Opóźnienie zielonego światła na pr zejściu/przejeździe

Data: 2011-11-23 21:58:33
Autor: Shrek
On 2011-06-13 10:07, suxen wrote:

przejściu/przejeździe kiedy auto jest już w ruchu. Kilkakrotnie
spotkałem się z taką niebezpieczną sytuacją na kilku olsztyńskich
skrzyżowaniach. Ale to może tutejszy zwyczaj?

Wszędzie. Sam niedawno mało co nie zdjąłem (może za dużo powiedziane, ale stracha się najadłem) pieszego puszką, co prawada na zielonej strzałce - jeszcze gorzej dla mnie:( Wiem, że moja wina i nie próbuje się tłumaczyć, ale było dokładnie tak jak napisałś - jak patrzyłem na ich sygnalizator, to było czerwone - pax zeznaje, że zmieniło się jak byłem ze dwa metry od pasów. Ja już przyspieszałem, a laska mało co nie weszła mi w bok. Trzeba uważać.

Shrek.

Opóźnienie zielonego światła na pr zejściu/przejeździe