Opel Astra 4 1,6 benzyna - czy tym da się jeździć?

Data: 2010-10-11 07:14:50
Autor: Agent
Opel Astra 4 1,6 benzyna - czy tym da się jeździć?

Użytkownik "me-how" <michal.mr@pocztaNOSPAM.fm> napisał w wiadomości news:4cb2284b$0$27045$65785112news.neostrada.pl...
Witam, czy to rzeczywiście nie chce jeździć?
Szukam opini kogoś kto to posiada, albo jeździł.
Chodzi mi o silnik, przeważnie piszą że kiepski.
Pali dwa litry więcej niż w katalogu, zaczyna przyśpieszać po 4 tys obrotów - prawda?
Nie szukam auta rakiety, no ale emerytem jeszcze nie jestem :)

Nie jechałem ale przewiduję że szału nie będzie a nawet rozczarowanie. Może umów sie na jazde próbną, najlepiej  1.6 + drugia Astra z innym silnikiem.

Opel Astra 4 1,6 benzyna - czy tym da się jeździć?