Onkyo 607 i ....

Data: 2009-09-27 15:31:42
Autor: Pete
Onkyo 607 i ....
"g3" wrote
Szukam głośniczków do ampitunera onkyo 607

Parametry:
Słuchacz: Nie audiofil
Budżet ok 2k +- 0,5k
Pokoik: 20m2
Kino/Muza: 80/20
Muza: Blues, Rock, Jazz, troszkę poważnej i Pop

Wyczytałem opinie o jamo 606, koda 702, rubicon 36.
Co opinia ... inne wnioski.

Może ktoś ma ten amp i idelanie dobrane głośniki w tej klasie cenowej.

Nie ma czegos takiego jak "idealnie dobrane glosniki" bo nie każdy lubi
to samo.  Rózne glosniki róznie brzmia - jednym sie podoba brzmienie A a
drugim brzmienie B.  Pojezdzij po salonach i posluchaj sobie.  Najlepiej
jakby Ci pozwolili wziac glosniki do domu zebys mogl posluchac z wlasnym
sprzetem i przy akustyce swojego pokoju.

Może ktoś wie co będzie spełniało moje skromne oczekiwania?

Nie napisales ile tych glosnikow ma sie zmiescic w Twoim budzecie -
tylko dwa przednie (stereo) czy tez 5.1, a moze 7.1?  Podłogowe czy
stojakowe?

Jamo C607 sa nawet niezle, ale w tej cenie to chyba tylko dwa kupisz,
chyba ze uzywane wchodza w gre...

Pozdr.
Pete

Onkyo 607 i ....