Opel Ampera nadciąga...

Data: 2010-04-19 18:12:53
Autor: pitpull
Opel Ampera nadciąga...

Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał w wiadomości news:hqh59u$s7q$1news.onet.pl...
No, wygląda że europejska mutacja Volta się wreszcie pokaże.

W dodatku jeszcze w tym roku.

Samochód ciekawy.
http://www.opel-ampera.com/english/#/home

Niestety, poszli w modnym kierunku, i ma zapewniać 60 km na bateriach.

60 km?
Bez sensu. To nawet po waciki bym nie mógł skoczyć do najblizszego supermarketu ;D
Gdzieś dziś czytałem, że w USA mają Dacie elektryczną sprzedawać - 300 km zasięgu. Cena - bodajże 33 k$ czy 37$

Do tego sieć:

http://www.samochodyelektryczne.org/pierwsza_stacja_do_wymiany_akumulatorow_w_tokyo.htm

i  można by pomyśleć :)

tzn nie ja - cenowo poza zasięgiem niestety

pozdrawiam

pitpull

Data: 2010-04-19 17:22:51
Autor: kamil
Opel Ampera nadciąga...
"pitpull" <pitpull@pitpull.com> wrote in message news:4bcc811b$0$19175$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Bez sensu? Przez prawie 400-tysieczne miasto z jednego konca na drugi mam 16km. Czyli dojade do pracy, z powrotem, dzieciaka do przedszkola zawioze i jeszcze po waciki wyskocze wieczorem.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-04-19 19:06:46
Autor: pitpull
Opel Ampera nadciąga...

Uzytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisal w wiadomosci news:hqi00u$rog$1inews.gazeta.pl...
[...]

rozumiem, ze dysponujesz garazem z gniazdkiem ;) Ale w 400 tysiecznym miescie o srednicy 16 km to malo takich jest ;)
Ciekawe jaka jest zywotnosc akumulatrów. Bo mi po glowie chodzi ok 600 cykli ....

Ja niestety mieszkam na wsi i po waciki mam ciutke dalej ;) choc do pracy niekoniecznie.
A i tak bym wolal cos z 300 km zasiegu zeby sie dalo u tesciowej podladowac :D

pitpull

Data: 2010-04-19 19:35:01
Autor: JAM
Opel Ampera nadciąga...
On Apr 19, 1:06 pm, "pitpull" <pitp...@pitpull.com> wrote:
Uzytkownik "kamil" <ka...@spam.com> napisal w wiadomoscinews:hqi00u$rog$1inews.gazeta.pl..."pitpull" <pitp...@pitpull.com> wrote in message

> [...]

niekoniecznie.
A i tak bym wolal cos z 300 km zasiegu zeby sie dalo u tesciowej podladowac

Zasieg to on ma tak okolo 300 km bez tankowania. 60 km to jadac
wylacznie na energii z baterii.

JAM
http://marchel.home.comcast.net/~marchel/

Opel Ampera nadciąga...