Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Online australijska strona z ksiezmi w roli glownej ma 182 strony a kazda z stron po 70-80 pedofilow i pedalow ksiedzow

Online australijska strona z ksiezmi w roli glownej ma 182 strony a kazda z stron po 70-80 pedofilow i pedalow ksiedzow

Data: 2015-11-10 03:01:54
Autor: zenek5534
Online australijska strona z ksiezmi w roli glownej ma 182 strony a kazda z stron po 70-80 pedofilow i pedalow ksiedzow
Data: 2015-11-10 03:07:25
Autor: zenek5534
Online australijska strona z ksiezmi w roli glownej ma 182 strony a kazda z stron po 70-80 pedofilow i pedalow ksiedzow
Data: 2015-11-10 03:11:59
Autor: zenek5534
W dniu wtorek, 10 listopada 2015 12:01:56 UTC+1 użytkownik zene...@gmail.com napisał:
http://www.johnm.multiline.com.au/ethics/ethcont182.htm

http://www.johnm.multiline.com.au/ethics/ethcont150.htm

Data: 2015-11-10 03:18:26
Autor: zenek5534
Online australijska strona z ksiezmi w roli glownej ma 182 strony a kazda z stron po 70-80 pedofilow i pedalow ksiedzow
W dniu wtorek, 10 listopada 2015 12:01:56 UTC+1 użytkownik zene...@gmail.com napisał:

Jak  szukac   ta  strone   np   ta  strone    powyzej    nalezy   tylko   zmienic   numery    np   ethcont182.htm   zmieniamy   na   naprzyklad   173

i   potem   klikamy

http://www.johnm.multiline.com.au/ethics/ethcont173.htm

Online australijska strona z ksiezmi w roli glownej ma 182 strony a kazda z stron po 70-80 pedofilow i pedalow ksiedzow