Opcje amerykańskie

Data: 2011-05-27 10:53:14
Autor: Tadeusz
Opcje amerykańskie
Witam
To trochę OT bo dyskutuje się tu głównie o WGPW a ja chciałbym się dowiedzieć co
w praktyce oznacza moment realizacji opcji amerykańskiej (np. na giełdzie NYSE).
W jakim momencie i wg. jakiego kursu jest ona wyceniana. Czy jest to kurs
zamknięcia w dniu zgłoszeni chęci realizacji czy tez jest uwzględniana również
godzina a jeśli tak to czy z jakimś przesunięciem czasowym w stosunku do rynku
akcji?
Próbowałem to odszukać w przepaściach internetu ale niestety nie trafiłem na
żaden konkret. Czy ktoś z bardziej doświadczonych kolegów może mi to podać
wprost lub przynajmniej podpowiedzieć na jakie hasło Google udostępnią taką
informację?

Data: 2011-05-28 21:09:40
Autor: kigam
Opcje amerykańskie
Dnia 27-05-2011 o 10:53:14 Tadeusz <tadeusz.liszkaWYTNIJTO@wp.pl>  napisał(a):

[...]

Próbowałeś exercise on american option at nyse.

Opcje amerykańskie