Opel Ampera

Data: 2012-04-09 13:21:41
Autor: Stefan Szczygielski
Opel Ampera
W dniu 09.04.2012 09:57, megrims pisze:
O ile dobrze wyczyta艂em, to Opel Ampera jest jedynym autem
elektrycznym, w kt贸rym nap臋d jest realizowany tylko za pomoc膮
silnik贸w elektrycznych.
W czym problem, aby wszystkie hybrydy/elektryki robione by艂y
w taki spos贸b jak Opel Ampera.

Nie wiem, mo偶e producenci aut sportowych lobbuj膮 przeciwko takim rozwi膮zaniom? ;)

http://www.youtube.com/watch?v=zLjnRj2Dhwk

S.

Data: 2012-04-09 14:11:16
Autor: megrims
Opel Ampera
W dniu 2012-04-09 13:21, Stefan Szczygielski pisze:
[...]

http://www.youtube.com/watch?v=L7zHcvDPxYU
jaka艣 elektryczna pasqda vs 911 Turbo

http://www.youtube.com/watch?v=OxveY1R2pws
tesla vs 911 Turbo

A mo偶e chodzi tylko o bicie piany, nakr臋canie koniunktury
i be艂kot pseudo ekolog贸w. Lobby naftowe na pewno nie popiera
takich projekt贸w. Chocia偶 mo偶e za 20 lat zacznie si臋 dzia膰
co艣 sensownego w segmencie elektryk贸w.

Opel Ampera