Opel Ampera

Data: 2012-04-09 10:01:50
Autor: DoQ
Opel Ampera
W dniu 09-04-2012 09:57, megrims pisze:
O ile dobrze wyczytałem, to Opel Ampera jest jedynym autem
elektrycznym, w którym napęd jest realizowany tylko za pomocą
silników elektrycznych. Silnik spalinowy pracuje tylko jako

Źle przeczytałeś...

--
Pozdr. Grzymosław

Data: 2012-04-09 10:52:21
Autor: megrims
Opel Ampera
W dniu 2012-04-09 10:01, DoQ pisze:
[...]

OK. pewnie są jeszcze jakieś inne. Jednak takie konstrukcje
są w mniejszości.

Opel Ampera