Oni żyją

Data: 2010-01-30 13:49:20
Autor: Jerzy Tabortowski
Oni żyją
Ja ich bardzo łatwo rozpoznaję, ale niewielu jest ludzi na
ziemi, którzy mają taki dar jak ja, a w ogóle już prawie poza mną nie ma
nikogo, kto niedaje im się zniewolić.

Nie ma tak czujnych ludzi na ziemi ja ty, zasrany megalomanie.

Data: 2010-01-30 14:43:11
Autor: boukun
Oni żyją

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd.gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:hk1ahd$bm6$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

No proszę, dzisiaj masz wolne durniu? Dzisiaj nie nadajesz z urzędu miasta Warszawy na koszt polskiego podatnika?

boukun

Data: 2010-01-30 14:52:32
Autor: Jerzy Tabortowski
Oni żyją
No proszę, dzisiaj masz wolne durniu? Dzisiaj nie nadajesz z urzędu
miasta Warszawy na koszt polskiego podatnika?

Nigdy na listę nie nadaję z UM Wawa megalomanie.
Nie płacisz podatków we Wawi więc małczaj skatina.

Data: 2010-01-30 14:56:47
Autor: boukun
Oni żyją

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd.gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:hk1e7u$dfm$2nemesis.news.neostrada.pl...
No proszę, dzisiaj masz wolne durniu? Dzisiaj nie nadajesz z urzędu
miasta Warszawy na koszt polskiego podatnika?

Nigdy na listę nie nadaję z UM Wawa megalomanie.
Nie płacisz podatków we Wawi więc małczaj skatina.

Co ma piernik do wiatraka... Łżesz, szkoda mi czasu na ciebie. Nie ma nic gorszego, niż pasożydować na garnuszku polskiego podatnika i za polskiego podatnika pieniądze się wciskać. Bez odzewu durniu, żałuję, że dzisiaj zajrzałem na grupy dyskusyjne. Biorę się w końcu lepiej za jakiś dobry obiad...

boukun

Data: 2010-01-30 15:00:01
Autor: Jerzy Tabortowski
Oni żyją
Co ma piernik do wiatraka... Łżesz

Ma prymitywie, ma. Ty płacisz jakieś podatki tak swoją drogą ??
Pewnie nie, więc ponawiam, milcz bydlaku.
Nie łżę megalomanie, z pracy nie pisze, za dużo mam pracy, nawet nie oglądam newsów.

Data: 2010-01-30 15:01:23
Autor: boukun
Oni żyją

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd.gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:hk1elv$dok$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Podatki? Przecież każdy wie, że jestem jedynym wolnym człowiekiem na ziemi durniu! Jeszcze tego by brakowało, żeby taki idiota pasł się za moje, i walczył ze mną moją krwawicą, tfu!

boukun

Data: 2010-01-30 15:18:59
Autor: Jerzy Tabortowski
Oni żyją
Podatki? Przecież każdy wie, że jestem jedynym wolnym człowiekiem na
ziemi durniu! Jeszcze tego by brakowało, żeby taki idiota pasł się za
moje, i walczył ze mną moją krwawicą, tfu!

I bardzo dobrze, nie płac, miałbym permanentnego pawia na ustach ze świadomością że takie "cóś" może w jakikolwiek sposób wpływać na moje dochody, tfu ! Nie jesteś jedynym wolnym cz łowikiem na ziemi, jesteś jednym z niezliczonej ilość kurwiszcz zasiedlających planetę.

Data: 2010-01-30 19:02:37
Autor: boukun
Oni żyją

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd.gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:hk1fph$e7r$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

W przeciwieństwie do takich łajzów i darmozjadów jak ty, jestem wolnym i niezależnym od nikogo człowiekiem...
Tyle twojego, co sobie przy sobocie popyskujesz...

boukun

Data: 2010-01-30 19:33:34
Autor: Jerzy Tabortowski
Oni żyją
W przeciwieństwie do takich łajzów i darmozjadów jak ty, jestem wolnym i
niezależnym od nikogo człowiekiem...
Tyle twojego, co sobie przy sobocie popyskujesz...

Jesteś zależny, od kasy którą zarabia twoja żona, jak przykręci kurek będziesz cieniutko pierdział, megalomanie, cieniusieńko. Czego szczerze ci życzę.

Data: 2010-01-30 19:36:55
Autor: boukun
Oni żyją

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd.gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:hk1u6i$108$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Głupek jesteś, już ci to powiedziałem. Moja żona ma swoje, ja mam swoje...

boukun

Data: 2010-01-30 19:40:13
Autor: Jerzy Tabortowski
Oni żyją
Głupek jesteś, już ci to powiedziałem. Moja żona ma swoje, ja mam swoje...

No tak, tak, popierdziel jeszcze a uwierzę, hue hue ...

Oni żyją