Onkyo 607 i ....

Data: 2009-10-06 10:29:12
Autor: quent
Onkyo 607 i ....
Użytkownik "g3" <tomasz.jaworski@mixelectronics.pl> napisał w wiadomości news:c3823453-5c7b-44ac-8f37-be5544a70938z28g2000vbl.googlegroups.com...
Budżet ok 2k +- 0,5k
Kino/Muza: 80/20

Majac taki budzet na Twoim miejscu kupilbym 2 przody jakies podlogowe JBL, KEF, Mission... to trzeba posluchac koniecznie.
A na tyl zapolowalbym na allegro na jakies mbquarty male.
Mialbys 4 glosniki bez suba.

IMO bedzie to grac duuuzo lepiej niz np zestaw kody 5.1 za ta cene.

Ja mam duze podobny zestaw, duze JBL norhridge na przod i male JBL lx na tyl. SUBa nie potrzebuje bo przednie schodza wystarczajaco nisko.

Tylko pamietaj, glosniki trzeba posluchac przed zakupem. Wszystkie opinie osob 3cich mozesz sobie w buty wsadzic. Moga byc jakas wskazowka ale ostateczna decyzja zawsze jest po osobistym odsluchu.

Pozdr.

Onkyo 607 i ....