Oooo Charlie zaczyna szaleć...

Data: 2010-08-13 18:03:32
Autor: Endriu
Oooo Charlie zaczyna szaleć...
Za chwile znowy pojawi się z 10 jego przygłupawych postów w któych to na końcu będzie widniało ....

buhahahahaa...

Charli przestań buraku i wejdĽ wrescie z kim¶ w polemikę i rozmawiaj, przekonuj argumentami, a nie używaj tylko głupawych odzywek typu:
"Głupi Komorowski i jego otyła małżonka ....", "Namiestnik Komorowski".

W ten sposób nie poriwesz tłumów za sob±, tylko spowodujesz że ludzie się całkiem od ciebie wy-out-uj± - jak np. Skippy ...
WeĽ żesz wisil swoje szare komórki i sprowokuj wrescie jaki¶ post w którym to będzie przynajmniej z 10 odpowiedzi ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-13 09:28:52
Autor: Charlie delta
On 13 Sie, 18:03, "Endriu" <nmp1WYTNI...@interia.pl> wrote:
[...]

masz rację dlatego zróbcie sobie buzi z języczkiem

jak to zrobić pokazali tawariszci honeker i breżniew

haftn±ć można

Data: 2010-08-13 09:34:07
Autor: Charlie delta
[...]

sorry

autorytetem dla mnie jest zarobek na S&P pincet  a nie jki¶ skipi

buhahahaha

dzisiak jest wazny dzień dla SP pincetki, całe popołudnie przesiedzę
przed kompem

mam mowy sprzęt

piękny

18,4 cala zamknieto w toshiba qosmio

dzisiaj debiutuje u mnie i na rynku

Data: 2010-08-13 22:02:14
Autor: Ianus
Oooo Charlie zaczyna szaleć...

Użytkownik "Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:0c5c8673-6d7c-4c43-b1e7-0c853eda6710@d8g2000yqf.googlegroups.com...
mam mowy sprzęt
piękny
18,4 cala zamknieto w toshiba qosmio
dzisiaj debiutuje u mnie i na rynku

to jednak komu¶ się powodzi za rz±dów PO...

Data: 2010-08-19 17:23:31
Autor: Endriu
Oooo Charlie zaczyna szaleć...
to jednak komu¶ się powodzi za rz±dów PO...

To pewnie zaległa wypłata ze sztabu PiS-u, za naganianie na Kaczyńskiego/oczernianie Komorowskiego podczas ostatniej kampani wyborczej ......

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-19 08:37:45
Autor: Charlie delta
On 19 Sie, 17:23, "Endriu" <nmp1WYTNI...@interia.pl> wrote:
> to jednak komu¶ się powodzi za rz±dów PO...

To pewnie zaległa wypłata ze sztabu PiS-u, za naganianie na
Kaczyńskiego/oczernianie Komorowskiego podczas ostatniej kampani wyborczej

Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

dwa razy z toba panienka dyskutuję, pierwszy i ostatni

nie należy tykać gówna bo ochlapie, toteż ze ¶cierwem z Po nie
dyskutuję

za rok nikt z pampersiaków nie będzie przyznawał się że głosował na
szambo sprawuj±ce obecnie władzę

i nie myslę o konsekwencjach politycznych tylko o stanie gospodarczym
POlski pod ruskim wasalstwem

Tusku z torbmwi was pampersiaki pu¶ci

Data: 2010-08-19 18:29:20
Autor: kroovka
Oooo Charlie zaczyna szaleć...
i po co panowie takie ostre slowa - jest demokracja.

a'propo: - jak sie nazywa domowy strój panienki:

podomka, jesli nosi go czlonkini przeciwnej partii...  :-)

nie warto być do końca radykalnym, bo zaczyna być ¶miesznie , ale i strasznie.

kroovka

Data: 2010-08-19 21:01:53
Autor: Endriu
Oooo Charlie zaczyna szaleć...
nie należy tykać gówna bo ochlapie, toteż ze ¶cierwem z Po nie
dyskutuję

Jak można być takim tępym ciulem i nie rozpoznawać PO od UPR-u .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-19 13:30:52
Autor: macieks
On 19 Sie, 21:01, "Endriu" <nmp1WYTNI...@interia.pl> wrote:
>nie należy tykać gówna bo ochlapie, toteż ze ¶cierwem z Po nie
>dyskutuję

Jak można być takim tępym ciulem i nie rozpoznawać PO od UPR-u ......

Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

Z Wami razem nie jest mi po drodze, no ale Endriu ma rację.

Data: 2010-08-19 22:08:42
Autor: Endriu
Oooo Charlie zaczyna szaleć...
Jak można być takim tępym ciulem i nie rozpoznawać PO od UPR-u .....

A wogóle to Charlie umiesz odpowiedziec na te pytania ?.

http://prawica.net/opinie/22989

Data: 2010-08-19 22:22:55
Autor: Endriu
Oooo Charlie zaczyna szaleć...
A wogóle to Charlie umiesz odpowiedziec na te pytania ?.

Wojciech Cejrowski wst±pił do sekty?
http://prawica.net/opinie/22989

"[...]" Z racjonalnego punktu widzenia szansa, że Rosjanie zamordowali Lecha Kaczyńskiego jest absolutnie minimalna, a to z kilku powodów:

1. Nikt normalny nie morduje obcej głowy państwa na własnym terenie, gdyż jest pierwszym podejrzanym. I zreszt± - jakby nie patrzeć - dla milionów polskich romantyków Rosjanie s± pierwszymi podejrzanymi. Być może, że rosyjska szkoła polityczna jest makiaweliczna i nie zna pojęć moralnych, ale na pewno nie kieruj± rosyjsk± polityk± idioci. Gdyby Rosjanie chcieli spróbować dokonać takiego zamachu, to mogliby to zrobić rok wcze¶niej w czasie podróży Lecha Kaczyńskiego po Azji. Np. Mongolia - gdzie l±dował prezydencki samolot - była znakomitym miejscem aby go zestrzelić i zwalić win± np. na Chińczyków.

2. Kto morduje głowę obcego państwa na 3 miesi±ce przed wyborami, których Lech Kaczyński nie miał żadnych szans wygrać, a wcale nie była pewny nawet jego udział w 2 turze? Wprawdzie dzi¶ robi się zeń ¶więtego, ale 9 IV miał poparcie na poziomie max. 20% i elektorat negatywny na poziomie 50%.

3. Po co w ogóle mordować Prezydenta RP, skoro - wedle konstytucji, któr± Rosjanie na pewno dobrze znaj± - nie ma on żadnych realnych uprawnień w polityce zagranicznej, poza żałosnymi recitalami na głównym placu w Tbilisi? Je¶li polska polityka zagraniczna tak bardzo by Rosjan uwierała, to naturalnym celem zamachu byłby Donald Tusk.

Oczywi¶cie, mam pełn± ¶wiadomo¶ć, że te racjonalne argumenty nie dotr± do fanatyków, bowiem oceniaj± politykę przez pryzmat "porywów serca". Dla tych ludzi wszelka racjonalna argumentacja jest wył±cznie synonimem "agenturalno¶ci". Smutne, że tak wygl±da dzisiejsza polska "prawica": zero rozumu, maksimum uczuć. [...]".

Który¶ tam miesi±c po katastrofie nie umiem sobie odpowiedzieć na powyższe pytania. Po co Ruscy mieliby mordować praktycznie zbankrutowanego politycznie Kaczyńskiego, który defacto stoi po okr±głostołowej stronie ......

Państwo bezpieki - czy dwa państwa bezpieki?
http://korwin-mikke.blog.onet.pl/2,ID291157480,index.html

" [...] No, więc ze 115 nazwisk zostało 64. Oczywi¶cie: ci
najważniejsi już obiecali wierna służbę Nowemu Panu. To nie wróży
dobrze na dalsz± metę. [...] ".

....  niejednokrotnie to udowadniaj±c:

"Zmień temat" w słuchawce red. Lichockiej
http://www.youtube.com/watch?v=7-abGUMRzdg

Nie umiem sobie tego wytłumaczyć .....?. Wyja¶nij Charli po co Ruscy mieli by mordować Kaczyńskiego, który grzecznie wykonywał rozkazy przywódców strategicznego partnerstwa Rosyjsko-Niemieckiego.....

Kaczyński podpisuje Traktat Lisboński
http://tiny.pl/h72nd

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-13 18:09:31
Autor: SlawcioD
Endriu pisze:
[...]

ja uznalem ze dla niego jest juz za pozno... kf rulez;) i znowu zaczyna
ta grupa wygladac na gieldowa:)

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-08-13 18:09:42
Autor: Delfino Delphis
Oooo Charlie zaczyna szale?...
Endriu wrote:

WeĽ żesz wisil swoje szare komórki i sprowokuj wrescie jaki¶ post w którym
to będzie przynajmniej z 10 odpowiedzi ....

Przecież to człowiek psychicznie chory. Za dużo od niego oczekujesz.

Data: 2010-08-13 09:34:57
Autor: Charlie delta
Oooo Charlie zaczyna szale?...
On 13 Sie, 18:09, Delfino Delphis <Delfi...@wytnijto.op.pl> wrote:
Endriu wrote:
> WeĽ żesz wisil swoje szare komórki i sprowokuj wrescie jaki¶ post w którym
> to będzie przynajmniej z 10 odpowiedzi ....

Przecież to człowiek psychicznie chory. Za dużo od niego oczekujesz..

twój frend a może fred POlikmiot poważa inaczej

Oooo Charlie zaczyna szaleć...