Oni żyją

Data: 2010-01-30 13:36:51
Autor: Prawusek
Oni żyją
"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message

Odróżnij zwykłych Chazarów od parchów.
Parchy to najgorsza swołocz pod niebem.
Najgorsze jest to, że niewolnikami parchów są najpierw zwykli Chazarowie,
dopiero potem reszta.

Data: 2010-01-30 14:40:52
Autor: boukun
Oni żyją

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hk199h$f5k$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Panslav, już ci napisałem, nie talmudyzuj parchu... Żyd to Żyd a nie pogrzebacz, jak mawia Ferdynand
Kiepski...

boukun

Data: 2010-01-30 16:08:31
Autor: Prawusek
Oni żyją

> [...]
Chazarowie,
> dopiero potem reszta.

Panslav, już ci napisałem, nie talmudyzuj parchu... Żyd to Żyd a nie

Frajerujesz parchu? Nie mieści się w kiepale, że nie wszyscy Turcy chazarscy
są mośkami. i nigdy ich rodzice i rodzice rodziców nimi nie byli? I
próbujesz mnie podłączać do mośków i parchów, tylko dlatego że hołota mnie
okrzyknęła parchem?  Strzeż się bo może wygrywałeś tu i ówdzie jako znany
parchacki pieniacz, ale na mnie połamisz zęby, skatino.

Data: 2010-01-30 18:59:58
Autor: boukun
Oni żyją

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hk1i5s$5jd$1atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]

okrzyknęła parchem?  Strzeż się bo może wygrywałeś tu i ówdzie jako znany
parchacki pieniacz, ale na mnie połamisz zęby, skatino.

Głupek jesteś panslav, następny zresztą i talmudyzujesz, przyswajając sobie prymitywne odzywki...

boukun

Data: 2010-01-30 19:39:50
Autor: Prawusek
Oni żyją

> [...]
> parchacki pieniacz, ale na mnie połamisz zęby, skatino.

Głupek jesteś panslav, następny zresztą i talmudyzujesz, przyswajając

Parchy nie rozumiewywują po polskiemu.

Oni żyją