Opłata parkingowa - każda godzina inaczej

Data: 2015-05-21 15:43:36
Autor: J.F.
Opłata parkingowa - każda godzina inaczej
Użytkownik "Jacek"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
Opadły mi dzisiaj ręce i nogi oraz szczęka, gdy się dowiedziałem, że opłata za DRUGĄ godzinę postoju wynosi 2,20 zł, za TRZECIĄ 2,40 zł, a za pierwszą, a także za czwartą i następne 2,00 zł.
Chciałbym zapytać Szanownych Grupowiczów, czy są jakieś miasta w Polsce, gdzie tak zróżnicowano opłaty?

Wroclaw. http://www.zdium.wroc.pl/view/index/25

Stawki opłat w strefie A:
1)w pierwszej godzinie postoju w wysokości 3,00 zł za godzinę postoju, ze zróżnicowaniem opłaty ze względu na czas parkowania:
a) za pierwsze rozpoczęte 20 minut postoju w wysokości 0,50 zł,
b) za drugie rozpoczęte 20 minut postoju w wysokości 0,50 zł,
c) za trzecie rozpoczęte 20 minut postoju w wysokości 2,00 zł.
2)w drugiej godzinie postoju w wysokości 3,60 zł za godzinę postoju;
3)w trzeciej godzinie postoju w wysokości 4,30 zł za godzinę postoju;
4)w czwartej i każdej następnej godzinie postoju w wysokości 3,00 zł za godzinę postoju.

W zasadzie popieram.
Przyjezdzam na krotko, place malo, zajmuje na dluzej place duzo, zajmuje na caly dzien ... i tak place duzo.

Nie chodzi mi tu o te 20, czy 40 groszy, ale o fakt, że parkując kierowca musi mieć zdolność jasnowidzenia, czy wystarczy mu godzina, czy może musi zapłacić za dwie.

Ale to masz przy dowolnych stawkach, takze przy jednolitych, o ile sa platne z gory.
A placenia z dolu nie bardzo sobie wyobrazam ... choc w zasadzie we wroclawski parkomat wpisuje sie nr rejestracyjny auta, to mozna by i doplaty przy odjezdzie wymyslic.

Niepewni moga placic z telefonu.

J.

Opłata parkingowa - każda godzina inaczej