Opatrzność nierychliwa ale sprawiedliwa

Data: 2011-11-19 18:23:49
Autor: Skorek
Opatrzność nierychliwa ale sprawiedliwa

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ec7e2d5$0$5809$65785112news.neostrada.pl...
Huragan Katrina uderzyl w Nowy Orlean w przeddzien majacego tam
odbyc sie plugawego, pedalskiego "swieta" o nazwie Southern Decadence.

http://en.wikipedia.org/wiki/Southern_Decadence

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

Mnie przy tym wpisie naszła inna refleksja.Onegdaj atokar z Polskimi Pielgrzymami zapalił się i spłonał.Pielgrzymi upiekli się żywcem. W nieodległym czasie po tym zdarzeniu pielgrzymka dzieci.Polskich dzieci. Autobus zapalił się i spłonał. Wraz z aurtobusem, piekły się żywcem uwięzione w nim dzieci-pielgrzymujący do miejsc świętych. Proszę o komentarz zawarty w tytule wobec moich faktów..
Moja ocena powyższego: nie jesteś chyba chrześciajninem skoro cieszy cię dramat ludzi?

Nie da się złodziei oddzielić od społeczeństwa.Każdy rodział, podział i oddzielanie jest sztuczne i nienaturalne.
Rozdział złodzei od państwa jest sztuczny

Skorek

Opatrzność nierychliwa ale sprawiedliwa