"Oni wierzą że u nich jest lepiej"

Data: 2010-11-01 16:02:28
Autor: Grzegorz Z.
"Oni wierzą że u nich jest lepiej"
Wszystkim pisowcom, "katolikom", frondelkom, zakazywaczom invitro itp.
powinno się ten film puszczać 3 razy pod rząd:

http://www.filmpolski.pl/fp/index.php/423387

Data: 2010-11-01 16:09:31
Autor: Marek Czaplicki
Grzegorz Z. wrote:

Wszystkim pisowcom, "katolikom", frondelkom, zakazywaczom invitro itp.
powinno się ten film puszczać 3 razy pod rząd:

http://www.filmpolski.pl/fp/index.php/423387
po co? w celach instruktażowych? :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-01 16:32:55
Autor: u2
"Oni wierzą że u nich jest lepiej"
po co? w celach instruktażowych? :-)

"Andrzej Fidyk (ur. 1953 r.), absolwent Handlu Zagranicznego SGPiS"

SGPiS - kuźnia agentów. Jaki był ich poziom widać po rozwałce PRL-u :)

Data: 2010-11-01 17:15:08
Autor: Marek Czaplicki
u2 wrote:
SGPiS - kuźnia agentów. Jaki był ich poziom widać po rozwałce PRL-u :)
czy wszedzie trzeba szukać agentów? oglądałem ten film i może on być również
instruktażem dla różnych ludzi do stworzenia społeczeństwa całkowicie
poddanego władzy.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-01 17:20:05
Autor: u2
u2 wrote:
[...]

A co kogo obchodzi daleka Korea ? Znane to jest w Polsce z PRL-u pod
rządami Jeruzela. Wiadomo jak to się skończyło.

Data: 2010-11-01 17:28:35
Autor: Marek Czaplicki
u2 wrote:

u2 wrote:
[...]

skoro ważnośc spraw podlega rozpoznaniu pod względem odległości
geograficznej, to czy najważniejsze sprawy dla każdego dzieją się na jego
podwórku? gdyby tak było, to ludzie nie tworzyliby narodowej wspólnoty
mającej jakieś wspólne interesy, lecz zespół oderwanych od siebie plemion
podwórkowych. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-01 17:33:04
Autor: u2

Data: 2010-11-01 17:38:20
Autor: Marek Czaplicki
"Oni wierzą że u nich jest lepiej"
u2 wrote:
więc wracając do przypadku Korei Płn. ważne sprawy z punktu widzenia świata
dzieją się tam?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-01 17:39:56
Autor: u2
u2 wrote:
więc wracając do przypadku Korei Płn. ważne sprawy z punktu widzenia świata
dzieją się tam?

Oczywiście ważne, ale Polska nie ma takiego potencjału by liczyć się
globalnie.

Data: 2010-11-01 17:46:51
Autor: Marek Czaplicki
u2 wrote:

u2 wrote:
więc wracając do przypadku Korei Płn. ważne sprawy z punktu widzenia
świata dzieją się tam?

Oczywiście ważne, ale Polska nie ma takiego potencjału by liczyć się
globalnie.
to przedstawie inne powiedzenie: "myśl globalnie, działaj lokalnie". czasami
nie liczy się potencjał ekonomiczny, czy militarny. w przypadku Korei Płn.
Polska ma potencjał nazwę go "potencjałem doświadczenia". jako pierwsi w
bloku przecieraliśmy drogę z gospodarki centralnie planowanej do
wolnorynkowej, ze społeczeństwa zsowietyzowanego do obywatelskiego i z
systemu totalitarnego do demokratycznego. myślę więc, że takiej odległej
Korei w stosownym czasie będziemy mieli do zaoferowania zasób naszych
doświadczeń.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-01 18:04:38
Autor: u2
> [...]
systemu totalitarnego do demokratycznego. myślę więc, że takiej odległej
Korei w stosownym czasie będziemy mieli do zaoferowania zasób naszych

Czyli proponujesz bezczelne rozkradanie majątku narodowego i robienie ze
społeczeństwa niewolników pieniądza ?

Data: 2010-11-01 18:23:36
Autor: Marek Czaplicki
u2 wrote:
Czyli proponujesz bezczelne rozkradanie majątku narodowego i robienie ze
społeczeństwa niewolników pieniądza ?
mamy dwa różne punkty widzenia. Ty znasz zapewne ze swojego otoczenia ludzi
i sytuacje, że majątek był rozkradany. niewolników zaś to robił poprzedni
system, niewolników ideologii. dla mnie pieniądz jest tylko środkiem do
celu, nie jest celem samym w sobie. jeżeli dla Ciebie branie
odpowiedzialności za swoje życie kojarzy się z niewolnictwem. to cały czas
chcesz, aby ktoś powiedział Ci co masz robić, jak mysleć, co mówić. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-01 18:29:07
Autor: u2
u2 wrote:
[...]

Do jakiego celu dążysz za pomocą pieniędzy ?

Chcesz podporządkować społeczeństwo, aby byli niewolnikami goniącymi za
pieniędzmi ?

Data: 2010-11-01 18:39:14
Autor: Marek Czaplicki
u2 wrote:
Do jakiego celu dążysz za pomocą pieniędzy ?

Chcesz podporządkować społeczeństwo, aby byli niewolnikami goniącymi za
pieniędzmi ?
chodzi o to, że Ty cały czas traktujesz społeczeństwo jako bezwolną masę. ja
widzę raczej sumę indywidualności, z których każdy dąży do jakiegoś
własnego celu. tym celem mogą być różne rzeczy, osiągnięcie osobistego
szczęścia poprzez np. działalność spoleczną, pracę zawodową, szczęście
rodzinne itp... tak jak wielu jest ludzi tak wiele jest tych celów.
poprzedni system wtlaczał ludzi w ścisłe ramy i dlatego upadł. ludzie chcą
po prostu być indywidulnościami, a nie trybikami w maszynie. wystarczy się
rozglądnąć wokół siebie. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-01 18:44:32
Autor: u2
u2 wrote:
[...]

Pytam się jakim celem jest dla ciebie pieniądz ? Czekam na odpowiedź.

Data: 2010-11-01 18:46:24
Autor: Marek Czaplicki
u2 wrote:
"dla mnie pieniądz jest tylko środkiem do
celu, nie jest celem samym w sobie."

Pytam się jakim celem jest dla ciebie pieniądz ? Czekam na odpowiedź.
to jest moja tajemnica. "chcesz rozbawić Boga? powiedz komuś o swoich
celach". :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-01 18:47:33
Autor: u2
u2 wrote:
[...]

Możesz mnie bawić. Jestem Bogiem.

Data: 2010-11-01 18:49:37
Autor: Grzegorz Z.

u2 wrote:
[...]

Taki z ciebie bóg jak ze mnie gej.

Data: 2010-11-01 18:51:05
Autor: u2
Jesteś pedałem

Data: 2010-11-01 18:51:42
Autor: Grzegorz Z.
"Oni wierzą że u nich jest lepiej"
Nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.

Data: 2010-11-01 18:53:14
Autor: u2
Nie picuj pedałku :)

Data: 2010-11-01 18:59:09
Autor: Grzegorz Z.

Data: 2010-11-01 18:50:02
Autor: Marek Czaplicki
u2 wrote:
Możesz mnie bawić. Jestem Bogiem.
to cel dla Ciebie. rozbawiasz Go. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-01 18:51:25
Autor: u2
u2 wrote:
Możesz mnie bawić. Jestem Bogiem.
to cel dla Ciebie. rozbawiasz Go. :-)

Ty mnie rozbawiasz. :)

Data: 2010-11-01 18:57:19
Autor: Marek Czaplicki
"Oni wierzą że u nich jest lepiej"
u2 wrote:
Ty mnie rozbawiasz. :)
tak mało na grupie pospolitego uśmiechu.:-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-01 19:00:39
Autor: u2
u2 wrote:
Ty mnie rozbawiasz. :)
tak mało na grupie pospolitego uśmiechu.:-)

Za to jest dużo ściemy :)

Data: 2010-11-01 22:03:22
Autor: Grzegorz Z.
[...]

"W książce 'Wielki Nauczyciel Dziennikarzy' zapisana jest wskazówka jaką
Ukochany Przywódca udzielił pracownikom telewizji: 'Że najważniejszym
zadaniem operatora kamery telewizyjnyjnej jest takie ustawienie kamery, aby
jak najkorzystniej sfilmować Wielkiego Wodza'"

Brzmi jakby znajomo :))))))))

Data: 2010-11-01 18:09:39
Autor:
"Oni wierzą że u nich jest lepiej"
On Mon, 1 Nov 2010 16:02:28 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

Wszystkim pisowcom, "katolikom", frondelkom, zakazywaczom invitro itp.
powinno się ten film puszczać 3 razy pod rząd:

http://www.filmpolski.pl/fp/index.php/423387

 swego czasu bylem na "wspolczesnej" bialorusi.
 wg "szarych" obywateli nareszcie jest "dobrze".
 wyplata, marna ale jest. robotnika sie szanuje itp.
 nawet po kielichu nie zmieniali swoich pogladow.
 jeden z nich zmienil je dopiero kiedy zobaczyl  nasz kraj i jak zyja ludzie. wyjechal smutny.

Data: 2010-11-01 18:15:26
Autor: Grzegorz Z.

wrote:

[...]

Dlaczego był smutny jak wracał? Powinien się przecież cieszyć że wraca do
raju na Ziemi?

Data: 2010-11-01 18:53:36
Autor: kochamspamWYTNIJTO
ciekawe czy...
Wszystkim pisowcom, "katolikom", frondelkom, zakazywaczom invitro itp.
powinno się ten film puszczać 3 razy pod rząd:

http://www.filmpolski.pl/fp/index.php/423387

1) Czy zakazują tam zmieniania tematu we wpisach na grupie?
(tak jak to przed chwilą zrobiłem)
2) Czy ogłądał ten film aktyw czołowych polskich partii
PO PiS SLD PSL NP
A jeśli oglądał, to czy zazdrości skuteczności?

Data: 2010-11-01 20:44:26
Autor: Grzegorz Z.
"Oni wierzą że u nich jest lepiej"
Nie zmieniaj tematów nie swoich wątków, papierku.

Data: 2010-11-01 21:06:38
Autor: u2
Ten wątek nie jest twój pedale

Data: 2010-11-01 21:24:25