ju jest po rozbiorach!

Nie ma armii, fabryk, rolnictwa - jest niewolnictwo i praca dla Panw.
Na naszym terenie lub za granic, teraz to bez znaczenia.

to nie moja wina, zes wybral zagranicznego pana. ja pracuje na siebie i
dla swoich rodakow.

Naprawd? Jeste wacicielem fabryki, stoczni czy kopalni?
No, ale moe jakie usugi? Wtedy uczciwy zarobek to min. 20 tys../m-c.  A tyle Ci pac?

Eeee, on jest tylko pacjentem psychiatryka.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-25 06:34:06
Autor: stevep
Oni w Sejmie zrobili Majdan
W dniu .03.2014 o 18:18 Wiesiaczek <Wiesiaczek@costam.pl> pisze:

W dniu 24.03.2014 17:41, u2 pisze:
No, najlepiej jak wida wyszlimy na Iraku.

I nie ma niczego "Kononowiczu".

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-24 19:06:09
Autor: LS
Oni w Sejmie zrobili Majdan
W dniu 2014-03-24 17:38, Wiesiaczek pisze:

No, najlepiej jak widać wyszliśmy na Iraku.
Ale o to postarali się już nasi bracia zza oceanu :)

http://www.youtube.com/watch?v=-3Ds5VADRXg

Gostek ładnie podsumował wojnę w afganistanie, iraku i zapowiadające się działania w syrii.  Dalej czekam i dowiedzieć się nie mogę kto użył broni chemicznej, ale może kiedyś powiedzą - wiadomo że pierwsi ruscy albo niemcy, bo miejscowe kurwy telewizyjne są na smyczy.

Data: 2014-03-24 19:55:22
Autor: Trybun
Oni w Sejmie zrobili Majdan
W dniu 2014-03-24 17:38, Wiesiaczek pisze:

No, najlepiej jak widać wyszliśmy na Iraku.
Ale o to postarali się już nasi bracia zza oceanu :)

Wasi?, całe szczęście że tylko wasi, bo na pewno nie moi.. Ja Polak nigdy nie uznam nie tylko za brata ale nawet a sojusznika swołoczy która siała dywersję i sabotaż przeciw mojej Ojczyźnie, generując w ten sposób różne niedostatki, a poza tym miał wycelowane w Polskę rakiety z głowicami jądrowymi.

Data: 2014-03-24 19:57:20
Autor: u2
Oni w Sejmie zrobili Majdan
W dniu 2014-03-24 19:55, Trybun pisze:
Wasi?, całe szczęście że tylko wasi, bo na pewno nie moi.

hi hi hi zydoubek gadrys potwierdza poprzez zaprzeczenie hi hi hi :-)

Data: 2014-03-24 20:09:48
Autor: Wiesiaczek
Oni w Sejmie zrobili Majdan
W dniu 24.03.2014 19:55, Trybun pisze:
W dniu 2014-03-24 17:38, Wiesiaczek pisze:

No, najlepiej jak widać wyszliśmy na Iraku.
Ale o to postarali się już nasi bracia zza oceanu :)

Wasi?, całe szczęście że tylko wasi, bo na pewno nie moi.. ...

Ej, nie próbuj mnie wrabiać, emotka na końcu zdania nie była tylko dla ozdoby ;)

Data: 2014-03-24 20:21:01
Autor: u2
Oni w Sejmie zrobili Majdan
W dniu 2014-03-24 20:09, Wiesiaczek pisze:
Ej, nie próbuj mnie wrabiać, emotka na końcu zdania nie była tylko dla
ozdoby ;)

e tam, wiadomo komu siem wyslugujesz za twarda, a nie mienkom waliutem :-)

Data: 2014-03-25 14:51:28
Autor: Trybun
Oni w Sejmie zrobili Majdan
[...]

No, wg. mojego rozeznania taka emotka (:-) ) służy do podkreślenia powagi napisanego tekstu .

Data: 2014-03-23 15:52:30
Autor: MarkWoydak
Oni w Sejmie zrobili Majdan
[...]

Wybory tuż tuż więc JarosławZbawPolskę aka DamVam na pewno znajdzie
rozwiązanie tego palącego problemu. Girzyński to rzadkiej wody pajac.

MW

Data: 2014-03-24 06:14:50
Autor: stevep
Oni w Sejmie zrobili Majdan
W dniu .03.2014 o 15:52 MarkWoydak <mark.woydak@forest.gmx.de> pisze:

[...]

Przecież już znalazł bilion.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-24 11:07:28
Autor: Lord Donald
Oni w Sejmie zrobili Majdan
Polacy powinni się w końcu dogadać i zrobić jeden wspólny protest, domagać się wspólnie rozwiązania problemów, takie pojedyncze protesty są do zdławienia. W lutym rolnicy dzisiaj rodziny niepełnosprawne, to nie ma sensu, brak solidarności społecznej pozwala temu reżimowi drwić z narodu.

Data: 2014-03-24 14:25:03
Autor: LS
Oni w Sejmie zrobili Majdan
W dniu 2014-03-24 11:07, Lord Donald pisze:
[...]

To się nie uda, w każdej partii są jątrzący, nawet Leppera wychujali koncertowo.

Data: 2014-03-25 06:32:37
Autor: stevep
Oni w Sejmie zrobili Majdan
W dniu .03.2014 o 11:07 Lord Donald <lord.donald@sejm.pl> pisze:

Polacy powinni si w kocu dogada i zrobi jeden wsplny protest,  domaga si wsplnie rozwizania problemw, takie pojedyncze protesty s  do zdawienia. W lutym rolnicy dzisiaj rodziny niepenosprawne, to nie  ma sensu, brak solidarnoci spoecznej pozwala temu reimowi drwi z  narodu.
Id i w ramach tego protestu si wysraj, moe ci uly.

--
stevep
-- -- -