Oni żyją

Data: 2010-01-30 13:22:03
Autor: boukun
Oni żyją
Może niektórzy z was oglądali wczoraj późno w nocy amerykański film na jedynce z 1988 roku?
Oni żyją i dają nam nawet znać o sobie, w postaci inspirowania niektórych reżyserów, którzy kręcą o nich filmy typu "Matriź, "Oni żyją" itp. Wcale się specjalnie przed nami nie ukrywają, można ich zobaczyć przez specjalne, "ciemne oklulary". Jedni nazywają ich syjonistami inni inaczej (panslavista nazywa ich parchami) i rządzą nami zakonspirowani wśród nas. Ja ich bardzo łatwo rozpoznaję, ale niewielu jest ludzi na ziemi, którzy mają taki dar jak ja, a w ogóle już prawie poza mną nie ma nikogo, kto niedaje im się zniewolić. Wykorzytują nas goi do niewolniczej pracy, w telewizji puszczają zakodowane sygnały, że mamy być posłuszni, pracowici (tu robi to oficjalnie kościół), mamy się sprężać i służyć posłusznie swoim panom, być wiernymi żołnierzami, psami swoich panów, których oni nam wskazują. Wysługują się przy tym często  lepiej opłasanymi żołdakami, typu Kwaśniewski, Kaczyński, którzy są wtajemniczani w tajniki rasy panującej na ziemi...

Jestem chyba jedynym naprawdę wolnym człowiekiem na tej ziemi i oni sobie doskonale zdają z tego sprawę, dlatego wpływają i manipulują motłochem, by ten się burzył przeciwko mnie, by wyzywał wolnych ludzi od nierobów itp. Po tym poznacie zniewolonych, tepych prostaków ludzkich..., wsysługujących się bezwiednie rasie panującej...

http://pl.wikipedia.org/wiki/Oni_%C5%BCyj%C4%85
"John Nada przybywa do Los Angeles w poszukiwaniu pracy. Tu odkrywa szokującą prawdę. Na Ziemi żyją tysiące przybyszów z kosmosu, ukrywających swoją prawdziwą tożsamość, za pomocą ukrytych hipnotyzujących sygnałów. Ich prawdziwe oblicza dostrzec można tylko przez specjalne okulary.
Przybysze przejęli władzę nad światem. Zajmują miejsca ludzi - polityków, biznesmenów, policjantów. Innych korumpują. Garstka ludzi organizuje ruch oporu i próbuje odnaleźć źródło sygnału przybyszów. John Nada przyłącza się do nich."

boukun

Data: 2010-01-30 13:28:56
Autor: u2
Oni żyją
W dniu 2010-01-30 13:22, boukun pisze:

[...]

Zaśpiewajmy razem (all together now) :

Wyklęty powstań, ludu ziemi,
Powstańcie, których dręczy głód.
Myśl nowa blaski promiennymi
Dziś wiedzie nas na bój, na trud.
Przeszłości ślad dłoń nasza zmiata,
Przed ciosem niechaj tyran drży!
Ruszymy z posad bryłę świata,
Dziś niczym, jutro wszystkim my!

Data: 2010-01-30 13:36:51
Autor: Prawusek
Oni żyją
"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message

Odróżnij zwykłych Chazarów od parchów.
Parchy to najgorsza swołocz pod niebem.
Najgorsze jest to, że niewolnikami parchów są najpierw zwykli Chazarowie,
dopiero potem reszta.

Data: 2010-01-30 14:40:52
Autor: boukun
Oni żyją

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hk199h$f5k$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Panslav, już ci napisałem, nie talmudyzuj parchu... Żyd to Żyd a nie pogrzebacz, jak mawia Ferdynand
Kiepski...

boukun

Data: 2010-01-30 16:08:31
Autor: Prawusek
Oni żyją

> [...]
Chazarowie,
> dopiero potem reszta.

Panslav, już ci napisałem, nie talmudyzuj parchu... Żyd to Żyd a nie

Frajerujesz parchu? Nie mieści się w kiepale, że nie wszyscy Turcy chazarscy
są mośkami. i nigdy ich rodzice i rodzice rodziców nimi nie byli? I
próbujesz mnie podłączać do mośków i parchów, tylko dlatego że hołota mnie
okrzyknęła parchem?  Strzeż się bo może wygrywałeś tu i ówdzie jako znany
parchacki pieniacz, ale na mnie połamisz zęby, skatino.

Data: 2010-01-30 18:59:58
Autor: boukun
Oni żyją

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hk1i5s$5jd$1atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]

okrzyknęła parchem?  Strzeż się bo może wygrywałeś tu i ówdzie jako znany
parchacki pieniacz, ale na mnie połamisz zęby, skatino.

Głupek jesteś panslav, następny zresztą i talmudyzujesz, przyswajając sobie prymitywne odzywki...

boukun

Data: 2010-01-30 19:39:50
Autor: Prawusek
Oni żyją

> [...]
> parchacki pieniacz, ale na mnie połamisz zęby, skatino.

Głupek jesteś panslav, następny zresztą i talmudyzujesz, przyswajając

Parchy nie rozumiewywują po polskiemu.

Data: 2010-01-30 13:49:20
Autor: Jerzy Tabortowski
Oni żyją
Ja ich bardzo łatwo rozpoznaję, ale niewielu jest ludzi na
ziemi, którzy mają taki dar jak ja, a w ogóle już prawie poza mną nie ma
nikogo, kto niedaje im się zniewolić.

Nie ma tak czujnych ludzi na ziemi ja ty, zasrany megalomanie.

Data: 2010-01-30 14:43:11
Autor: boukun
Oni żyją

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd.gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:hk1ahd$bm6$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

No proszę, dzisiaj masz wolne durniu? Dzisiaj nie nadajesz z urzędu miasta Warszawy na koszt polskiego podatnika?

boukun

Data: 2010-01-30 14:52:32
Autor: Jerzy Tabortowski
Oni żyją
No proszę, dzisiaj masz wolne durniu? Dzisiaj nie nadajesz z urzędu
miasta Warszawy na koszt polskiego podatnika?

Nigdy na listę nie nadaję z UM Wawa megalomanie.
Nie płacisz podatków we Wawi więc małczaj skatina.

Data: 2010-01-30 14:56:47
Autor: boukun
Oni żyją

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd.gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:hk1e7u$dfm$2nemesis.news.neostrada.pl...
No proszę, dzisiaj masz wolne durniu? Dzisiaj nie nadajesz z urzędu
miasta Warszawy na koszt polskiego podatnika?

Nigdy na listę nie nadaję z UM Wawa megalomanie.
Nie płacisz podatków we Wawi więc małczaj skatina.

Co ma piernik do wiatraka... Łżesz, szkoda mi czasu na ciebie. Nie ma nic gorszego, niż pasożydować na garnuszku polskiego podatnika i za polskiego podatnika pieniądze się wciskać. Bez odzewu durniu, żałuję, że dzisiaj zajrzałem na grupy dyskusyjne. Biorę się w końcu lepiej za jakiś dobry obiad...

boukun

Data: 2010-01-30 15:00:01
Autor: Jerzy Tabortowski
Oni żyją
Co ma piernik do wiatraka... Łżesz

Ma prymitywie, ma. Ty płacisz jakieś podatki tak swoją drogą ??
Pewnie nie, więc ponawiam, milcz bydlaku.
Nie łżę megalomanie, z pracy nie pisze, za dużo mam pracy, nawet nie oglądam newsów.

Data: 2010-01-30 15:01:23
Autor: boukun
Oni żyją

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd.gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:hk1elv$dok$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Podatki? Przecież każdy wie, że jestem jedynym wolnym człowiekiem na ziemi durniu! Jeszcze tego by brakowało, żeby taki idiota pasł się za moje, i walczył ze mną moją krwawicą, tfu!

boukun

Data: 2010-01-30 15:18:59
Autor: Jerzy Tabortowski
Oni żyją
Podatki? Przecież każdy wie, że jestem jedynym wolnym człowiekiem na
ziemi durniu! Jeszcze tego by brakowało, żeby taki idiota pasł się za
moje, i walczył ze mną moją krwawicą, tfu!

I bardzo dobrze, nie płac, miałbym permanentnego pawia na ustach ze świadomością że takie "cóś" może w jakikolwiek sposób wpływać na moje dochody, tfu ! Nie jesteś jedynym wolnym cz łowikiem na ziemi, jesteś jednym z niezliczonej ilość kurwiszcz zasiedlających planetę.

Data: 2010-01-30 19:02:37
Autor: boukun
Oni żyją

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd.gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:hk1fph$e7r$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

W przeciwieństwie do takich łajzów i darmozjadów jak ty, jestem wolnym i niezależnym od nikogo człowiekiem...
Tyle twojego, co sobie przy sobocie popyskujesz...

boukun

Data: 2010-01-30 19:33:34
Autor: Jerzy Tabortowski
Oni żyją
W przeciwieństwie do takich łajzów i darmozjadów jak ty, jestem wolnym i
niezależnym od nikogo człowiekiem...
Tyle twojego, co sobie przy sobocie popyskujesz...

Jesteś zależny, od kasy którą zarabia twoja żona, jak przykręci kurek będziesz cieniutko pierdział, megalomanie, cieniusieńko. Czego szczerze ci życzę.

Data: 2010-01-30 19:36:55
Autor: boukun
Oni żyją

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd.gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:hk1u6i$108$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Głupek jesteś, już ci to powiedziałem. Moja żona ma swoje, ja mam swoje...

boukun

Data: 2010-01-30 19:40:13
Autor: Jerzy Tabortowski
Oni żyją
Głupek jesteś, już ci to powiedziałem. Moja żona ma swoje, ja mam swoje...

No tak, tak, popierdziel jeszcze a uwierzę, hue hue ...

Oni żyją