Ooooj, działo się!!!

Data: 2013-06-28 00:12:35
Autor: pl.rec.sport.koszykowka
Ooooj, działo się!!!
1. KG, Pierce i Terry w Nets. I taki skład wyjściowy: Deron, JJ, Pierce, Garnett, Lopez! Że bez ławki? Czy ja wiem... Jeta bym jeszcze nie skreślał, Plumlee może okazać się wartościowym zmiennikiem... Dozbierają... Nie powiem, Ruski robi szoł...

2. Bennet z 1?? Chyba rzeczywiście w tym roku top pick to nie był szczyt marzeń. To już nie lepiej było brać Portiera? Nie wiem, może ja uprzedzony do tych tweenerów jestem, odkąd "monster talent" Beasleya zabrał się do Heat. Derrick Williams też dupska nie urwał... Ktoś siedzi w NCAA i może mi powiedzieć, że Bennet to faktycznie lepszy materiał na gracza??

3. JRue u Pelikanów! W sumie - zdziwiony trochę jestem od strony NO. Mogli mieć Burka, który wcale nie musi okazać się słabszym graczem, a pograłby jeszcze cztery lata w rookie scale. Widać, chcą uruchamiać Davisa już teraz. Bo intencję Sixers rozumiem aż nadto! Kupili jedną młodą nogę, wsadzą w przedłużonego Bynuma i będzie jak znalazł!

4. Skoro my już przy Burku - Jazz IMO ładnie najwyraźniej rozwiązali problem PG. Ja sugerowałem, by udali się do Bostonu po Rondla z Kanterem i balastem, ale ten ruch też wygląda na niegłupi. Teraz wystarczy, że podpiszą jednego z wysokich i moga grać. Może jeszcze nie playoffs w następnym sezonie, ale wygląda to wszystko ciekawie.

5. PTB, zachęceni sukcesem z Lilem, wybrali bardzo podobny profil gracza w postaci CJa. Jeżeli Mc podobnie się sprawdzi - będą bardzo fajnie ustawieni na obwodzie. Choć paradoksalnie taki wybór może nieco przygasić blask Damiana, który dotąd w zasadzie nie miał zmiennika. No i zobaczymy, jak Blazers rozwiążą problem Alda.

6. Gortat rzeczywiście na wylocie z Suns? Może faktycznie dobry to moment, gdy w pamięci siedzi jeszcze ludziom granie z Nashem. 7. Jakoś mnie nie przekonuje pick Bobków. Może ten Cody i okaże się najlepszy z braci, może i zapchani są na obwodzie, ale... Ale ja bym chyba na ich miejscu jednak poszedł w jakiego Bena albo jemu podobnego. Chyba, że mają uraz do imienia Ben... I niechby walczył o minuty. Henderson niby progres zrobił, ale nie daje spacingu, a przydałby im się. A może spacing ma im dawać Mullens?? No to powodzenia...

Dopisujcie swoje wrażenia, bo trochę tego jest :-)

Pozdr
Sławek

Data: 2013-06-28 12:53:16
Autor: wiLQ
Ooooj, działo się!!!
pl.rec.sport.koszykowka@gmail.com napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

1. KG, Pierce i Terry w Nets. I taki skład wyjściowy: Deron, JJ, Pierce,
Garnett, Lopez!

Kosztujacy w sumie ponad 80 baniek! Takze najbardziej z tego trejdu sie
cieszy reszta ligi bo luxury tax bedzie kosmiczny ;-)

Co do Nets to watpie, ze cos z nimi zdzialaja poza 2 runda, ale Rusek
nie zawodzi w kategorii szastania kasa i krotkowzrocznych decyzji ;-)

Z kolei trzeba pogratulowac Celtics, niesamowite ile pickow wyciagneli z
kilku odchodzacych osob... a te picki Nets sa bez zabezpieczen, ze
starzejacym sie rosterem to spokojnie moga byc w loterii.

[...]

Nie siedze, ale moge Ci powiedziec, ze nie ;-)
Cavs ewidentnie dali ciala pod wieloma wzgledami:
1) wzieli gracza z dobrym worst-case scenario, ale z malym upsidem, wiec
sa niewielkie szanse iz bedzie on faktycznie najlepszym graczem klasy.
2) nawet jesli chcieli wybrac "bezpiecznie" to wg mnie skrzydlowi
wydraftowani ponizej oferowali to tym bardziej.
3) probowali sie tak skupic w walce o playoffy, wiec gratulacje, ze
sobie wydraftowaliscie rotacyjnego gracza z #1.

[...]

Yup, ewidentnie chodzilo im o playoffy w nastepnym sezonie. Ten sam blad
co Cavs. Bo z perspektywy pensji ruch byl do bani, a mam watpliwosci czy
a) nie lepiej bylo zatrzymac Noela i b) Jrue byl najlepszym PG jakiego
mogli wyciagnac z tej sytuacji... i jeszcze dolozyli przyszloroczny
pick! Szanse, ze im to eksploduje w twarz sa bardzo wysokie.

Bo intencję Sixers rozumiem aż nadto! Kupili jedną
młodą nogę, wsadzą w przedłużonego Bynuma i będzie jak znalazł!

Raczej wezma noge Bynuma i wsadza do Noela ;-) Bo te ruchy oznaczaja, ze
Bynum na 100% odchodzi z Sixers... ktorzy wchodzia w pelny rebuilding...
zeby nie powiedziec w full wypas tankowanie.

[...]

True, true. Ogolnie ladnie wykorzystali rozwoj sytuacji takze brawa.

[...]

Ano, lawke ladnie wzmocnili bo Withey tez swoje minuty dorzuci.

No i zobaczymy, jak Blazers rozwiążą problem Alda.

Ktory skad sie dokladnie wzial???? To byl jego pierwszy sezon w
Portland? WTF?

[...]

Mullens to sobie odejdzie w zapomnienie. Mam wrazenie, ze Bobcats
strasznie duza waga przykladaja do popularnosci w NCAA... jakby sie to
mialo przelozyc na bilety czy cos. Ale przy Biyombo i MKG musial byc
jakis ofensywny PF to takowego sobie sciagneli...

Przy okazji ladnie widac jak zeszle drafty powoduja potegowanie sie
bledow. Bobki powinny byly wydraftowac Noela, ale tego nie zrobili
pewnie przez Biyombo... ktorego to powinni byli odpuscic za
Klaya/Kawhiego/Burks w 2011.

Dopisujcie swoje wrażenia, bo trochę tego jest :-)

Ano, lecimy...

8. Zupelnie nie pojmuje co zrobili Nuggets. Sprzedali dwoch 7-footerow,
z czego jednego dobrego backupa, a drugiego ktorego mozna bylo zostawic
w Europie, za Darrella frikin Arthura??????????? Whaaaaaaat???
Myslalem, ze odejscie Karla otworzy czas dla wysokich, a nie skroci!
Ale przynajmniej pewne jest, ze McGee dostanie starterowe minuty ;-)

Przy okazji gratulacje dla Grizzlies i wujka H: bardzo fajnie i tanio
wzmocnili lawke.

9. Mocno mnie zaskoczyli Pistons... bo draftujac SG albo wywalaja
Stuckeya albo grzebia Knighta... i wciaz nie maja PG chociaz bylo kilku
do wziecia.

10. Timberwolves udalo sie powtorzyc wyczyn z 2006 kiedy to wydraftowali
lepszego gracza i go sprzedali by wydraftowac gorszego. Trey Burke za
Shabazz Muhammad bedzie nastepnym Roy za Foya i Lawson za Babbitta. Niby
zmienili GMa, ale wciaz nie maja bladego pojecia co robia.

11. Mam nadzieje, ze ktos powiedzial Knicks iz to jest Tim Hardaway
JUNIOR ;-)

12. OKC siegneli po 2 wysokich takze podejrzewam, ze dni Perka sa
policzone.

13. Suns sciagneli kolejnego wysokiego, ktory im sie do niczego nie
przyda! To juz bodaj szosty w skladzie...

14. Toronto bez zadnego picku! Alez to musi byc dziwne uczucie ;-)

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2013-06-28 06:12:10
Autor: pl.rec.sport.koszykowka
Ooooj, działo się!!!
> [...]

Co do Nets to watpie, ze cos z nimi zdzialaja poza 2 runda, ale Rusek
nie zawodzi w kategorii szastania kasa i krotkowzrocznych decyzji ;-)

Absolutnie tego nalezalo sie spodziewac.
Prokhorov mial na celu zwrocenie uwagi na swoja druzynę. Wiadomo było, że zapowiedzi mistrzostw to nadmuchiwania balona i nic wiecej, ale jedno jest pewne - szybko przestali byc zespolem przecietnym. Przynajmniej w sensie medialnym, bo co do sportowego - jeszcze sie zobaczy. I liga moze sie i cieszy, ale nie wiem, czy ciesza sie bezposredni sasiedzi.

Z kolei trzeba pogratulowac Celtics, niesamowite ile pickow wyciagneli z
kilku odchodzacych osob... a te picki Nets sa bez zabezpieczen, ze
starzejacym sie rosterem to spokojnie moga byc w loterii.

Zdecydowanie. Zwłaszcza w porównaniu z doniesieniami nt Jordana i innych spareparts od Clippers, wygląda to bardzo obiecująco. Teraz mogą spokojnie skupić się na pozyskiwaniu dalszych prospektów/picków za Rondla, bo jest im on na psińco.

Cavs ewidentnie dali ciala pod wieloma wzgledami:

1) wzieli gracza z dobrym worst-case scenario, ale z malym upsidem, wiec
sa niewielkie szanse iz bedzie on faktycznie najlepszym graczem klasy.

Zaczynam wierzyć, że powinni iść za radą L'e i kupić jakiegoś wielkoluda z Utah :-)
A swoją drogą, ciekawe jak się Jazzom ten Franc rozwinie. Bo byc może na ławkę w przyszłości pod kosz się nada. Fajnie jest budować drużynę nie martwiąc się o bigs :-)

2) nawet jesli chcieli wybrac "bezpiecznie" to wg mnie skrzydlowi
wydraftowani ponizej oferowali to tym bardziej.

Ano właśnie dlatego dziwię się, że Portera nie wzięli.

3) probowali sie tak skupic w walce o playoffy, wiec gratulacje, ze
sobie wydraftowaliscie rotacyjnego gracza z #1.

.... którego bardziej ograną kopię mogli pewnie z pocałowaniem ręki dostać za swój niższy pick od Wolves.

> [...]
mogli wyciagnac z tej sytuacji... i jeszcze dolozyli przyszloroczny
pick! Szanse, ze im to eksploduje w twarz sa bardzo wysokie.

Łącząc moje myśli do kupy nie od rzeczy byłoby wysnuć pomysł: 6 pick (niekoniecznie Noel) + pomniejsze dobra za Rondla?

> [...]

Bynum na 100% odchodzi z Sixers... ktorzy wchodzia w pelny rebuilding...
zeby nie powiedziec w full wypas tankowanie.

Żartowałem, jasna sprawa. W takim razie - kto się skusi na Bynuma??
Cuban?

> No i zobaczymy, jak Blazers rozwiążą problem Alda.

Ktory skad sie dokladnie wzial???? To byl jego pierwszy sezon w
Portland? WTF?

Frustracja narastajaca z biegiem czasu?
W sumie był chyba moment, gdy Cavs oferowali bodaj Waitersa, Thompsona i pick za Alda. Wówczas zostali wyśmiani, także przez pismaków... Ale może się okazać, że PTB będą musieli na deal o podobnym kształcie iść.

[...]

Tej klasy ofensywnych podkoszowych to da sie z rynku FA sciagnac. Zwlaszcza, ze przeca Bobki zapchani nie są. A tu naprawdę była szansa, żeby sobie kogoś wziąć, kto w przyszłości trochę by im kopa w przód dał.
[...]

Cóż... To akurat czytelnie widać teraz. Wtedy widocznie łudzili się, że wyciągną drugiego Bena Wallace'a czy innego Sandersa, o Ibace nie wspominając :-) Zresztą:
1. Cholera wie, czy aby jeszcze ten Smark nie dojrzeje. Był strasznym szczawiem, gdy go draftowali. Może zatem dwa lata to jeszcze nie pora na niego?
2. Cholera tak naprawdę wie, czy Noel byłby wiele lepszym pomysłem.

[...]

No to decyduj: skroci dla wysokich, czy otworzy dla McGee? :-)
Nie boj, nie boj. Wiadomo, o co Ci idzie. Faried swoje pogra, a Arthur to polisa na łakę. Niezła, swoją drogą.

Przy okazji gratulacje dla Grizzlies i wujka H: bardzo fajnie i tanio
wzmocnili lawke.

.... i zrobili miejsce dla Davisa. Bo chyba w koncu pora zaczac decydowac sie, czy chlopak nadaje sie, czy nie :-)

9. Mocno mnie zaskoczyli Pistons... bo draftujac SG albo wywalaja

Stuckeya albo grzebia Knighta... i wciaz nie maja PG chociaz bylo kilku
do wziecia.

Wygląda na dowód zaufania do Knighta (wieeeeeem, pewnie Cie to smieszy :-)). Calderon odchodzi, a rookie ze Stuckiem obstawiaja startera na SG i pierwszego obwodowego z ławki.

[...]

Mówią, że kultura organizacji budowana jest przez lata. A i potem zostaje z drużyną przez jakiś czas, nawet jeżeli ludzi odchodzą. Burka nie chcieli, bo mają Rubio, ale nie zdziwiłbym się, gdyby dało się ten pick jakoś lepiej upchnąć.
11. Mam nadzieje, ze ktos powiedzial Knicks iz to jest Tim Hardaway
JUNIOR ;-)

Mówisz, że zbyt wysoko wzięli? No tak, skoro chcieli dobre nazwisko i konotacje rodzinne, to mogli poczekać na Rice'a :-)

12. OKC siegneli po 2 wysokich takze podejrzewam, ze dni Perka sa
policzone.

Bardzo ciekawy temat. I wtedy co... Colison na środek do piątki? Czy Ibaka i r'n'g? Szczerze mówiąc, owszem, Perkins jawi się jako bezużyteczny kloc, ale jakoś tak bez niego łyso mi ta piątka Thunder wygląda... Nie mistrzowsko, w każdym razie...

Pozdr
Slawek

Data: 2013-06-28 21:16:08
Autor: wiLQ
Ooooj, działo się!!!
> [...]

sensie medialnym, bo co do sportowego - jeszcze sie zobaczy. I liga moze
sie i cieszy, ale nie wiem, czy ciesza sie bezposredni sasiedzi.

Pewnie, ze sie ciesza, maja kontrargument gdyby ktos sie ich czepial, ze
kiepsko wydaja kase czy ze jej za duzo wydaja...  hej, przynajmniej nie
robimy jak ci z brooklynu! ;-)
 BTW, wstepnie sobie policzylem i mi wychodzi, ze w przyszlym sezonie
Nets zaplaca podatek w wysokosci... ponad 50 baniek! Takze zasponsoruja kazdej druzynie w lidze po 1-2 zawodniku ;-)

> [...]

spareparts od Clippers, wygląda to bardzo obiecująco. Teraz mogą
spokojnie skupić się na pozyskiwaniu dalszych prospektów/picków za

Nie uwazasz, ze z tym powinni poczekac, az wroci?
Bo na dzis pewnie za wiele za niego nie dostana.

A wlasciwie jaka druzyna mialaby byc nim zainteresowana? Contender czy
taka w przebudowie?

> [...]

A swoją drogą, ciekawe jak się Jazzom ten Franc rozwinie. Bo byc może na
ławkę w przyszłości pod kosz się nada. Fajnie jest budować drużynę nie

Mozna wtedy martwiac sie o ich nadmiar!

> [...]
> sobie wydraftowaliscie rotacyjnego gracza z #1.

.... którego bardziej ograną kopię mogli pewnie z pocałowaniem ręki

Kogo masz na mysli?

> [...]

Łącząc moje myśli do kupy nie od rzeczy byłoby wysnuć pomysł: 6 pick
(niekoniecznie Noel) + pomniejsze dobra za Rondla?

Nie wiem czemu sie tego Rondo tak uczepiles... w tej chwili to on nie ma
kolana, a i zdrowy byl kontrowersyjna postacia. Kontrakt tez sie ma ku
koncowi, wiec FAs lada moment. Gdzie tu entuzjazm?

Żartowałem, jasna sprawa. W takim razie - kto się skusi na Bynuma??
Cuban?

Ta druzyna, ktora zostanie z reka w nocniku, ze nie podpisali zadnego
topowego FAsa, a tu tyle miejsca... czyli Hawks ;-)

> Portland? WTF?

Frustracja narastajaca z biegiem czasu?

Przeciez ostatni sezon mieli bardzo obiecujacy. Lawke wzmocnic, co
uczynili, i playoffy spokojnie w zasiegu.

W sumie był chyba moment, gdy Cavs oferowali bodaj Waitersa, Thompsona i
pick za Alda. Wówczas zostali wyśmiani, także przez pismaków... Ale może
się okazać, że PTB będą musieli na deal o podobnym kształcie iść.

Moze to jakos jest powiazane? Tzn Ald sie dowiedzial, ze byly rozmowy na
jego temat i postapil jak na gwiazde przystalo czyli pogrozil palcem, ze
odejdzie...

> [...]
> jakis ofensywny PF to takowego sobie sciagneli...

Tej klasy ofensywnych podkoszowych to da sie z rynku FA sciagnac.

O! Takie masz mniemanie o Zellerze? To juz wiem, ze na drafcie
odpuszczasz ;-)

> [...]

1. Cholera wie, czy aby jeszcze ten Smark nie dojrzeje. Był strasznym
szczawiem, gdy go draftowali. Może zatem dwa lata to jeszcze nie pora na

Mozliwe, ale decyzje co z nim dalej niebawem trzeba bedzie podjac.

2. Cholera tak naprawdę wie, czy Noel byłby wiele lepszym pomysłem.

Bylby. Nawet kontuzja Bobkom na reke bo to kolejny wysoki pick...

> [...]
> Ale przynajmniej pewne jest, ze McGee dostanie starterowe minuty ;-)

No to decyduj: skroci dla wysokich, czy otworzy dla McGee? :-)

Mogli zrobic jedno i drugie ;-)

Nie boj, nie boj. Wiadomo, o co Ci idzie. Faried swoje pogra, a Arthur
to polisa na łakę. Niezła, swoją drogą.

Dobrze, ze Karla juz nie ma bo na pewno by gral Arthurem kosztem
Farieda...

> [...]

.... i zrobili miejsce dla Davisa. Bo chyba w koncu pora zaczac
decydowac sie, czy chlopak nadaje sie, czy nie :-)

I oszczedzili troche grosza! Takze miodzio dzien.

> [...]

Wygląda na dowód zaufania do Knighta (wieeeeeem, pewnie Cie to smieszy
:-)). Calderon odchodzi, a rookie ze Stuckiem obstawiaja startera na SG

Ale jak to sie ma do deklaracji, ze Knighta przesuwaja na SG i ze wysocy
potrzebuja PG do rozwoju? Nijak.

> [...]

zostaje z drużyną przez jakiś czas, nawet jeżeli ludzi odchodzą. Burka
nie chcieli, bo mają Rubio, ale nie zdziwiłbym się, gdyby dało się ten

Sam pomysl wymiany #10 na #14 i #21 w tym drafcie akurat byl solidny, ot
to co zrobili z tymi pickami jest mocno dyskusyjne.

> [...]

Mówisz, że zbyt wysoko wzięli? No tak, skoro chcieli dobre nazwisko i
konotacje rodzinne, to mogli poczekać na Rice'a :-)

Nie mowie, ze za wysoko, ot bawia mnie te juniory w nazwiskach.

> 12. OKC siegneli po 2 wysokich takze podejrzewam, ze dni Perka sa
> policzone.

Bardzo ciekawy temat. I wtedy co... Colison na środek do piątki?

Na przyklad.

Czy Ibaka i r'n'g?

Na przyklad.

Albo nawet ogrywanie mlodziezy, wszystko lepsze niz oranie Pekiem bez
zadnego dobrego powodu.

Szczerze mówiąc, owszem, Perkins jawi się jako
bezużyteczny kloc, ale jakoś tak bez niego łyso mi ta piątka Thunder
wygląda... Nie mistrzowsko, w każdym razie...

To Twoj problem, a nie Thunder ;-)

Data: 2013-06-28 23:10:12
Autor: Sławek
Ooooj, działo się!!!

[...]

Mowisz, ze nie gryzie ich w dupsko ani troche, ze Nets zepchneli ich ze sceny?

BTW, wstepnie sobie policzylem i mi wychodzi, ze w przyszlym sezonie
Nets zaplaca podatek w wysokosci... ponad 50 baniek!
Takze zasponsoruja kazdej druzynie w lidze po 1-2 zawodniku ;-)

Tak naprawde nie wiemy, o co gra Prokhorov i dlaczego chce zaistniec w Stanach. Jeszcze niedawno bil sie o tron w Rosji. Wierze, ze stawka w takiej grze wyglada nieco mocniej, niz dziesieciu grajkow NBA.

Moze to byc zabawka w rekach ekscentryka, na zasadzie Cubana i Mavs, ale moze nie?

[...]

Zalezy od definicji slowa "wiele". Uwazam, ze znalezliby sie chetni, by zaplacic sporo. Rondo to twardziel, nie wierze, ze bedzie sie bujal z powrotem wiecej, niz do uzyskania pozwolenia od lekarzy.

A wlasciwie jaka druzyna mialaby byc nim zainteresowana? Contender czy
taka w przebudowie?

Mam wrazenie, ze contender lub kandydat na takiego. Slaba organizacja go moze nie okielznac, nie mowiac juz o motywacji sportowej.

[...]

A tak, wiem, gdy komu zabraknie powodu do zmartwien, to smialo do wiLQa - od razu wymysli, na poczekaniu :-)

[...]

Skoro twierdzisz, ze lepszych widokow niz w przypadku Williamsa tu nie ma, wiec Derricka pewnie Wolves pozbyliby sie bez wiekszego zalu.

Łącząc moje myśli do kupy nie od rzeczy byłoby wysnuć pomysł: 6 pick
(niekoniecznie Noel) + pomniejsze dobra za Rondla?

Nie wiem czemu sie tego Rondo tak uczepiles...

A bo tak! Bo nie codzien jest szansa wyrwac playmakera tej klasy.

w tej chwili to on nie ma
kolana, a i zdrowy byl kontrowersyjna postacia. Kontrakt tez sie ma ku
koncowi, wiec FAs lada moment. Gdzie tu entuzjazm?

Ku koncowi? A on aby do 2015 nie ma? Tak jak pisalem, o kolano Rondla specjalnie sie nie martwie w dlugim okresie. A sami Pelicans, choc moze nie contenderzy, to w osobie Antka daja jakies tam widoki sportowe. No i Ryan!! :D

[...]

Absolutnie sie nie zdziwie, jezeli tak wlasnie bedzie.

Frustracja narastajaca z biegiem czasu?

Przeciez ostatni sezon mieli bardzo obiecujacy. Lawke wzmocnic, co
uczynili, i playoffy spokojnie w zasiegu.

A cholera wie, czy to tylko sportowa frustracja. To pewnie juz wie tylko Ald i najblizsze otoczenie.

[...]

Jezeli dobrze zrozumialem tamten news, manago PTB tylko odebral telefon z propozycją. I spuscil Cavs na szczaw. Jezeli tak bylo - nie widze powodu do strzelania fochow. Nawet dla najwiekszej primadonny, za jaka dotad Alda nie uwazalem.

Tej klasy ofensywnych podkoszowych to da sie z rynku FA sciagnac.

O! Takie masz mniemanie o Zellerze? To juz wiem, ze na drafcie
odpuszczasz ;-)

Zobaczymy :-) Akurat wysocy Bobcats to atrakcyjny temat, bo tak jak widac byle leszcz moze naprodukowac :-)

[...]

Oj tam, wypuscic w swiat z offer sheet i zobacza, z czym przyjdzie.
Potem sie beda zastanawiac.

2. Cholera tak naprawdę wie, czy Noel byłby wiele lepszym pomysłem.

Bylby. Nawet kontuzja Bobkom na reke bo to kolejny wysoki pick...

Skoro z takim przekonaniem piszesz ze bylby, to znaczy, ze Twoim zdaniem nalezalo olac fakt posiadania Biyombo i zwyczajnie brac Nerlensa. Chocby na handel.

[...]

jasna sprawa!

[...]

Zasłona dymna! Nie mylić z Anną!

[...]

A Ty bys kogo bral z 14, zeby deal wygladal lepiej?

[...]

Aha. No to poczekaj jakie 20 lat, to bedzie Hardaway III :-)

Szczerze mówiąc, owszem, Perkins jawi się jako
bezużyteczny kloc, ale jakoś tak bez niego łyso mi ta piątka Thunder
wygląda... Nie mistrzowsko, w każdym razie...

To Twoj problem, a nie Thunder ;-)

No masz, a ten mi znowu wymysla problemy ;-P

Pozdr
Slawek

Data: 2013-06-29 17:46:16
Autor: wiLQ
Ooooj, działo się!!!
Sławek napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Jeszcze a propos draftu, ktos wie jak sie nazywa ten prospekt z Grecji?
Bo widzialem z 7 wersji jego nazwiska ;-)

I co z tym Dwightem? Bedziemy mieli The Decision 2.0 tyle, ze z wieloma
zmianami zdania w czasie transmisji???

> [...]
> robimy jak ci z brooklynu! ;-)

Mowisz, ze nie gryzie ich w dupsko ani troche, ze Nets zepchneli ich ze sceny?

Jak ich zepchneli ze sceny? Wygrana konferencja prasowa w czerwcu?
Dopoki dochody Knicks nie dostana po uszach bo fani/widzowie sie
przerzuca na Nets to im to rybka.

Czy to moze nastapic? Teoretycznie, ale Nets jakos nie zapowiadaja sie
na pasmo sukcesow, wiec jestem sceptyczny. Knicks niby tez nie, ale za
nimi stoi tradycja.

> [...]
> Takze zasponsoruja kazdej druzynie w lidze po 1-2 zawodniku ;-)

Tak naprawde nie wiemy, o co gra Prokhorov i dlaczego chce zaistniec w Stanach.

Tzn poza ego i kasa do wydania jakiego czynnika sie spodziewasz?

Jeszcze niedawno bil sie o tron w Rosji. Wierze, ze stawka w takiej grze wyglada nieco mocniej, niz dziesieciu grajkow NBA.

Moze to byc zabawka w rekach ekscentryka, na zasadzie Cubana i Mavs, ale moze nie?

Nie widze Twojego toku myslenia, tzn wydawanie fortuny na druzyne
koszykowki mialoby mu pomoc w ubieganiu sie o jakis fotel prezydenta czy
jakies kontrakty pozasportowe?

> [...]

Mam wrazenie, ze contender lub kandydat na takiego. Slaba organizacja go moze nie okielznac, nie mowiac juz o motywacji sportowej.

Tzn kto konkretnie? Bo szczerze piszac nie widze trejdu dla Rondo.
Jedyni kandydaci z contenderow to Mavs i Lakers, ale obaj nie maja co
oddac, a z pozostalych moze Kings, Raptors i Bucks, ale oni nie
spelniaja warunku organizacji.

A tak, wiem, gdy komu zabraknie powodu do zmartwien, to smialo do wiLQa - od razu wymysli, na poczekaniu :-)

Sadzisz, ze ustawi sie dluga kolejka chetnych? ;-)

> Kogo masz na mysli?

Skoro twierdzisz, ze lepszych widokow niz w przypadku Williamsa tu nie ma, wiec Derricka pewnie Wolves pozbyliby sie bez wiekszego zalu.

Aaaaaa, w tym sensie. No tak, ale gdyby sciagneli Williamsa nijak nie
rozwiazywaloby to problemu co zrobic z jedynka.

> w tej chwili to on nie ma
> kolana, a i zdrowy byl kontrowersyjna postacia. Kontrakt tez sie ma ku
> koncowi, wiec FAs lada moment. Gdzie tu entuzjazm?

Ku koncowi? A on aby do 2015 nie ma?

Ma jeszcze raptem 2 lata z czego pol nie bedzie gral...
takze to juz czas na plotkowanie co zrobi jako FAs ;-)

> Ta druzyna, ktora zostanie z reka w nocniku, ze nie podpisali zadnego
> topowego FAsa, a tu tyle miejsca... czyli Hawks ;-)

Absolutnie sie nie zdziwie, jezeli tak wlasnie bedzie.

A cos z Bynumem Cie zdziwi?
Bo jak dla mnie moze sie nawet okazac, ze zakonczy kariere.

> [...]
> odejdzie...

Jezeli dobrze zrozumialem tamten news, manago PTB tylko odebral telefon z propozycją.

Wg kodeksu gwiazdy to obraza i potwarz! Trzeba rzucac sluchawka! ;-)

> [...]

Skoro z takim przekonaniem piszesz ze bylby, to znaczy, ze Twoim zdaniem nalezalo olac fakt posiadania Biyombo i zwyczajnie brac Nerlensa. Chocby na handel.

Z jednej strony tak, ale z drugiej Bobki musialyby wynegocjowac jakis
dobry trejd w czym tez zbyt mocni nie sa...

> Ale jak to sie ma do deklaracji, ze Knighta przesuwaja na SG i ze wysocy
> potrzebuja PG do rozwoju? Nijak.

Zasłona dymna! Nie mylić z Anną!

To moze oni uderza po Rondo??? Nie wiem z czym bo wlasciwie tylko picki
maja do zaoferowania zakladajac, ze wysokich zatrzymuja.

> Sam pomysl wymiany #10 na #14 i #21 w tym drafcie akurat byl solidny, ot
> to co zrobili z tymi pickami jest mocno dyskusyjne.

A Ty bys kogo bral z 14, zeby deal wygladal lepiej?

Kogokolwiek innego wydraftowanego w kilku nizszych pickach.

Shabazz Muhammad ma wlasciwie same czerwone flagi sugerujace, ze bedzie
bustem. Ma nawet jedna dodatkowa, ktorej nie mial nikt inny! Bo nagle sie okazalo, ze jest o rok starszy.
Wlasciwie jedyny powod, ze w ogole zostal wydraftowany to wysoki
ranking, ktory dostal rok temu przy przejsciu z HS do NCAA.

> Nie mowie, ze za wysoko, ot bawia mnie te juniory w nazwiskach.

Aha. No to poczekaj jakie 20 lat, to bedzie Hardaway III :-)

Oj, to juz pewnie nie trzeba czekac i on juz jest!
Tyle, ze na radarze draftowym NBA bedzie za jakis czas ;-)

> To Twoj problem, a nie Thunder ;-)

No masz, a ten mi znowu wymysla problemy ;-P

Akurat ten sam sobie wymysliles ;-P
Perk innych razi po oczach na boisku, a Ty bez niego sobie nie
wyobrazasz druzyny...

Data: 2013-06-29 23:51:17
Autor: Sławek
Ooooj, działo się!!!

Jeszcze a propos draftu, ktos wie jak sie nazywa ten prospekt z Grecji?
Bo widzialem z 7 wersji jego nazwiska ;-)

Aaa, no to szacun, ze rozróżniłeś!

I co z tym Dwightem? Bedziemy mieli The Decision 2.0 tyle, ze z wieloma
zmianami zdania w czasie transmisji???

Eeee, to już raczej nie ten kaliber suspensu i sensacji.

[...]

NIe wydaje mi się, żeby wszyscy tak "trzezwo" postrzegali temat, jak Ty :-) Wiesz, localesi maja troche bardziej subiektywne spojrzenie (nie mowiac juz o tym, ze mniej analityczne), wez sobie za przyklad Simmonsa i Celtics, z ostatnimi dysputami nt Doca na czele.

Czy to moze nastapic? Teoretycznie, ale Nets jakos nie zapowiadaja sie
na pasmo sukcesow, wiec jestem sceptyczny. Knicks niby tez nie, ale za
nimi stoi tradycja.

Wiadomo, ze tradycja robi duzo. Ale nie gwarantuje dobrego samopoczucia, gdy lokalny rywal zabiera prasę. Lakersi mieli takie momenty (i pewnie jeszcze miec beda). O ile wiem, szczegolnie komfortowo sie nie czuli.

Tak naprawde nie wiemy, o co gra Prokhorov i dlaczego chce zaistniec w
Stanach.

Tzn poza ego i kasa do wydania jakiego czynnika sie spodziewasz?

Promocji jego osoby na rynku amerykanskim. A moze i przy okazji jeszcze nieco szerzej.

[...]

Nnnoo, taki mam punkt widzenia, ze w polityce i biznesie lepiej byc kojarzonym, niz nie :-)

[...]

Moze Knicks? Nie wiem, jakim cudem by mieli dac rade, ale na pewno wygladaliby znacznie lepiej po takim dealu.

A tak, wiem, gdy komu zabraknie powodu do zmartwien, to smialo do wiLQa
- od razu wymysli, na poczekaniu :-)

Sadzisz, ze ustawi sie dluga kolejka chetnych? ;-)

Podobno Polacy lubia ponarzekac, wiec kto wie, moze wlasnie trafiles swoja niszę :-)

[...]

Jak to? Sprzedac do Jazz za Jeffersona :D

Ku koncowi? A on aby do 2015 nie ma?

Ma jeszcze raptem 2 lata z czego pol nie bedzie gral...
takze to juz czas na plotkowanie co zrobi jako FAs ;-)

Aaaa, jezeli dwa lata to "lada moment", to ja nie mam argumentow :-)

A cos z Bynumem Cie zdziwi?

Owszem...

Bo jak dla mnie moze sie nawet okazac, ze zakonczy kariere.

.... jezeli wroci do formy i zdrowia i zarobi na swoj nowy deal :-)

[...]

Moze nie sa, bo nie maja argumentow?

[...]

Wiesz? Pasowalby mi Rondel do ymydżu tej drużyny... Czy temat jest realny, to już inna sprawa.

Shabazz Muhammad ma wlasciwie same czerwone flagi sugerujace, ze bedzie
bustem. Ma nawet jedna dodatkowa, ktorej nie mial nikt inny!
Bo nagle sie okazalo, ze jest o rok starszy.

W tym roku moze i nikt, ale onegdaj zdarzaly sie przewalki z metrykami :-)

[...]

Noo, to jakby mialem na mysli :-)

[...]

Taaa, tylko ze nijak nie widze tu problemu :-) Zeby tylko takie "problemy" czlowiek w zyciu mial, jak ten!

Perk innych razi po oczach na boisku, a Ty bez niego sobie nie
wyobrazasz druzyny...

Nie wiem, czy bez niego. Bez takiego dokladnie profilu. Twardego srodkowego od czarnej roboty.

Pozdr
Slawek

Data: 2013-07-01 13:49:40
Autor: wiLQ
Ooooj, działo się!!!
> [...]

> zmianami zdania w czasie transmisji???

Eeee, to już raczej nie ten kaliber suspensu i sensacji.

Tzn juz wiesz, ze idzie do Rockets?

> [...]

NIe wydaje mi się, żeby wszyscy tak "trzezwo" postrzegali temat, jak Ty :-) Wiesz, localesi maja troche bardziej subiektywne spojrzenie (nie mowiac juz o tym, ze mniej analityczne), wez sobie za przyklad Simmonsa i Celtics, z ostatnimi dysputami nt Doca na czele.

Zdaje sie, ze lepiej czujesz ich punkt widzenia...
Nets sciagneli przyszlych HoFow? To my kontratakujemy #1 draftu!!!! Co prawda Bargiem, ale hej...

> Tzn poza ego i kasa do wydania jakiego czynnika sie spodziewasz?

Promocji jego osoby na rynku amerykanskim. A moze i przy okazji jeszcze nieco szerzej.

Ale w jakim celu??? Swiatowej dominacji? ;-)

> [...]
> jakies kontrakty pozasportowe?

Nnnoo, taki mam punkt widzenia, ze w polityce i biznesie lepiej byc kojarzonym, niz nie :-)

Nawet negatywnie?

> [...]

Moze Knicks? Nie wiem, jakim cudem by mieli dac rade, ale na pewno wygladaliby znacznie lepiej po takim dealu.

LOL, no tak, jak oddasz odpady za dobrego gracza to druzyna wyglada
lepiej ;-)
Tyle, ze Celtics chyba nie upadna na glowe jak Knicks...

> Sadzisz, ze ustawi sie dluga kolejka chetnych? ;-)

Podobno Polacy lubia ponarzekac, wiec kto wie, moze wlasnie trafiles swoja niszę :-)

Albo nie ustawi sie zadna kolejka... zeby nie marudzic na dluga kolejke!
;-)

> Ma jeszcze raptem 2 lata z czego pol nie bedzie gral...
> takze to juz czas na plotkowanie co zrobi jako FAs ;-)

Aaaa, jezeli dwa lata to "lada moment", to ja nie mam argumentow :-)

Ale w praktyce to wlasnie tak wyglada.

> Z jednej strony tak, ale z drugiej Bobki musialyby wynegocjowac jakis
> dobry trejd w czym tez zbyt mocni nie sa...

Moze nie sa, bo nie maja argumentow?

Dobrym GMom to nie przeszkadza ;-)

> [...]
> Bo nagle sie okazalo, ze jest o rok starszy.

W tym roku moze i nikt, ale onegdaj zdarzaly sie przewalki z metrykami :-)

Zdarzaly, ale chyba nigdy u tak wysoko cenionego prospekta?

> Perk innych razi po oczach na boisku, a Ty bez niego sobie nie
> wyobrazasz druzyny...

Nie wiem, czy bez niego. Bez takiego dokladnie profilu. Twardego srodkowego od czarnej roboty.

Do tego to J.Collinsa moga sciagnac, dodatkowa prasa gratis ;-)