Opaski płatnicze w mBanku

Data: 2018-06-27 03:25:16
Autor: Dawid Rutkowski
Opaski płatnicze w mBanku
Ech, łobuzy, wyłączyli mBąkowe forum i nie było się skąd dowiedzieć o promo, gadżeta bym sobie wziął - bo wiadomo, że 50zł za coś takiego to tylko gimbaza może dać.
Podobno tym razem karta ważna na 3 lata.
A ten Twój breloczek był pewnie po prostu ważny na rok albo dwa, nie było żadnej dezaktywacji, tylko po prostu minęła mu data ważności, a była to "karta" niewznawiana - tak samo jest np. z naklejkami (ale mBąka, citek wznawia), czy też - z nieco innej beczki - debetówkami kantoru aliora.
Ciekawe, że to MC lubuje się w takich kombinacjach - a przynajmniej w PL - bo z visy to czytałem jedynie o breloczku dla dzieci w pko (który swoją drogą jest chyba jedynym bankiem w PL, który pozwala założyć konto dla dziecka poniżej 13 lat - choć to też jest jakaś ściema, bo w sensie prawnym konto należy chyba do rodzica, a dziecko jest jedynie pełnomocnikiem - co też jest ciekawostką, bo czy dziecko do 13 lat - czyli bez zdolności do czynności prawnych - pełnomocnikiem może zostać?).
No i MC chyba mocno sponsoruje ten opener - proponowali mi np. karnet z 10k punktów priceless specials - nie wiem, ile kosztuje za gotówkę, ale 10k punktów to tak pi*oko odpowiada 100zł.
Ciekawe, czy w budkach z żarciem i innymi pierdółkami będzie można tam płacić jedynie kartami MC?

Data: 2018-06-27 19:57:48
Autor: Alf/red/
Opaski płatnicze w mBanku
(który swoją drogą jest chyba jedynym bankiem w PL, który pozwala założyć konto dla dziecka poniżej 13 lat

Mój młody płacił swoją kartą jak miał bodaj 8 lat. Prepaidem. Ale się podpisał kulfonami ;)

Ciekawe, czy w budkach z żarciem i innymi pierdółkami będzie można tam płacić jedynie kartami MC?

Zdaje się, że na poprzednich imprezach wypuszczali wewnętrzne karty prepaidowe. Nie byłem, nie pamiętam.

--
Alf/red/

Opaski płatnicze w mBanku