Ooooo!!!

Data: 2010-02-21 05:58:05
Autor: Prawusek
Ooooo!!!
Handełe szajsem - mam_go...

Data: 2010-02-21 09:48:16
Autor: Jarek P.
Ooooo!!!
Prawusek <prawusek@interia.pl> wrote:
Handełe szajsem - mam_go...

Godzina wysłania posta: 05:58, treść: obwieszczenie całemu światu: "mam go".
Mniejsza o to, co znalazłeś tuż po przebudzeniu (bądź po nieprzespanej nocy) i dlaczego to aż tak zdumiewające dla Ciebie było, że postanowiłeś to wszem i wobec obwieścić, ale może załóż sobie gdzies jakiegoś bloga?...

J.

Data: 2010-02-21 10:15:10
Autor: Prawusek
Ooooo!!!
"Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote in message
> [...]

nieprzespanej nocy) i dlaczego to aż tak zdumiewające dla Ciebie
było, że postanowiłeś to wszem i wobec obwieścić, ale może załóż

A ja tylko załączyłem telewizor na TVNienawiści...

Data: 2010-02-21 10:18:39
Autor: -=Elwood=-
Ooooo!!!
W dniu 2010-02-21 09:48, Jarek P. pisze:
Mniejsza o to, co znalazłeś tuż po przebudzeniu (bądź po nieprzespanej
nocy) i dlaczego to aż tak zdumiewające dla Ciebie było, że postanowiłeś
to wszem i wobec obwieścić, ale może załóż sobie gdzies jakiegoś bloga?...

To SBecka mentalność. Już ma swojego bloga w postaci teczki w IPN jako TW.
A do normy można zaliczyć wpierdzielanie tego typu postów po różnych grupach. Prawusek to zmieniony nick, Panslavisty... za dużo ludzi miało idiotę w KFie i nikt nie odpowiadał na jego posty.

--
-=Elwood=-

           Our Knowledge Is Our Power

Data: 2010-02-21 13:58:05
Autor: Boombastic
Ooooo!!!

Użytkownik "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hlqs0g$7hi$1inews.gazeta.pl...
[...]

Po co wyciągasz trolla z kfu?

Data: 2010-02-22 09:22:42
Autor: Wójt
Ooooo!!!
Użytkownik "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał

Godzina wysłania posta: 05:58, treść: obwieszczenie całemu światu: "mam go".
Mniejsza o to, co znalazłeś tuż po przebudzeniu (bądź po nieprzespanej nocy)

Od kilku lat szukał swojego obrzezanego fiuta.

W końcu doszukał się go w spodniach.

Bądź wyrozumiały. To duże odkrycie!

Data: 2010-02-22 10:59:33
Autor: Prawusek
Ooooo!!!
"Wójt" <wojt@interia.pl> wrote in message
> [...]

> nocy)

Od kilku lat szukał swojego obrzezanego fiuta.

U wójta?  Przecież to każdy w Nieporęcie wie, kim Wójt jest...

Ooooo!!!