Oooo Charlie zaczyna szaleć...

Data: 2010-08-13 09:34:07
Autor: Charlie delta
Oooo Charlie zaczyna szaleć...
On 13 Sie, 18:03, "Endriu" <nmp1WYTNI...@interia.pl> wrote:
Za chwile znowy pojawi się z 10 jego przygłupawych postów w któych to na
końcu będzie widniało ....

buhahahahaa...

Charli przestań buraku i wejdź wrescie z kimś w polemikę i rozmawiaj,
przekonuj argumentami, a nie używaj tylko głupawych odzywek typu:
"Głupi Komorowski i jego otyła małżonka ....", "Namiestnik Komorowski".

W ten sposób nie poriwesz tłumów za sobą, tylko spowodujesz że ludzie się
całkiem od ciebie wy-out-ują - jak np. Skippy ...
Weź żesz wisil swoje szare komórki i sprowokuj wrescie jakiś post w którym
to będzie przynajmniej z 10 odpowiedzi ....

Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

sorry

autorytetem dla mnie jest zarobek na S&P pincet  a nie jkiś skipi

buhahahaha

dzisiak jest wazny dzień dla SP pincetki, całe popołudnie przesiedzę
przed kompem

mam mowy sprzęt

piękny

18,4 cala zamknieto w toshiba qosmio

dzisiaj debiutuje u mnie i na rynku

Data: 2010-08-13 22:02:14
Autor: Ianus

Użytkownik "Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:0c5c8673-6d7c-4c43-b1e7-0c853eda6710@d8g2000yqf.googlegroups.com...
mam mowy sprzęt
piękny
18,4 cala zamknieto w toshiba qosmio
dzisiaj debiutuje u mnie i na rynku

to jednak komuś się powodzi za rządów PO...

Data: 2010-08-19 17:23:31
Autor: Endriu
Oooo Charlie zaczyna szaleć...
to jednak komuś się powodzi za rządów PO...

To pewnie zaległa wypłata ze sztabu PiS-u, za naganianie na Kaczyńskiego/oczernianie Komorowskiego podczas ostatniej kampani wyborczej ......

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-19 08:37:45
Autor: Charlie delta
On 19 Sie, 17:23, "Endriu" <nmp1WYTNI...@interia.pl> wrote:
> to jednak komuś się powodzi za rządów PO...

To pewnie zaległa wypłata ze sztabu PiS-u, za naganianie na
Kaczyńskiego/oczernianie Komorowskiego podczas ostatniej kampani wyborczej

Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

dwa razy z toba panienka dyskutuję, pierwszy i ostatni

nie należy tykać gówna bo ochlapie, toteż ze ścierwem z Po nie
dyskutuję

za rok nikt z pampersiaków nie będzie przyznawał się że głosował na
szambo sprawujące obecnie władzę

i nie myslę o konsekwencjach politycznych tylko o stanie gospodarczym
POlski pod ruskim wasalstwem

Tusku z torbmwi was pampersiaki puści

Data: 2010-08-19 18:29:20
Autor: kroovka
Oooo Charlie zaczyna szaleć...
i po co panowie takie ostre slowa - jest demokracja.

a'propo: - jak sie nazywa domowy strój panienki:

podomka, jesli nosi go czlonkini przeciwnej partii...  :-)

nie warto być do końca radykalnym, bo zaczyna być śmiesznie , ale i strasznie.

kroovka

Data: 2010-08-19 21:01:53
Autor: Endriu
Oooo Charlie zaczyna szaleć...
nie należy tykać gówna bo ochlapie, toteż ze ścierwem z Po nie
dyskutuję

Jak można być takim tępym ciulem i nie rozpoznawać PO od UPR-u .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-19 13:30:52
Autor: macieks
On 19 Sie, 21:01, "Endriu" <nmp1WYTNI...@interia.pl> wrote:
>nie należy tykać gówna bo ochlapie, toteż ze ścierwem z Po nie
>dyskutuję

Jak można być takim tępym ciulem i nie rozpoznawać PO od UPR-u ......

Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

Z Wami razem nie jest mi po drodze, no ale Endriu ma rację.

Data: 2010-08-19 22:08:42
Autor: Endriu
Oooo Charlie zaczyna szaleć...
Jak można być takim tępym ciulem i nie rozpoznawać PO od UPR-u .....

A wogóle to Charlie umiesz odpowiedziec na te pytania ?.

http://prawica.net/opinie/22989

Data: 2010-08-19 22:22:55
Autor: Endriu
Oooo Charlie zaczyna szaleć...
A wogóle to Charlie umiesz odpowiedziec na te pytania ?.

Wojciech Cejrowski wstąpił do sekty?
http://prawica.net/opinie/22989

"[...]" Z racjonalnego punktu widzenia szansa, że Rosjanie zamordowali Lecha Kaczyńskiego jest absolutnie minimalna, a to z kilku powodów:

1. Nikt normalny nie morduje obcej głowy państwa na własnym terenie, gdyż jest pierwszym podejrzanym. I zresztą - jakby nie patrzeć - dla milionów polskich romantyków Rosjanie są pierwszymi podejrzanymi. Być może, że rosyjska szkoła polityczna jest makiaweliczna i nie zna pojęć moralnych, ale na pewno nie kierują rosyjską polityką idioci. Gdyby Rosjanie chcieli spróbować dokonać takiego zamachu, to mogliby to zrobić rok wcześniej w czasie podróży Lecha Kaczyńskiego po Azji. Np. Mongolia - gdzie lądował prezydencki samolot - była znakomitym miejscem aby go zestrzelić i zwalić winą np. na Chińczyków.

2. Kto morduje głowę obcego państwa na 3 miesiące przed wyborami, których Lech Kaczyński nie miał żadnych szans wygrać, a wcale nie była pewny nawet jego udział w 2 turze? Wprawdzie dziś robi się zeń świętego, ale 9 IV miał poparcie na poziomie max. 20% i elektorat negatywny na poziomie 50%.

3. Po co w ogóle mordować Prezydenta RP, skoro - wedle konstytucji, którą Rosjanie na pewno dobrze znają - nie ma on żadnych realnych uprawnień w polityce zagranicznej, poza żałosnymi recitalami na głównym placu w Tbilisi? Jeśli polska polityka zagraniczna tak bardzo by Rosjan uwierała, to naturalnym celem zamachu byłby Donald Tusk.

Oczywiście, mam pełną świadomość, że te racjonalne argumenty nie dotrą do fanatyków, bowiem oceniają politykę przez pryzmat "porywów serca". Dla tych ludzi wszelka racjonalna argumentacja jest wyłącznie synonimem "agenturalności". Smutne, że tak wygląda dzisiejsza polska "prawica": zero rozumu, maksimum uczuć. [...]".

Któryś tam miesiąc po katastrofie nie umiem sobie odpowiedzieć na powyższe pytania. Po co Ruscy mieliby mordować praktycznie zbankrutowanego politycznie Kaczyńskiego, który defacto stoi po okrągłostołowej stronie ......

Państwo bezpieki - czy dwa państwa bezpieki?
http://korwin-mikke.blog.onet.pl/2,ID291157480,index.html

" [...] No, więc ze 115 nazwisk zostało 64. Oczywiście: ci
najważniejsi już obiecali wierna służbę Nowemu Panu. To nie wróży
dobrze na dalszą metę. [...] ".

....  niejednokrotnie to udowadniając:

"Zmień temat" w słuchawce red. Lichockiej
http://www.youtube.com/watch?v=7-abGUMRzdg

Nie umiem sobie tego wytłumaczyć .....?. Wyjaśnij Charli po co Ruscy mieli by mordować Kaczyńskiego, który grzecznie wykonywał rozkazy przywódców strategicznego partnerstwa Rosyjsko-Niemieckiego.....

Kaczyński podpisuje Traktat Lisboński
http://tiny.pl/h72nd

Endriu
http://drendriu.ovh.org/